Miten brutenet naiset on niin hemmetisti sekaikkäämpiä kuin blondit?
Tummatukkaiset naiset on niin paljon näyttävämpiä ja seksikkäämpiä kuin vaaleahiuksiset, ero on järkyttävä. Ei tarvi olla edes kummosen näkönen niin jos on hieno kiiltävä tumma tukka niin sillä pötkii pitkälle.
Kommentit (92)
Blondit on jotenkin sottasen näköisiä.
Punapäät ovat kaikkein upeimpia ja aidot punapäät ovat harvinaisimpia.
Ajattelin nuorena samoin mutta vuodet maailmalla muutti mielipiteeni. Muistan kun tulin Suomeen pitkan poissaolon jalkeen,ja tajusin miten kauniita naisia Suomessa on;tai ainakin Turussa!Olette parhaita suominaiset,niin blondina,punapaana kuin brunettena!
Minulle merkkaa muut asiat suhteessa enemmän kuin ihmisen väri. Olen ollut suhteessa tumman miehen kanssa, nykyinen mies on sinisilmäinen komea blondi.
Olen itse luonnonvaalea, mutta värjään platinanvaaleiksi. Kokeilin kerran tummaa - ihan kamala! Erittäin vaalea ihoni muuttui tummien hiusten rinnalla suorastaan valkoiseksi. :D
Tiedän upeita naisia, kaiken värisiä. Kauneus säteilee eniten sisältä! :)
Vierailija kirjoitti:
Useille passaa paremmin tumma, mutta melkein aina jos näen hyvin kauniin naisen, hän on blondi
Johtuu siitä, että olemme Suomessa ja Suomessa on paljon vaaleita ihmisiä, joille sopii vaaleampi tukka. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö tumma ihminen voisi olla kaunis eikä sitä, ettei ihan täällä suomessakin olisi kauniita brunetteja, joita vaalea tukka ei kainistaisi. Ja täällä on rumiakin blondeja.
Aitoja blondeja on vähän, he kauniita, kulmstkin blondit. Aidot brunetet upeita ja harvinaiset aidot punapäät parhaita. Ulkomailla tehdään vaikka mitä jotta saataisiin suomalainen NS.hiirenharmas, joka sekin on "blonde".
Eli olkaa tyytyväisiä väreihin ne, olette maailman mittakaavassa harvinaisia. Niitä tummia on miljardeja. Vaaleampia vähän.
Blondaus näkyy niin selvästi ja on keinotekoisen näköistä. Lisäksi kasvonpiirteet häviävät vaaleissa hiuksissa. Ajatelkaa vaikka että olette katsomassa balettia ja balleriinalla vaalea nuttura - kasvot häviävät, tummat hiukset kehystävät paremmin.
Olen blondi, alakertaa myöten. Kyllähän tummat miehet sykäyttää, ehkä juuri sen takia, että ollaan erilaisia. Mutta seurustellut olen sekä tummien, että vaaleiden kanssa. Sisus se on mikä ratkaisee.
Olen brunette. Miehet, joita minulla on ollut ovat ja ovat olleet selkeästi brunettien perään, koska heidän exät ja nyxät kaikki ruskeahiuksisia. Aviomieheni pitää myös ruskeista hiuksistani. Harmi vaan ovat alkaneet harmaantua suhteellisen aikaisin. Valkoisethan niistä on tulossa vuosikymmenten myötä ehkä piankin. Toivottavasti pitää myös valkoisista hiuksista.
Vierailija kirjoitti:
Aitoja blondeja on vähän, he kauniita, kulmstkin blondit. Aidot brunetet upeita ja harvinaiset aidot punapäät parhaita. Ulkomailla tehdään vaikka mitä jotta saataisiin suomalainen NS.hiirenharmas, joka sekin on "blonde".
Eli olkaa tyytyväisiä väreihin ne, olette maailman mittakaavassa harvinaisia. Niitä tummia on miljardeja. Vaaleampia vähän.
Pohjoismaiset vivahteikkaat brunet ovat yhtälailla harvinaisia maailmalla eikä kaikkia ruskean sävyjä mitenkään miljardittain ole. Maantien/dark blond sävyt ovat osin jopa yleisempiä kuin esimerkiksi hyvin punapigmenttiset tummat hiukset
Voi luoja mikä "keskustelu". Todistitte juuri että olette kaikki tyhjäpäitä hiusten väristä riippumatta, onnea!
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Aito punapää-nainen on vartaloltakin upea, jotenkin kurvit näyttää silmissä puoleensa vetäviltä. Tää on jokin geenijuttu oltava.
Ruskeahiuksisia on Suomessa liikaa. Ruskeat hiukset ja silmälasit.
Vaadin kaljuja naisia enemmän, siinä asennetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Aito punapää-nainen on vartaloltakin upea, jotenkin kurvit näyttää silmissä puoleensa vetäviltä. Tää on jokin geenijuttu oltava.
----
Olen aito punapää! Päärynän mallinen vartalo eli kapeat hartiat, ei juuri muotoja paitsi hyvin leveä lantio. Paino 82 kg. Kukaan ei ole sanonut upeaksi muotojani ennen eli kiitos sinulle.
Itse tykkään kikakattavista blondeista. Niitä on kiva kuksia.
AP:n kanssa samaa mieltä. Mitä tummemmat hiukset, sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----
Olen aito punapää! Päärynän mallinen vartalo eli kapeat hartiat, ei juuri muotoja paitsi hyvin leveä lantio. Paino 82 kg. Kukaan ei ole sanonut upeaksi muotojani ennen eli kiitos sinulle.
Ei toi paino mikään paha ole, jos 160-175cm pitunen niin on ihan normaali painoinen, kun naisilla on kuitenkin rasvaprosentti suurempi.
Vierailija kirjoitti:
'Molta brutta' = ( italiaksi) 'hyvin ruma'
Mihinkäs tämä liittyy? Kun olet noin suuri italiankielentietäjä, niin tiedät varmaan myös mikä on ruskeaverikkö italiaksi? Bruna. Ruman kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä.
Blondi kaverini on lätkässä juuri tällaiseen mieheen, joka ei edes harkitsisi kumppaniksi muuta kuin brunettea. Mies itse on ollut lätkässä blondin tummaan parhaaseen kaveriin jo vuosien ajan.