Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä ei kutsu koskaan mua juhliin

Vierailija
31.12.2016 |

Mulla on pitkäaikainen ystävä, nähdään useampia kertoja kuussa ja soitellaan usein, kuitenkaan hän ei koskaan kutsu mua mihinkään juhliin, joita järjestää. Itse olen aina hänet kutsunut, ei ole tullut mieleenkään jättää hyvää ystävää kutsumatta. Nytkin hänellä on uuden vuoden juhlat kotonaan, postaa kuvia instaan ja facebookiin. Voikohan tää johtua siitä, että mä olen sinkku... hän on itse parisuhteessa ja ilmeisesti aika monet hänen kavereistaankin ovat pariskuntia?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, ei hän ystäväsi ole, lähinnä kaveri, jos tuollaista tekee.

Vierailija
2/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaa tollanen kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut pariskuntajuhlissa ei sovi

Vierailija
4/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole enää eron jälkeen kutsuttu kenenkään juhliin, kai se on sitten vaivaannuttavaa kun on sinkku perheellisten joukossa.

Vierailija
5/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta jos on kakskymmentä ihmistä juhlissa, eikä sinne mukaan muka sovi yksi sinkkukin???

Vierailija
6/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta jos on kakskymmentä ihmistä juhlissa, eikä sinne mukaan muka sovi yksi sinkkukin???

Jos ne on orgiat eikä pariton määrä jostain syystä sovi kuvioihin?

Vierailija
7/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisit kuitenkin iskeä kaikkien miehiä

Vierailija
8/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihan oikeasti tosi paskalta, tekisi mieli jättää koko ystävyys taakse, jos sitä koskaan olikaan. ap

Vierailija
9/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa tilanteissa olette yhteyksissä? Missä tilanteissa tämä "ystäväsi" ottaa sinuun oma-aloitteisesti yhteyttä? Onko kyse siitä, että tarvitsee jotain?

Vierailija
10/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pitäisi ystävänä tuollaista. Sinuna ottaisin etäisyyttä, häntä tuskin se haittaa. Selvästi hänellä on omat piirinsä joissa hän juhlii tärkeät päivät, ja sinä olet joku arjen täyttöhenkilö.

Vierailija
11/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pitäisi ystävänä tuollaista. Sinuna ottaisin etäisyyttä, häntä tuskin se haittaa. Selvästi hänellä on omat piirinsä joissa hän juhlii tärkeät päivät, ja sinä olet joku arjen täyttöhenkilö.

Näin mäkin luulen. Musta on pidempään jo tuntunut siltä, että hän haluaa tavata yleensä silloin kun tarvitsisi kaverin johonkin menoon, esim joogaan, johonkin tapahtumiin yms. Ollaan me kyllä tavattu ihan muutenkin, käyty kaupungilla shoppailemassa ja kahvilla ja lenkilläkin joskus. ap

Vierailija
12/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus samanlainen ystävä. Lakkasin pitämästä yhteyttä eikä hänestä ole sen koommin kuulunut.

Vierailija
13/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään ystävä ja kaveri, siis mikä on näiden ero? Aikuisena kuitenkin ehtii aika harvoin ystäviä tavata, niin onko ne sitten aina vaan kavereita?

Vierailija
14/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ilmiö koettu täälläkin. En tiedä järjestääkö noi jotain vain pariskunnille tarkoittettuja kekkereitä, mutta enpä ole jaksanut ottaa selvää tai väkisinkään mukaan tunkea. Saa nähdä tuleeko aikanaan hääkutsuja :) Kyseessä kuitenkin ihmisiä, jotka olen tuntenut reippaasti yli 15 vuotta. Monesti kyllä seura kelpaa silloin, jos tarvitaan muuttoapua, maalausapua tai muuta apua.

Vierailija
15/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, joka kysyy kahville ja kaupungille, mutta ei koskaan baariin - käy kyllä ulkona ja siellä joskus törmätään sattumalta! Miksiköhän en kelpaa seuraksi viihteelle? Sori ei ole tarkoitus varastaa ap:n ketjua, mutta näin sivussa aiheeseen liittyen ihmettelen.

Vierailija
16/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavatkohan bileiss käyttää huumeita? Ja sitten ei kutsu sua kun pelkää, että et hyväksy asiaa.

Vierailija
17/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rr kirjoitti:

Mahtavatkohan bileiss käyttää huumeita? Ja sitten ei kutsu sua kun pelkää, että et hyväksy asiaa.

Keski-ikäiset, koulutetut perheelliset ihmiset..? Joo, onhan se tietysti mahdollista. :) Mä en kyllä ole itse mikään siveyden sipuli, osaan kyllä pitää hauskaa. En usko, että tää johtuu nyt minusta, vaan epäilen tosiaan, että syy on siinä, ettei me ollakaan niin hyviä ystäviä kuin olen kuvitellut.

Vierailija
18/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri, joka kysyy kahville ja kaupungille, mutta ei koskaan baariin - käy kyllä ulkona ja siellä joskus törmätään sattumalta! Miksiköhän en kelpaa seuraksi viihteelle? Sori ei ole tarkoitus varastaa ap:n ketjua, mutta näin sivussa aiheeseen liittyen ihmettelen.

Oletko örveljtäjätyyppiä? Voithan itse kysyä joskus häntä baariin? Itse kyllä pitäisin enemmän arvossa sellaisia henkilöitä, joiden kanssa voi kahvitella kuin näitä joiden kanssa käydään viihteellä. Kenen kanssa tahansa voi ottaa kuppia mutta selvinpäin kahvikupin ääressä istumista ei voi kaikkien kanssa tehdä. Eihän se toki tietystikään tarvitsisi mikään joko/tai- tilanne olla.

Vierailija
19/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 sinkku kirjoitti:

Sama ilmiö koettu täälläkin. En tiedä järjestääkö noi jotain vain pariskunnille tarkoittettuja kekkereitä, mutta enpä ole jaksanut ottaa selvää tai väkisinkään mukaan tunkea. Saa nähdä tuleeko aikanaan hääkutsuja :) Kyseessä kuitenkin ihmisiä, jotka olen tuntenut reippaasti yli 15 vuotta. Monesti kyllä seura kelpaa silloin, jos tarvitaan muuttoapua, maalausapua tai muuta apua.

Kuinka vastavuoroisia nuo "avunpyytäjät" ovat?

Itse sain sksyllä parilta tutulta kutsut "muuttotalkoisiin" ja kutsun "remonttijätteen siivoustalkoisiin". Molemmille vastasin, että tuona aikana on muuta menoa.

Omat muuttoni olen maksanut muuttofirmalle ja remontit (siivouksineem) olen maksanut remonttifirmalle.

Vierailija
20/45 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgioita ne järjestää. Sinne ei ole sinkulla mitään asiaa.