Kuinka iso televisio teillä on?
Mies osti jouluksi 48-tuumaisen ja on mielestäni tähän olkkariin aivan liian iso ja ruma. Luulin, että "uusi" tarkottaisi samaa kuin "uusi, mutta entisen kokoinen". Noh, pystyypähän sitten katsoa, kun näkö alkaa hämärtyä.
Kommentit (73)
26".
Ei sitä tule edes katsottua.
100 tuumainen mutta hiukan pieneltä se tässä meidän olkkarissa näyttää. Täytyy varmaankin viedä se lastenhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
100 tuumainen mutta hiukan pieneltä se tässä meidän olkkarissa näyttää. Täytyy varmaankin viedä se lastenhuoneeseen.
Mulla keittiössä tietokone näyttönä sama. Katson ruoka ja leivonta ohjeita. Olkkarissa ja lasten huoneissa seinän kokoinen valkokangas josta TV ohjelmat näkyy.
Olkkarissa 65" älyTV, olis voinut olla isompikin, makkareissa jotain 42" jotka juuri sopivia 👍
32" kun muuttu elämäntilanne ja asunto niin sai 44" tuumanen lähteä,
nyt ihan riittävä, isompaa ei tähän kämppään tule,
ja sen kun rukkaa katseluetäisyyden ruudun koon mukaan.
3 kpl 32":a, sehän on yhteensä 96" 🙄
18-tuumainen, mutta Afrikassa kaikilla on vähintään 32 tuumainen, naiset tietää kertoa.
Vierailija kirjoitti:
42 ja sopivan kokoinen kun suht läheltä nojatuolissa löhöten sitä katson.
Täällä saman kokoinen.
Vanha jo, isommasta ei ylen suttulähetyksiä kymmenen vuotta sitten pystynyt katsomaan.
Nyt olis lähetykset hiukan parantuneet, mutta tv:t huonontuneet, androidit pilanneet.
FullHD:stä kun seuraavan hankin niin ehkä joku 75" 8K olis muuten hyvä, mutta hankala ite kuskattava.
Mutta tarviiko sellasta?
55 tuumaa, katseluetäisyys 150 cm.
Jos en ihan väärin muista, niin 35 tuumainen tv olkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Videotykin kuva on yli puolen seinän kokoinen. Tuumista en tiedä. Olumppialaiset näytti ihan hyvältä.
Täytyy kuitenkin varmaan ostaa seuraavaksi isompi seinä.
Tykin valoteho on sama kuin vertais seinällä olevaa lyhtyä halogeeni lamppuun. Pixeli koko tykissa on sokeripalan kokoista, kun taas 8k tv:ssä mikrometriluokkaa.
Koetappa katsoa päivänvalossa tykin kuvaa.
Niin kymmenen vuotta sitten.
Esimerkiksi minulla on vain 108" kangas, joka on 240x135 cm. 4K resoluutiossa pikseleitä on 3840x 2160, eli kankaalla yksi pikseli on 0,625 x 0,625 mm. Aika pieniä sokerinpaloja sinulla.
Valotehoa piisaa uudemmissa tykeissä kyllä, mutta kyllähän sitä innokkaimmilla leffojen katselijoilla on oma tila sitä varten.
Helevetin iso TV on. Itse asiassa se on niin iso ettei mahdu sisälle eli lepää ulkona pressun alla.
En katso tv:tä. Nyky tv on kauhean iso kooltaan, olen tottunut ennen pieniin, enkä aio katso suurikokoista televisiota koskaan. On myös migreenitaipumus. Tietokoneen ruutuun saa onneksi pienen kuvaruudun jos videota katsoo ja sen voi pysäyttää, kelata.