Miten brutenet naiset on niin hemmetisti sekaikkäämpiä kuin blondit?
Tummatukkaiset naiset on niin paljon näyttävämpiä ja seksikkäämpiä kuin vaaleahiuksiset, ero on järkyttävä. Ei tarvi olla edes kummosen näkönen niin jos on hieno kiiltävä tumma tukka niin sillä pötkii pitkälle.
Kommentit (92)
Pitääkö niitä tummatukkalarissoja tuoda tänne? Kuten abdeja? Vai onko se eri asia?
Eivät brunetet naiset ole kauniimpia, paitsi megan fox. Ja hän on kaunis siksi, koska on megan fox (geenit + kirurgia).
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö niitä tummatukkalarissoja tuoda tänne? Kuten abdeja? Vai onko se eri asia?
Mitenkähän suomalaiset naiset äänestäisivät, jos abdien tulo pitäisi lopettaa, mutta fatimoiden tulo jatkuisi? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän suomalaiset naiset äänestäisivät, jos abdien tulo pitäisi lopettaa, mutta fatimoiden tulo jatkuisi? Niinpä.
Vaarallinen skenaario. Osa niistä saattaisi sopeutua. Ei hyvä.
Brunette - the best a man can get
Aina ihmetyttänyt miten se karvojen väri on niin iso juttu.
Itse brunette ja tytär blondi. Arvostan tietysti blondeja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nainen jolla on värjäämättömät hiukset on parasta vaimomateriaalia, olipa hiusten väri mikä tahansa. Fiksu nainen ei värjää hiuksiaan.
Joo. Eikä ne aja karvojaan, eikä peseydy, eikä ylipäätään pidä millään tavalla ulkonäöstään huolta, koska sosiaalinen älykkyys puuttuu. Sun älykkäitä naisia on onneksi kovin vähän.
Vttu miten sekaisin olette päästänne. Joku sanoo ARVOSTAVANSA blondeja enemmän sen takia kun oma tytär on blondi. Siis miten yksinkertainen ihmisen täytyy olla??
Sitä paitsi hiustenvärille ihan sama jos naama on pska. Siinä ei hiusten väri auta.
Ja typerää sanoa että blondit ovat bimboja ja brunetit vaimoaineista. Sehän ei pidä paikkansa. Typerää yleistämistä.
Makuasia, sanoi kissa kun pefsettään nuoli.
Herrat rakastavat vaaleaverikköjä ! Olen aito blondi 55 v ja herra seurasta ei ole ikinä ollut puutetta ,sitäpaitsi,kaikkihan sen tietävät että blondeilla on hauskempaa!!
Tummat miehet on myös valkoisia miehiä niin paljon kuumempia. Perus suomalainen haaleine silmineen, punakka kalpea iho ja vaalea tukka... Yök ei vedä puoleensa
Vierailija kirjoitti:
Blondit rupsahtavat paljon nopeammin ihan hirveiksi. Blondeissa olennaista on nuoruus.
Hiusten väriin ei vaikuta rupsahtaminen ja johtuu ihan muista syistä.. Olen blondi ja luullaan 10v nuoremmaks:))
En sitten tiedä onko vaan sattumaa, että vanhemmiten aidot brunetit ei "rypisty" niin aikaisin kuin blondit. Onko sitten mahdollisesti brunetin kollageeni tai pikmentti erilainen. Kyllä paksut hyvin hoidetut brunetti hiukset ovat upea näky. Jenkkileffojenkin näyttävimmät naiset ovat lähes järjestään brunetteja.
Blondin kanssa pidetään hauskaa, mutta brunette on yleensä enemmän sitä vaimo ainesta. Fakta on myös se, että syystä tai toisesta blondit rupsahtavat huomattavasti nuorempina, onko syynä pikmentistä johtuva kollageenin heikkous tms syy.
Meinaatko että kaikki miehetkin värjäävät hiuksensa vai ovatko pelkästään naiset feikkibrunetteja?
Itse olen aito brunetti, mutta olis kiva olla vaihteeksi blondi.
Ok. Ihan sama. Suomessa ei ole oikeita brunetteja eikä blondejakaan oikeastaan. Suurin osa on maantienvärisiä hiirulaisia, kuten minä itsekin. Sitten purkista valitaan kumpaan suuntaan väristystä muunnetaan.
Oikeaa puhetta! 👍