Millaisia ovat tuntemanne super-saidat ihmiset? Piheistä piheimmät?
Meillä on yksi tuttavaperhe, joilla rahaa riittää, mutta ovat niin saitoja, ettei tiedä itkeä vaiko nauraa. Ruokatarjoilut ovat niin syvältä kuin olla ja voi. Hyvä jos raaskivat edes kananmunia tarjota.
Kommentit (2211)
Ääh en mä oikein usko näihin juttuihin kaikkiin.Ja sitten varsinaisesti pihi on sellainen, joka on pihi vähön joka asiassa. Moni saatraa olla valinnaiseksi pihi eli johonkin ei haluaisi laittaa kun minimi, mutta ei kaikissa asioissa suinkaan pihi. Silloin ei ole varsinaisesti pihi ihminen.
Toisaalta jos jossakin tavallisissa asioissa, kuten ruoka tai asuminen on jotenkin superpihi, voi jo kutsua ehkä lievästi pihiksi.
Laihialaisten saunalenkki?
Laittaa sinappia kainaloon ja juosta talon ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat matkailee aina pihisti. Voivat maksaa 1500 euroa/hlö viikon risteilystä, mutta ei euroakaan lisää, että saisi edes ikkunallisen hytin, saati parvekkeen. Harrastavat myös kaukomatkoja samassa hintaluokassa, mutta lentokentällä ei voi yöpyä hotellissa, lentokentälle ei voi mennä taksilla (vaan minun pitää aina aamuyöllä tai pahimpaan ruuhka-aikaan kuskata), lentokentällä ei voi juoda kahviakaan vaan eväät otetaan minun luotani mukaan ja syödään kentällä. Mun on vaikea kestää tätä. Silti loukkaantuisivat suuresti, jos ehdotan lentokenttähotellia tai taksia minun piikkiini, koska nukkuisin mieluummin, jotta jaksaisin töissä. Argh.
Eräät syö risteilyllä hytissään pelkkiä hapankorppuja ja vettä, korkeintaan yksi minipullo yhteensä menee "ryyppäämiseen"
Se on se tunnelma ja maiseman vaihdos.
Mitta joo miksi mennä risteilylle, jos ei siellä syödä ja juoda edes silloin ravintolassa.
Ennen sai eksoottisia karkkeja. Nyt samat on kaupassa.
Ehkä reittimatkoilla ei niin ihmeellistä, että ei mennä sinne kuluttamaan, kun tarkoitus mennä paikasta a paikkaan b.
Perustetaanko ketju myös tuhlailusta? Miten mä luulen, että siitä ketjusta vihastuisi moni?
Ollaan just miehen kanssa ulkomailla ja lämpötilä 37'c mutta ilmastointia ei voi ottaa. Tää on jotain niin sairasta! Olo niin tukala kokoajan, lisäks mulla keuhkosairaus ja sepelvaltimotauti että saan kohtauksia tämän tästä. Ei ostettu vettäkään eilen, kun oli 50c kalliimpi, kuin toisaalla.
Mä tunnustaudun pihiksi. Olen myös pienituloinen, joten tietty saituus on vain hyväksi. On sitten säästöjä, mitä käyttää, kun todella tarvitsee jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan just miehen kanssa ulkomailla ja lämpötilä 37'c mutta ilmastointia ei voi ottaa. Tää on jotain niin sairasta! Olo niin tukala kokoajan, lisäks mulla keuhkosairaus ja sepelvaltimotauti että saan kohtauksia tämän tästä. Ei ostettu vettäkään eilen, kun oli 50c kalliimpi, kuin toisaalla.
Etkö sä saa edes omalla rahalla ostaa vesipulloa itsellesi?
Ostaa kaiken ruokansa vain punalappuisia. Kerää jokaisen pullon ja tölkin joita näkee.
Tuo varakas Temuttaja pariskunta on viisaita eli miksi pitäisi maksaa överhintoja vain maksamisen ilosta, en ymmärrä. Temuttajat ovat siksi varakkaita, koska osaavat ostaa oikein, eivätkä törsää.
Tutustuin seuramatkalla kahteen suomalaiseen naiseen jotka reissasivat yhdessä. Matkaohjelmaan kuului illalinen vierailemamme maan yhdestä hienoimmista ravintoloista. Illalinen kuului matkan hintaan, mutta juomat piti maksaa itse. En ollut uskoa silmiäni kun toinen naisista laittoi salakuljettamansa viinitonkan pöydän alle. Ja kyse oli ilmeisen hyvätuloisista naisista, koska matkan hinta oli luokkaa 7000 €/henkilö.
Voi luoja. Miksette avaa suutanne? Meillä vastaavassa tapauksessa muutama halusi tilata aina kalliita viinejä, mikään talon viini ei tietenkään koskaan kelvannut hienoille ihmisille. Joku otti oluen, joku kivennäisveden. Muutaman kerran lasku tasattiin ja sen jälkeen sanottiin että nyt riittää, viininlipittäjät saavat maksaa omat juomansa ruuan lisäksi.