Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2017 laihduttajat, pistetäänkö ketju pystyyn?

Bingbing
01.01.2017 |

Noniin, eli te joilla tarkoitus laihtua, pistetäänkö ketjua kasaan jossa voidaan tsempata ja tukea toisiamme? :)

-164cm/79kg

Kommentit (897)

Vierailija
661/897 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viikon olen ollut samassa painossa johtuen kurin täydellisestä höltymisestä. Viikonloppuna oli vähän biletystä ja muutenkin kalorit drinksuista on olleet liikaa. Ruotiin palaamisen merkeissä rupean taas noudattamaan verensokeridieettiä niin kauan kuin jaksan. Nyt kyllä Balin-matkaan olisi sopivasti 8 viikkoa, Michael Mosley:hän kehuu, että siinä ajassa 14 kiloa olisi mahdollinen. Se olisi kyllä aika mahtavaa, olisin jo lähellä normaalin BMI:n ylärajaa, viidenkilon päässä.

Positiivisenä seikkana: liikunnan lisääminen on onnistunut, Pilatesta, joogaa ja voimaharjoittelua. Fiilikset ovat myös ihan hyvät, tuntuu että kokonaisprojekti kuitenkin on hanskassa.

Edelleen tsemppiä kaikille kanssalaihduttajille.

Vierailija
662/897 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivää!

Tänään tehtynä 1h bodypump ja 30min balance. Eilen söin aamupalaksi mantelileivän, lounaaksi salaattia, savulohta ja vähän pastasalaattia. Välipalaksi kourallinen cashewpähkinöitä, päivälliseksi riisiä, kasviksia, kanakastiketta ja salaattia. Iltapalaksi kermaviilidippiä ja porkkanaa. Tämän päivän ruuat noudattelee aika pitkälti samaa kaavaa, mutta välipala voisi olla vähän isompi, kun olen liikkunut enemmän.

Kaikki puhuu laskiaispullista, eikä vielä ole laskiainen kai lähelläkään ja mun tekee kauheasti mieli syödä sellainen. Ajattelin kyllä sitten laskiaisena yhden voivani syödä :)

-Katri-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/897 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, flunssa on iskemässä. Pari päivää päässä jo humissut ja eilen alkoi kurkkukipu. Täytyy nyt ottaa lepovaihde ja juoda lämmintä. Mies sairasteli tän taudin jo aiemmin ja joutui jättämään koko viikon treenit välistä! Toivottavasti selviän kuitenkin vähemmällä.

Muutokset ovat kyllä motivoivia! Jenkkakahvoista on päivä päivältä hankalampi saada otetta, ja kasvot ovat kaventumisen lisäksi muuttuneet eloisammiksi. Iho näyttää puhtaammalta, mikä varmaankin johtuu paremmasta ruokavaliosta sekä joka-aamuisesta etikkacocktailista. Ja ehkä tuo ihana aurinkokin poistaa kasvoilta harmautta :)

- Joanna

Eläimet menevät paastolle kun ovat kipeitä. Jotkut tutkijat ovat sitä mieltä, että elimistö käynnistää silloin "korjauksen". Olen aina halunnut kokeilla tuota flunssan tai muun iskiessä, mutta jotenkin sitä haluaa aina "lohduttaa" itseään syömällä kun on oikein kipeänä. Kummallinen juttu. Vaikka ei olisi edes nälkä, tai olisi kurkku kipeä.

Vierailija
664/897 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Eilisestä pumpista lihakset vähän kipeät, mutta siitä huolimatta paino oli tullut alaspäin vihdoinkin! Painoa pudonnut nyt yhteensä 2,3kg. Tällä viikolla 300g. 

Tahti on hidas, mutta suunta on sentään oikea. Vatsa on litistynyt kivasti ja jenkkakahvat hävinneet. :)

-Katri-

Vierailija
665/897 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, flunssa on iskemässä. Pari päivää päässä jo humissut ja eilen alkoi kurkkukipu. Täytyy nyt ottaa lepovaihde ja juoda lämmintä. Mies sairasteli tän taudin jo aiemmin ja joutui jättämään koko viikon treenit välistä! Toivottavasti selviän kuitenkin vähemmällä.

Muutokset ovat kyllä motivoivia! Jenkkakahvoista on päivä päivältä hankalampi saada otetta, ja kasvot ovat kaventumisen lisäksi muuttuneet eloisammiksi. Iho näyttää puhtaammalta, mikä varmaankin johtuu paremmasta ruokavaliosta sekä joka-aamuisesta etikkacocktailista. Ja ehkä tuo ihana aurinkokin poistaa kasvoilta harmautta :)

- Joanna

Eläimet menevät paastolle kun ovat kipeitä. Jotkut tutkijat ovat sitä mieltä, että elimistö käynnistää silloin "korjauksen". Olen aina halunnut kokeilla tuota flunssan tai muun iskiessä, mutta jotenkin sitä haluaa aina "lohduttaa" itseään syömällä kun on oikein kipeänä. Kummallinen juttu. Vaikka ei olisi edes nälkä, tai olisi kurkku kipeä.

Mulla ei ollut eilen nälkä oikeastaan laisinkaan. Aamupala meni helposti alas, mutta itaa kohden syöminen muuttui jollain tapaa epämiellyttäväksi ja jouduin "pakottamaan" itseni syömään pari hedelmää. Nesteitä meni sitten senkin edestä, join ainakin kaksi litraa teetä ja vähintään saman verran vettä. Ja kaapista löytyy juuri tällaisia päiviä varten noita lämmin kuppi -keittoja, niitäkin tuli juotua kaksi. Ei ollut lainkaan yllättävää, että totaalinen lepo yhdistettynä runsaaseen juomiseen pudottaa painoa yhden vuorokauden aikana yli kilon! Yhteensä -5,1 kg, eli ainakin nyt ne lomakilot on tullut kuitattua... :D

- Joanna

Vierailija
666/897 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Joanna

Mulla ei ollut eilen nälkä oikeastaan laisinkaan. Aamupala meni helposti alas, mutta itaa kohden syöminen muuttui jollain tapaa epämiellyttäväksi ja jouduin "pakottamaan" itseni syömään pari hedelmää. Nesteitä meni sitten senkin edestä, join ainakin kaksi litraa teetä ja vähintään saman verran vettä. Ja kaapista löytyy juuri tällaisia päiviä varten noita lämmin kuppi -keittoja, niitäkin tuli juotua kaksi. Ei ollut lainkaan yllättävää, että totaalinen lepo yhdistettynä runsaaseen juomiseen pudottaa painoa yhden vuorokauden aikana yli kilon! Yhteensä -5,1 kg, eli ainakin nyt ne lomakilot on tullut kuitattua... :D

- Joanna

Kai ymmärrät, että se kilo on nestettä, ei rasvaa?

Vierailija
667/897 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Joanna

- Joanna

Ajattelitko tosiaan, että luulen sohvalla makaamalla polttavan kilon rasvaa päivässä?! Sarkasmi on kyllä vaikea laji vauvapalstalla :D

- Joanna

Vierailija
668/897 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

162cm/81kg

Paino ei liikaha eikä housutkaan tunnu löysemmiltä. Olen tammikuun alussa pyrkinyt käymään 3 x viikossa salilla, vähentänyt herkuttelun max kerran viikkoon kun ennen suklaata tuli syötyä lähes päivittäin. Vettä oon juonu aina monta lirtaa päivässä.

Nyt oon käyny jopa lenkeillä (pari km kerrallaan koska astma) ja luistelemassa mutta mitään ei tapahu ja aina turvottaa ja on ilmavaivoja vaikka oon lopettanu maidon juomisen ja vähentänyt leivän syöntiä ja sekin on nykyään kauraleipää.

En ole juonut alkoholia tippaakaan kolmeen kuukauteen enkä esim syönyt minkään sortin hamppareita VUOTEEN.

Turhauttavaa, pirteämpi kuitenkin olen ollut päivisin mutta silti nukun öisin 8-10 tuntia helposti.

Vierailija
669/897 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Joanna

- Joanna

Ajattelitko tosiaan, että luulen sohvalla makaamalla polttavan kilon rasvaa päivässä?! Sarkasmi on kyllä vaikea laji vauvapalstalla :D

- Joanna

Itseasiassa levossahan se rasva palaa.

Vierailija
670/897 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on mittauspäivä... no niin, tulihan se nollatulos sitten mullekin! Okei, reidestä ja vyötäröstä oli lähtenyt 1cm mutta tuo voi ihan yhtä hyvin olla mittausvirhe joten koen sen nollatulokseksi. Syytä en tiedä koska en ole lipsunut yhtään nyt viikon aikana, mutta aina välillähän näin käy :) ensi kerralla paremmin! Tosin ensi perjantaina en pysty mittaamaan joten menee varmaan joko parin viikon päähän tai sitten mittaan jo keskiviikkona ennen kun lähden viikonlopuksi pois.

Tuntuu tosin että ehkä tuosta jenkkakahvojen seudulta on sulanut jotain, ja juuri siitä kohtaahan mä en mittaa joten saattaa vaan olla että sitä rasvaa on lähtenyt nyt muista paikoista eikä se näin ollen mittauksessa näy. Joka tapauksessa olo on edelleen energinen ja hyvä ja sehän on pääasia!

Ajattelin että kun kevät alkaa tulla ja pakkaset loppuvat niin voisin aloittaa kevyen hölkkäilyn :) voi kunpa pääsisin pikkuhiljaa muutaman vuoden takaiseen huippukuntooni jolloin pystyin juoksemaan jopa 10km tauotta.

Ihanaa viikonloppua!

-Alma

Vierailija
671/897 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää viikko menikin kipeänä ollessa, joten tuo Fitnessblenderin ohjelma siirtyy nyt hieman. Viikonlopun haasteisiin kuuluu vierailijat, joiden kanssa tulee syötyä ravintoloissa. En meinaa kieltäytyä, mutten mässäilläkään. Mahdollisuuksien mukaan vhh-linjalla ja kävelyä tulnee myös jopa kymmeniä kilometrejä seuraavien päivien aikana. Mukavaa viikonloppua kaikille!

T. 162cm/nyt 59.9kg/pudotus 3.1kg 7 viikossa

Vierailija
672/897 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää viikko menikin kipeänä ollessa, joten tuo Fitnessblenderin ohjelma siirtyy nyt hieman. Viikonlopun haasteisiin kuuluu vierailijat, joiden kanssa tulee syötyä ravintoloissa. En meinaa kieltäytyä, mutten mässäilläkään. Mahdollisuuksien mukaan vhh-linjalla ja kävelyä tulnee myös jopa kymmeniä kilometrejä seuraavien päivien aikana. Mukavaa viikonloppua kaikille!

T. 162cm/nyt 59.9kg/pudotus 3.1kg 7 viikossa

Siis mun täytyy nyt alkaa ottaa jotain lääkkeitä varmaan, kun taas kirjoitin tuon painon väärin :D!!! Siis 64.9. Hei oikeesti, mun mieli on jo niissä tulevaisuuden tuloksissa. Olkoon tämä profetiana itselleni :).

Vierailija
673/897 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, tämän viikon pudotus +-0kg. Seitsemän viikkoa kevennystä takana ja paino junnaa paikoillaan. Eli edelleen -3,9kg lähtöpainosta joka oli siis 66kg.

Sen olen huomannut, että painon väheneminen tapahtuu ns. vuoro viikkoina. Jos tällä viikolla on pudotusta -900g, niin seuraavana viikkona selvästi vähemmän, esim. 200g.

Liikkunut olen entiseen malliin, mm. eilen koiran kanssa lenkkeilyä 1t ja uintia 1km. Tänään podypump 1t ja koiran kanssa lenkkeilyä 1t. Ruokavalion kevennys on sujunut entiseen malliin, eikä lipsumisia ole tapahtunut. Makeata ei tee enää edes juurikaan mieli. No tänään on vuorossa kyläilyä, joten jotakin herkkua täytynee ainakin kohteliaisuussyistä maistaa. Kauheasti en ole mainostanut kevennystäni, sillä normaalipainon sisällä en sille juurikaan sympatioita saa..

N49, 162cm 62,1kg

Vierailija
674/897 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheasti en ole mainostanut kevennystäni, sillä normaalipainon sisällä en sille juurikaan sympatioita saa..

Miten painonpudotusta sympatisoidaan ja miksi niin pitäisi tehdä?

Vierailija
675/897 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheasti en ole mainostanut kevennystäni, sillä normaalipainon sisällä en sille juurikaan sympatioita saa..

Miten painonpudotusta sympatisoidaan ja miksi niin pitäisi tehdä?

Kun sille EI sympatisoida niin sanotaan esim. työpaikan ruokatauolla:" herranjestas, mistä sinäkin oikein laihdutat?!"

Tai kun painonpudotusta sympatisoidaan niin esim. työpaikan ruokatauolla kysellään vaikkapa millä keinoin pudotan painoa ja kerrotaan omasta painonpudotusprojektista.

Ja kysymykseen miksi niin pitäisi tehdä, siksi että ihminen on sosiaalinen eläin ja haluaa kuulua hyväksyttynä joukkoon. Muita kysymyksiä?

N49

Vierailija
676/897 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole ikinä mainostellut laihduttelujani vaikka aikanaan 40kg tippuikin. Toki ihmiset sen huomasivat mutta kuittasin sen aina jollain vaivaantuneella "Kiva jos sen jo huomaa" tms. :D

Nyt muutenkin en koe tätä "laihdutusta" niinkään laihdutuksena vaan elämäntaparemonttina. Jos joku huomauttaa salaatistani niin kyllä mä voin sitten sanoa sen mikä pitää ihan paikkansa eli tykkään nykyään salaatista enemmän kuin raskaasta mätöstä :)

Mun mielestä normaalipainon sisällä laihduttamisessakaan ei ole mitään väärää, siinä vaan ehkä pitää olla sitten varovaisempi kun sitä helposti tulee sokeaksi omalle peilikuvalleen. Mikä tosin pitää paikkansa ihan kaikile laihduttajille.

Laitoin lauantaina juustokakkua ja pasteijoita ja join muutaman lasin viiniä ja eilen oli kyllä taas mieli niin maassa - vaikkei krapulaa varsinaisesti ollutkaan. Kyllä se vaan niin on ettei mulle enää raskaat herkut sovi. Ainakaan se alkoholi lasia-paria enempää! Heti vaikuttaa seuraavana päivänä olotilaan. Jotenkin semmoinen... noh, luuseriolo, enkä nyt puhu mistään morkkiksesta vaan jostain muusta, hankala edes selittää. Semmoinen että ei jaksaisi tehdä mitään, ja ajatuskaan ei oikein kulje jne. Tänään on jo parempi olo.

Kivaa alkavaa viikkoa kaikille!

-Alma

Vierailija
677/897 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kuusi Arnoldsin donitsia lauantaina. Ei tunnu missään.

Vierailija
678/897 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhunkin uppos viikonloppuna vaikka mitä herkkuja! Nautittiin täysin ilman omantunnontuskia, ruokalistalla oli mm. lasagnea tuplajuustolla ja paahtoleipää kaikilla herkuilla, illalla leffaherkkuna oli suuret kasat sipsiä ja irtokarkkia. Ja arvaatteko mitä? Missään se ei tunnu eikä näy, ei edes vaa'alla! Eli viime viikon aikana pudotusta tuli noin puolitoista kiloa, yhteensä siis "nesteitä" lähtenyt se viitisen kiloa. ;)

Myönnettäköön, oon tämän kuukauden lepsuillut ihan urakalla. Ensin oli se viikon lomailu, jonka jälkeen on tullut vedettyä molempina viikonloppuina herkkuöverit... Onneks paino ei kuitenkaan ole noussut, vaan pysynyt samassa mitä se silloin tammikuun viimeisenä päivänä oli. Nyt olis aika ottaa itseä taas niskasta kiinni - tai ainakin seuraavaksi kymmeneksi päiväksi :D Ollaan siis menossa ensi viikolla risteilylle, jossa aion nostella kuppia ja buffettipöydän antimia koko rahan edestä. Motivoi kummasti treenejä se, että voi yhdeksi illaksi heittää kalorilaskurit romukoppaan ja viettää ystävän kanssa ikimuistoisen illan!

- Joanna

Vierailija
679/897 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno suoritus! Elämäni aikana olen ehkä syönyt niitä kolme tai neljä :). Leivonnaiset eivät vaan ole minun herkkuni - omat n. 6 ylikiloa ovat tulleet ravintolaruoalla. Asun yksin ja olen ollut laiska kokkaaja, kun en koe itseäni sen arvoiseksi että käyttäisin illallisen valmistamiseen muutamaa minuuttia kauempaa. Ajattelin pitkään että kyllä ne ravintola-annoksen kalorit tasapainottuvat kun en juuri muuten herkuttele. Noh, kuinkas sitten kävikään... Eräskin annos 1400 kcal - ei niitä vaan voi tässä iässä syödä montaa viikossa, kun päivän aikana pitää syödä muutakin.

Vierailija
680/897 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voe helkutti, minunkin pitänee tunnustaa että lähtenyt vähän lapasesta viime päivinä. Ainoa positiivinen asia on se että karkista olen pysynyt erossa, samoin roskaruoasta (pitsa, hampparit yms.) Puntarilla en ole viitsinyt edes käydä ;)

Mutta me pullukathan aloitetaan dieetti aina maanantaisin, ja niin tein minäkin :D Tää päivä on siis mennyt ok, ja syömiset kestää päivänvalon. Viiniä ois tehnyt mieli, mutta vastustin kiusausta. Ei tässä näköjään saa antaa yhtään löysää vielä itselle, helposti lähtee lipsumaan herkuttelun puolelle.

Takapakkia tullut, mutta periksi en anna!

Raksu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi