Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VINKKEJÄ? MITÄ VIEDÄ VAUVALLE JA/TAI ÄITILLE?

Vierailija
14.03.2006 |

moi.

Ystävälleni syntynyt vauva, jonka kummiksi minua on pyydetty. Sairaalaan muistin just ja just viedä kortin. :/

Mutta siis OLEN TÄLLÄ HETKELLÄ tosi köyhä. Tilillä on 1 ¿....

Ja MIELIKUVITUS NOLLA. Olen todella mielikuvitukseton, joten en edes osaa tehdä mitään tai keksiä.

Olen sitä mieltä että se vauva ei tartte vaatetta tai lelua tms... Koska äiti(ja muut) on kyllä ostanut varastosta päätellen ihan tarpeeksi niitä!!

Ajattelin että vien äidille jotain leivosta tai jotain syötävää. Mutta miten muistan pikkuista nyyttiä. Jos vaikka nyt lainaan joltain 5-15¿?

Olen jo oikein 27-vuotias ja omiakin lapsia on, mutta tää on ihan kauheeta.

Ja lisäksi vauvan äiti on toisen lapseni kummitäti ja on aina OSTANUT jotain. Liekö se hänelle siis tärkeää... Joskin hän ei ole muuten paljon tavannut kummilastaan. Mulle merkitsisi enemmän rakkaus kuin raha/tavara.

Mä en tiedä miksi mulla on olo että tarttis kauheesti viedä jotain!!! Tai siis tottakai se on tapana. Mutta mä haluan antaa aikaa sille vauvalle, nyt ja tulevaisuudessa.

äääh.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen vauvan jutun tarvitse olla mitään ihmeellistä. Esim. valokuva-albumeita saa suht edullisesti marketeista ja ovat oikeinkin kivoja.

Vierailija
2/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oli kirjottanut sille lapselle jonkun kirjeen...en nyt justiinsa muista että mitä siinä oli lukenut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene niitten kanssa vauvan ja äidin juo ja yhdessä voitte sitten painaa vauvan jalanjäljet korttipohjalle. Siitä jää ihana muisto kortin muodossa teille molemmille, myös mukava muisto siinä mielessä että teette sen yhdessä; äiti ja kummitäti. Eikä maksa paljon! :)

Vierailija
4/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa googlettaa :) - on ihan hauska lahja jollekin jolla on jo kaikkea!

Vierailija
5/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle vauvakirjan,siis sen sellasen johon kirjataan ylös kaikki kehitykseen liittyvä. niitä on monen hintasia ja kaikki yhtä kivoja.

Vierailija
6/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ja auta siivoamisessa tai siivoa kokonaan itse, laita ruokaa, käy puolesta kaupassa ja vietä aikaa heidän kanssaan. Jotain pientä voi viedä, jos välttämättä haluaa.

Itse ainakin suuresti arvostin, jopa enemmän kuni lahjoja, apua ja aikaa, jota ystävät tarjosivat.

He siivosivat meillä, veivät vauvan kävelylle, että sain nukkua päiväunet rauhassa, kävivät mun puolesta kaupassa ja laittoivat ruokaa...mikään ei ole kauniimmin tehty, kuin antaa oma itsensä lahjaksi ja rahaa siihen ei tarvita.

Vierailija
7/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin osta sitten jotain tai tee itse. Tiimarista saa kaikkea pientä mistä voi askarrella jotain. Vaikka valokuvalle kehykset tai jotain.

Jos olet muuten vaan menossa käymään ei sun tartte mun mielestä viedä yhtään mitään. Tai tosiaan, leivo vaikka jotain hyvää! Tai vie joku ihan pienen pieni juttu, esim. ikeasta saa eurolla sellaisia pieniä pehmoleluja.

Vierailija
8/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLIPAS NOPEAA!!

:)

En osaa askarrella enkä oikein leipoakaan. Eikä ole aikaa, kun menen töiden jälkeen vain käymään (tai koko illaksi... ;))

Vauva-kirja on jo varmasti... Ja kahdella ei tee mitään (?). Jos äiti on jo ostanut mieleisensä.

Sormiväriä ja paperia voisin viedä, vaikka niitäkin heillä jo on vanhemmilla lapsilla.

hhmmm.... Ei kai tarttis mitään kauheasti viedäkään, mutta jotain!!!

Ristiäisiin sitten jotain vähän arvokkaampaa.

Vierailija
9/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itseasisassa välillä vähän ahdistaa kun mun lapsen kummi tuo joka kerta jotain kun tulee käymään. On mun hyvä ystävä ja käy siis aika usein meillä. Tiedän että hänellä on tiukka opiskelijabudjetti ja muutenkin enemmän mua ilahduttaa se että tulee kun että tuo jotain.

Tulee sellainen olo kun tulee aina tuliaisten kanssa, että milloin meidän ystävyydestä on tullut näin " virallista" ettei voi noin vain piipahtaa ja sitten mulle tulee sellainen olo että pitää olla aina pöytä koreana ja kiitellä lahjoista..

Vierailija
10/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin tulee aina tuollaisesta sellainen olo että itse sittne kans PITÄIS jotain aina viedä...

Oonkin sanonut, kun hän on kysynyt että mitä kummilapsi tarttee, että ei oikein mitään. Kun en mä halua, että kummitäti ostaa KUN TERTTETAAN... no, on kyllä ollut todella ihanaa saada häneltä kaikkea ja paljon neuvojakin. Mutta sitten itselle tulee sellainen riittämättömyyden tunne!

Kai se on sitten tärkeintä että vain MENEN!! Ainakin mulle se merkitsisi.