Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Leppis hyvä lehti. Meille tuli -50% tarjous ja mietin kannattaisiko tilata 5-vuotiaalle tytöllemme?

Vierailija
14.03.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummu tilas meidän pojalle lahjaksi ja on niin surkea lehti ettei toista.. ei se ees kiinnosta poikaa ollenkaan.

Vierailija
2/4 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisaalta meille tulee jo Nalle Puh ja Lastenmaa, joten ne riittänee...Prinsessalehteä ostetaan kanssa välillä. Avaankin uuden gallupin parhaimmasta lastenlehdestä=).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi tyytyväisiä, kun tyttö oli pienempi. kaikki ovat tallessa ja edelleen niitä luetaan. leppiksessä on juttuja, jotka ovat hieman isommille, mutta n. 80% jutuista kiinnostaa meidän neitiä. Mun mielestä kannattaa tilata, jo saa -50%.

Vierailija
4/4 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popissa kiinnostaa vaan ne Siiri-hiiren seikkailut ja vastaavat. Pikku Nalle ja Eetu-tarinat on tosi mitäänsanomattomia. Takakannen sarjis ei myöskään kiinosta kohta 3-vuotiasta lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme