Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä ei kutsu koskaan mua juhliin

Vierailija
31.12.2016 |

Mulla on pitkäaikainen ystävä, nähdään useampia kertoja kuussa ja soitellaan usein, kuitenkaan hän ei koskaan kutsu mua mihinkään juhliin, joita järjestää. Itse olen aina hänet kutsunut, ei ole tullut mieleenkään jättää hyvää ystävää kutsumatta. Nytkin hänellä on uuden vuoden juhlat kotonaan, postaa kuvia instaan ja facebookiin. Voikohan tää johtua siitä, että mä olen sinkku... hän on itse parisuhteessa ja ilmeisesti aika monet hänen kavereistaankin ovat pariskuntia?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin kommentti on ihan älytön. Ei mun elämä 41-vuotiaana naisena pyöri "miehen etsimisen" ympärillä, vaikka mukava oliskin sellainen elämään löytää. En ole muutenkaan mikään bilettäjä, en ole koskaan ollut. Miksei sinkku voisi yhtä hyvin haluta viettää kivaa iltaa ystävien seurassa? Jännä juttu, että joidenkin ihmisten (yleensä perheellisten) mielikuvissa sinkkujen elämä on yhtä biletystä. Jos olisin tässä yli 20 vuotta juhlinut ja ravannut baarissa, tuskin näyttäisin enää kovin freshiltä. Enköhän ole kuitenkin elänyt ihan tavallista arkea, aivan kuten perheellisetkin ihmiset.

Kommentti voi olla ihan älytön, mutta valitettavasti totta. On olemassa parisuhteessa eläviä naisia, jotka luulevat, että ihan jokainen haluaa parisuhteen ja mikään muu ei ole niin tärkeää. 

Vierailija
42/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli tuollainen ns ystävä. Minua eikä miestäni kutsuttu mihinkään missä oli muita. Esim tuo ystävä muutti miehensä kanssa uuteen asuntoon ja piti tupaantulojaiset niin että kutsui minut ja mieheni. Kun sitten olimme neljästään tupaantulijaisissa kysyin että ketä muita on tulossa niin saimme kuulla että kaikki muut oli jo viikko sitten! Ja meitä ei sinne kutsuttu. Vastaavanlaisia tapauksia oli ollut vaikka millä mitalla.

Tuon tapauksen jälkeen emme ole enää olleet tekemisissä. Tuo ns ystävä oli niin kateellinen minulle ja miehelleni ettei kestänyt että muut pääsee meidän hyviä asioita kuulemaan. En jaksa sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luultavasti ottaisin etäisyyttä, harventaisin näkemistä, antaisin vähemmän itsestäni. Ehken kuitenkaan katkaisisi välejä kerralla.

Vierailija
44/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli tuollainen ns ystävä. Minua eikä miestäni kutsuttu mihinkään missä oli muita. Esim tuo ystävä muutti miehensä kanssa uuteen asuntoon ja piti tupaantulojaiset niin että kutsui minut ja mieheni. Kun sitten olimme neljästään tupaantulijaisissa kysyin että ketä muita on tulossa niin saimme kuulla että kaikki muut oli jo viikko sitten! Ja meitä ei sinne kutsuttu. Vastaavanlaisia tapauksia oli ollut vaikka millä mitalla.

Tuon tapauksen jälkeen emme ole enää olleet tekemisissä. Tuo ns ystävä oli niin kateellinen minulle ja miehelleni ettei kestänyt että muut pääsee meidän hyviä asioita kuulemaan. En jaksa sellaista.

Jaa no tuo on mitä ilmeisemmin teidän oma tulkinta. Sanotaanko, että minullakin on monenlaisia ystäviä/kavereita eri yhteyksistä ja eipä varmaan tulisi koskaan vietettyä aikaa heidän kaikkien kanssa samaan aikaan. Eri intressit eri ihmisten kanssa.

Vierailija
45/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipakollinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no tuo on mitä ilmeisemmin teidän oma tulkinta. Sanotaanko, että minullakin on monenlaisia ystäviä/kavereita eri yhteyksistä ja eipä varmaan tulisi koskaan vietettyä aikaa heidän kaikkien kanssa samaan aikaan. Eri intressit eri ihmisten kanssa.

Sori vain, mutta en itsekään ymmärrä tuota että kaikkia ystäviä ei voi kutsua samoihin juhliin jne. Ihmiset jotenkin pelkäävät tutustuttaa ystäviään toisiinsa. Meillä kun on juhlat niin kaikki kutsutaan, joku joku ei viihdy toisen seurassa niin pysyttelevät vaikka eri puolilla tapahtumapaikkaa. Mutta ystäväpiirissäni ei olekaan ahdasmielisiä ihmisiä jotka eivät omaisi edes normaaleja käytöstapoja.

Kaikista paras oli kun eräs ystävä järjesti monet häät. Yksi perheelle ja suvulle, yksi ystäville enkä edes tiedä mikä ryhmä se kolmas oli. Mukava oli tietää että ei ollut niin tärkeä ystävä kuitenkaan että edes kirkkoon olisi päässyt näkemään sen itse vihkimisen...

Kuitenkin, näistä ihmisistä olen huomannut että vetävät erilaisia rooleja erilaisten ihmisten seurassa. Suvun seurassa ollaan niin kilttiä ja kunnollista tyttöä, työkavereiden kanssa niiiin sivistyneitä ja kavereiden kanssa voi olla rennosti ja laukoa ties mitä törkeyksiä. Ja olen huomannut että jos pitää jotain ystäväänsä jotenkin nolona niin silloin ei yksinkertaisesti kehtaa esitellä sitä muille ystäville.