Hitto että ärsyttää... Ripsistä.
Minulla ripsipidennykset ja huollan niitä kahden viikon välein.
Yksi huolto maksaa 45 euroa, eli kuukaudessa tuhlaan noin 90€ ripsiin...
No se mikä ärsyttää on se, että ripseni näyttävät vain viikon hyviltä!!
Niitä karisee pois jo ensimmäisen viikon aikana hirveä määrä.
Hoidan pidennyksiä täysin ohjeen mukaan, silti käy näin...
Pitääkö vaihtaa kosmetologia?
Kommentit (8)
No pitää. Miksi edes kysyt? Eikö ole ihan itsestäänselvyys, että jotain on laittajassa vialla, jos ripset alkavat heti irtoilla.
OMG!!! Ai heer juu! Onnex kelast joku watervö lafkast saa ripsihuolto tukee niin voi käydä viikottain huoltaa
Vierailija kirjoitti:
OMG!!! Ai heer juu! Onnex kelast joku watervö lafkast saa ripsihuolto tukee niin voi käydä viikottain huoltaa
En tarvitse kelan rahoja :)
Ihan hyvin tienaava aikuinen nainen olen...
No tietysti pitää!
Hyvin hoidettuna pitäis kestää jopa neljä viikkoa.
Voi myös olla, että omat ripsesi ovat niin kuluneet ja rasittuneet, etteivät enää jaksa kannatella pidennyksiä. Ei siinä taida tekijän vaihto auttaa. Tämä etenkin jos omat ripsesi ovat alunperinkin olleet hennohkot.
Mulla sama tilannne eli ainakaan klassite pidennykset ei pysy hyvänä kuin viikon. Volyymeja en ole kokeillut, mutta olen kuullut, että ne pysyisivät paremmin.
En ole käynyt kuin yhdessä paikassa elämäni aikana. Tässä ko. salongissa on kokeiltu kolmea eri liimaa, mutta ei auta. Omat ripseni ovat pitkät, tuuheat ja vahvat, mutta aivan piikkisuorat ja värittömät, minkä vuoksi tykkäisin pidennyksiä pitää.
Sattuuko paikalla olemaan ketään, joka osaisi Tampereelta suositella hyvää tekijää?
ei sun harvaripset jaksa kantaa niitä. ripsienpidennykset on naurettavat yli 35 vuotiailla.
Up