Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tapaan aina väkivaltaisia miehiä??

Vierailija
01.01.2017 |

Olen tullut siihen tulokseen, että jotenkin provosoin miehiä. Jo ensimmäinen poikaystävä, 16 ollessani, löi ja tukisti. Hänestä pääsin ennen lukion loppumista. Sen jälkeen tuli kunnollisen oloinen kauppatieteilijä joka tuli humalassa agressiiviseksi ja mustasukkaiseksi, tämän jälkeen sadistinen psykologiopiskelija, jonka kanssa tuhlasin silti kaksi vuotta! Lopulta menin naimisiin raksamiehen kanssa, joka tönäisi minut aaton aattona keittiön lattialle.

Tämä ei riittänyt, vaan nyt nykyinen mieheni tuli juhlimasta uutta vuotta ja yritti raiskata.

Miten kenelläkään voi olla tällainen tuuri?? Mitä teen väärin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologille mars!

Vierailija
2/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et provosoi vaan projisoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :( Millainen olet itse käytökseltäsi ja persoonaltasi?

Vierailija
4/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat salaa olla omistettu, alistettu, hallittu ja hyvin koulutettu. Miehet aistii muokattavat miellyttänishalua omaavat naiset.

M33

Vierailija
5/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta miten oma miesystäväsi voi edes yrittää raiskata sinut? Kuulostaa liioittelulta.

Vierailija
6/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni ihan normaali. Suhteessa aika kiltti, mutta sanon myös takaisin jos ärsyttää. Seksuaalisesti saatan haluta olla alistettu, mutta en muuten. Olen itsenäinen enkä roiku miehissä. Tapaan ystäviäni ja harrastan.

Meillä on lapsi joten en edes tiedä mitä tekisin. Mies ei muista mitään... Ei muuten ole osoittautunut väkivaltaiseksi.. Harmittaa niin paljon, kun aloin jo tuntea "loppuelämän onnea" ja turvaa.

Ap

Vierailija
7/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ollut itsellänikin. :( Olen räväkkä ja voimakastahtoinen ihminen ja oletan että juuri oma värikkyyteni kiehtoo niitä agressiivisuuteen ja epävakauteen taipuvaisia miehiä.

Nykyään olen rauhallisen miehen kanssa ja itsekkin rauhallisempi. Toivottavasti sinäkin saat vielä kunnollisen miehen elämääsi. Kaikkea hyvää!

Vierailija
8/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita tutustua miehiin joilla ei ole dark triadia.

Vierailija
9/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta miten oma miesystäväsi voi edes yrittää raiskata sinut? Kuulostaa liioittelulta.

No tulee baarista makkariin ja alkaa riisua minua. Haisee aivan hirveälle ja on todella kovakourainen vaikka sanon monesti etten halua. Tulee päälleni yms, mutta jotenkin saan hänet potkittua pois päältäni. Juoksen olkkariin ja luulen hänen seuraavan, niin mies jää nukkumaan sänkyymme. Polvien yläpuolella on vielä sormenpäistä tulleet mustelmat.

Ap

Vierailija
10/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vain itse viehättyä aggressiivisen oloisista miehistä heidän maskuliinisen ulkonäön takia. Ehkä olet liian pinnallinen miehiä etsiessä.

Vierailija
11/25 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo psykologiopiskelija oli ainakin melko hintelä. En vaan osaa vastata kenenkään tekemään väkivaltaan väkivallalla.

Ap

Vierailija
12/25 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu. Jotenkin provosoin miehistä paskimman puolen wsiin. Nytkin alkaa uusi vuosi mustan silmän kanssa. Mennyt kunnioitus tuohon mätäpäähän...meikki sentään peittää jotain.

Vierailija
13/25 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo psykologiopiskelija oli ainakin melko hintelä. En vaan osaa vastata kenenkään tekemään väkivaltaan väkivallalla.

Ap

Hyvä niin. Mulla mies iskee takaisin jostain syystä aina mätkäisemällä silmän mustaksi. Olen vielä töissä ravintola-alalla ja on mukavaa peitellä kolmen pennin pablo escobarin lasauttamia vekkejä.

Vierailija
14/25 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset jännämiehiä.  On odotettua että saat näiltä silloin tällöin turpaasi, mitä oikein kuvittelit?

Vierailija
15/25 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitset jännämiehiä.  On odotettua että saat näiltä silloin tällöin turpaasi, mitä oikein kuvittelit?

Kertokaa nyt sitten mistä sen jännämiehen sitten tunnistaa. Osataan tyhmät tytöt sitten välttää näitä.

Vierailija
16/25 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ollut nyt selvin päin ja voisitko koittaa puhua tapahtuneesta ilman humalatilaa? Näkisit miehen reaktion, se kertoo paljon. Tuleeko mies aina humalassa ollessaan erityisen himokkaaksi? Jos mies on kerran muuten kunnollinen niin itse yrittäisin vielä, vaikka sinun menneisyytesi vuoksi ymmärränkin että sinulle se ei kenties ole lainkaan helppoa. Olet selvästi ainakin selviytyjä luonteeltasi koska et ole jäänyt näihin huonoihin suhteisiin, hyvä! Tsemppiä kovasti!

Vierailija
17/25 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en tästä varmaan suoraa eroamaan ala, mutta ahdistaa kyllä. Mies pyysi anteeksi eikä muista mitään. Nuo aiemmatkin ovat pyytäneet anteeksi (paitsi psykologi...) joten se ei sinänsä merkkaa mitään.

Näillä kaikilla miehillä on ollut työt ja tulevaisuuden suunnitelmat. Ainoa vähän syrjäytynyt oli ehkä tuo lukioaikainen, itseäni vanhempi mies, hän ehkä menisi jännämiehestä.. Olen tietoisesti yrittänyt tapailla vain "kunnollisia" miehiä.. Mutta onnistun aina päätymään yhteen väkivaltaisen kanssa...

Jos nykyinen mies löisi se olisi kerrasta poikki, mutta tuon raiskausyrityksen voisin vielä yrittää antaa anteeksi. Harmittaa, kun mies vielä tietää historiani ja on aina sanonut ettei hän ikinä tekisi minulle pahaa..

Ap

Vierailija
18/25 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut yhtä naista joka oikein provosoi ja "kerjäsi turpaan" ja löi henkisesti vyön alle, kyllä sieltä tuli ihan sanat "löy jos ärsyttää noin paljon" kun muija jankkaa ja haukkuu, sitten se tönäisi ja jätin sen kun kävi päälle (tekosyy, oikea syy oli se järjetön käytös, huuto, epäreilu nimittely ja konfliktin kerjääminen)

Oli kuulemma jättänyt eksänsä kun se oli väkivaltainen :D

Tämä nainen oli henkisesti väkivaltainen, onneksi itse olen sanavalmis niin ei sanottava lopu ja vaihdu fyysiseksi.

Vierailija
19/25 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee heti selväksi miten sinua on kohdeltava, kun kerran annat vaikka sanoa pahasti, se jatkuu jos hyväksyt,  vuosikausia.  Hyvät tavat koskevat molempia.

Vierailija
20/25 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tulee baarista makkariin ja alkaa riisua minua. Haisee aivan hirveälle ja on todella kovakourainen vaikka sanon monesti etten halua. Tulee päälleni yms, mutta jotenkin saan hänet potkittua pois päältäni. Juoksen olkkariin ja luulen hänen seuraavan, niin mies jää nukkumaan sänkyymme. Polvien yläpuolella on vielä sormenpäistä tulleet mustelmat.

Ap

Koira tuli nylkyttämään, haisi pahalle, sanoin lopeta muttei uskonut. Ilmiselvä raiskausyritys! Ei edes samaa lajia oltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä