Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 2v miettii; kumman miehen valitsisit?

01.01.2017 |

Mies, joka on pitkä, täydellisen symmetrinen ja sopivan lihaksikas miehekäs rakenne hyvinmuodostuneine luustoineen, komean jykevät kasvot ja matala, auktoriteettia uhkuva mutta älykäs ääni. Sen lisäksi mies olisi luonteeltaan hyvin naismainen, ei omaisi mitään miehekkäitä harrastuksia, myötäilisi kaikessa muiden mielipiteitä, olisi tunteellinen ja epävarma ja välttäisi erilaisia riskejä. Ei omaisi kunnianhimoa.

Vai lyhyt, vetelävartaloinen pallinaamamies narisevalla äänellä, jolla olisi paljon kunnianhimoa, olisi loistava seuramies, itsevarma ja tilannetajuinen, etsisi aina uusia haasteita harrastuksissa ja työelämässä.

Mies 29v + 2v miettii; kumman miehen valitsisit?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä mietit tuollaista?

Vierailija
2/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minun mies on urheilijavartaloinen, tunteellinen ja herkkä, sekä kunnianhimoinen työelämässä. Minusta tunteellisuus ei ole naismaista. Huono itsetunto ja vässykkä sen sijaan on turn-off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Loistava seuramies, itsevarma ja tilannetajuinen". Juuri ihminen jonka tiimissä on aina menestyjäpuolella. Ongelmat on vain haasteita joista selvitään yhdessä.

Vierailija
4/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapsi vanhenee mutta mies ei, omituista.

Aina kun mies 29v "miettii" jossain kuolee koiranpentu. Älä siis mieti.

Vierailija
5/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsisin ykkösmiehen mutta ei komeana versiona. Ja isoin turn off on kaikissa tapauksissa misogynia, joten jos vain sitä on tarjolla olen mieluimmin yksin ja menen kädelle.

Vierailija
6/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minun mies on urheilijavartaloinen, tunteellinen ja herkkä, sekä kunnianhimoinen työelämässä. Minusta tunteellisuus ei ole naismaista. Huono itsetunto ja vässykkä sen sijaan on turn-off.

Vierailija
7/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sen johon sattuisin ihastumaan ja jolta saisin tunteisiin vastakaikua. En tuollaisten listausten perusteella pysty päättämään koska ihminen on jotain enemmän. Omalla miehelläni on jotain hyvin naismaisia piirteitä.

Vierailija
8/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aloittajalla ole lasta. Hän kuvaa nimimerkillään vain omaa ikäänsä. Eli hän on 29 vuotta + 2 vuotta vanha = 31-vuotias.

Silloin kun minä tälle palstalle eksyin ekoja kertoja, hän oli 28-vuotias ja käytti nimimerkkiä Mies 28v. Sitten hän täytti 29 ja alkoi käyttämään nimimerkkiä Mies 29v. Sitten hän täytti 30 ja sen sijaan, että olisi loogisesti vaihtanut nimimerkkinsä Mies 30v:ksi, hän alkoikin käyttää nimimerkkiä Mies 29v + 1v. Ja kun hän täytti 31 vuotta, hän muutti nimimerkikseen Mies 29v + 2v.

Nyt hän on ilmeisesti nuorentunut vuodella, koska on jälleen palannut nimimerkkiin Mies 29v + 1v.

Kolmenkympin kriisistä tämä nimimerkkisekoilu ei kuulemma johdu. Näin on vain kaikkein selkeintä hänen mielestään. Tämän hän kertoi taannoin itse, kun minä kehtasin epäillä hänen kärsivän kolmenkympin kriisistä... 😂😂😂

Vierailija
9/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummankaan, sillä kummankaan ulkonäkö ei kuulosta miellyttävältä. Kauniit miehet sirolla kropalla on hot.

Vierailija
10/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuilija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aloittajalla ole lasta. Hän kuvaa nimimerkillään vain omaa ikäänsä. Eli hän on 29 vuotta + 2 vuotta vanha = 31-vuotias.

Silloin kun minä tälle palstalle eksyin ekoja kertoja, hän oli 28-vuotias ja käytti nimimerkkiä Mies 28v. Sitten hän täytti 29 ja alkoi käyttämään nimimerkkiä Mies 29v. Sitten hän täytti 30 ja sen sijaan, että olisi loogisesti vaihtanut nimimerkkinsä Mies 30v:ksi, hän alkoikin käyttää nimimerkkiä Mies 29v + 1v. Ja kun hän täytti 31 vuotta, hän muutti nimimerkikseen Mies 29v + 2v.

Nyt hän on ilmeisesti nuorentunut vuodella, koska on jälleen palannut nimimerkkiin Mies 29v + 1v.

Kolmenkympin kriisistä tämä nimimerkkisekoilu ei kuulemma johdu. Näin on vain kaikkein selkeintä hänen mielestään. Tämän hän kertoi taannoin itse, kun minä kehtasin epäillä hänen kärsivän kolmenkympin kriisistä... 😂😂😂

Tuohon kuoli jo ainakin toinen koiranpentu. Lopettakaa.

11/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mieluisin sekoitus noita kahta olisi seuraavanlainen:

- lyhyt

- vetelävartaloinen

- komea

- matala, älykäs ääni

- naismainen luonne, ei miehekkäitä harrastuksia

- ei kunnianhimoa

- hyvä seuramies

- tunteellinen

- ei myötäilisi muita

- ei etsisi uusia haasteita

- välttäisi riskejä

- tilannetajuinen

- itsevarmuus/epävarmuus neutraaleja ominaisuuksia, kumpi vaan käy

Vierailija
12/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on "miehekkäät harrastukset"?

Paneminen?

Vierailija
13/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan noista ei ole hyvä, mutta valitsin kakkosen. Vaikka se tuskin kelppuuttaisi minua, koska olen itse about ykkösmiehen naisversio, eli hyvännäköinen mutta luonnevikainen.

Ykkösmiehessä miehisten harrastusten puute on suuri plussa, mikäli miehisiin harrastuksiin luetaan mm. sellaiset junttilajit, jotka liittyvät moottoriajoneuvoihin tai pallon/kiekon perässä juoksemiseen.

Vierailija
14/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuilija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä selitti paljon! Olen iät ja ajat miettinyt miten kukaan on voinut tehdä lapsen tuollaisen miehen kanssa :D

Vierailija
15/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumman sä ap valitsit? Kerro meille?

Vierailija
16/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin pitäisi valita Tauskin tai Teuvo Hakkaraisen väliltä. Maailmasta löytyy ap myös muunlaisia miehiä.

Vierailija
17/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on "miehekkäät harrastukset"?

Paneminen?

-piereskely

-virtsakalligrafia

-tissien tuijottelu

-pyllyjen tuijottelu

-röyhtäily

M

Vierailija
18/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ei ole väliä vaikka mies olisi vähän veteläkroppainen, mutta naismaisuus on ärsyttävää, en halua tuntea itseäni mieheksi miehen rinnalla, sama juttu pituuden kanssa, mutta taas toisaalta liian kunnianhimoinen on huono juttu, huumorintaju on paljon tärkeämpi. Ääni on mulle tosi tärkeä, ei tarvi olla mikään tietynlainen, vaan esimerkiksi nauru pitää olla mua miellyttävä, koska meillä nauretaan paljon, myös miehen haju on tosi tärkeä, sehän on ihan puhdasta biologiaa.

Minä puhuin puhelimessa aikoinaan muutaman kuukauden mieheni kanssa ennenkuin tavattiin, yhdet valokuvat vaihdettiin, ja mies lähetti itsestään mustavalkoisen passikuvan jossa näytti lähinnä vankikarkurilta, mua häiritsi kapeat huulet. Mutta kun sitten lopulta nähtiin alettiin seurustella heti, ja todella nopeasti rakastuttiin. Se miksi alettiin puhua puhelimessa johtui siitä että meillä huumori synkkas, jos se ei olisi ensihetkestä toiminut ei suhdetta olisi koskaan tullut. Ja puhelimessa ihastuin jo miehen nauruun.

Vierailija
19/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra "29v", kuinka monta vuotta ajattelit vielä olla 29v?

Vierailija
20/22 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ottaisin ekan, mutta se että myötäilee muiden mielipiteitä on niin iso turn off ja ongelma parisuhteessakin että ei tule kysymykseenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä