*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
kerro ihan mitä vain näet tulevaisuudestani, mutta nämä kaksi päällimäisenä mielessä:
miten käy isälleni?
haaveilemme kolmannesta lapsesta - toteutuuko toiveemme?
näetkö miten mummoani koskeva perintöasia ratkeaa, hänen vai jonkin toisen eduksi?kyselee nappis
Mitä näet minulle?
Meillä on yksi poika avomiehen kanssa. Asumme omassa asunnossa.
Sairauteni on varjostanut elämääni jo pitkään. Näetkö mikä se on?
Paranenko siitä koskaan?
Entä näetkö mitään miehelleni ja lapselleni?
-Kaisa-
näetkö lasteni sukupuolen ja lopullisen lapsiluvun? mitä näet uudesta työstäni? t:Åsa
Millaisena näet yritykseni tulevaisuuden? Olen ajatellut työllistää entisen työntekijäni uudestaan, onko se järkevää?
Entä parisuhteeni, kestääkö se, menemmekö naimisiin? Minulla on tunne tyttölapsesta, pitääkö se paikkaansa?
Olen nähnyt muutamia enneunia, mutta eläimistä! Näin hevosen terveystarkastuksen tuloksen sekä kahden koirapentueen lukumäärän, jälkimmäisen jopa urokset ja nartut!
Olen miettinyt jo jonkin aikaa, että laittaisinko sinulle kysymyksiä. Olen tummatukkainen 24-vuotias nainen. Perheeseeni kuuluu tytär ja mies.
Olen jotenkin huolissani tulevaisuudesta, en tiedä olisiko hyväksi perheellemme muuttaa toiselle paikkakunnalle? Olen myös paljon miettinyt, mikä olisi sopiva aika seuraavalle lapselle... Olen hakenut yhtä työpaikkaa, näetkö mitään sen suhteen?
Olen 32v vaalea, ihanien pienten kaksosten äiti, mieheni on tumma, minua vanhempi, näetkö meille mitään erityistä tulevaisuudessa?
Raha- ja terveyshuolia on ollut, miten tulevaisuudessa, onko parempaa tiedossa?
Mitä näet minulle, en vielä tunne vauvakuumetta, mutta toisaalta nyt voisi olla jo aika. Näetkö saanko yhteisiä lapsia nykyisen mieheni kanssa?
Voisitko kertoa minulle tulevaisuuden työtilanteista? Tällä hetkellä teen pätkätyötä, joka piakkoin loppuu. Tulenko saamaan töitä, mahdollisesti vakinaista ja kuinka läheltä nykyistä asuinpaikkaani?
Kaksi lasta tällä hetkellä. Näetkö, saanko vielä lapsia ja saanko ne nykyisen kumppanini kanssa?
Kiitos paljon :)
k.
Olen aika yksinäinen. Joku aiempi kyseli, inhoavatko ihmiset häntä. Minulle tulee samanlaisia tuntemuksia, kuten hänelle, että minä olen onneton aina kaikkien sosiaalisten tapahtumien jälkeen, vaikka yritän olla kuinka ystävällinen. Millaisia ihmisiä ympärilläni näet, vai näetkö ketään? Pystytkö näkemään, millaisia suhteeni ovat? Asia vaivaa minua kovasti, kiitos jos voit vastata, vaikkei vastaus olisikaan kovin positiivinen...
haluaisin ottaa privaatti viestejä vastaan sinulta vieraileva näkijä. Kerroit niin osuvasti minusta, että voisin kysyä vielä jotain, jotta mieleni rauhoittuisi eräissä asioissa.
Mites me se tehtäisiin. Kun tunnuit niin hyvin minusta tietävän, niin mielenkiintoa olisi.
T: Katja
anteeksi että vaivaan yhä, mutta haluaisin vielä kysyä, että onnistuuko muuttomme ensi kuun aikana? Olen todella tukalassa tilanteessa taloudellisesti, osin omasta syystäkin, mutta haluaisin aloittaa " uudelleen" kun henkinen sairauskin on saatu jo paremmalle mallille. Saanko minä asiani hoidettua ja pääsemme tyttäreni kanssa asettumaan uudelle paikkakunnalle. Tarkoitus ei ole kuormittaa sinua liikaa, mutta hätä on suuri tällä hetkellä. Alan olla epätoivoinen....Kiitos vielä.
Terv; 224, 273
Eli avasin oman keskustelun tuonne aihe vapaa osioihin.
Jos joudat niin tuletko sinne keskustelemaan vielä lisää.
Otsikosta näet heti, mikä ketju on minun laittama ;)
T:Katja
Pitäkää huoli siitä ettei KUKAAN kysy minulta [u][b][color=red] NUMEROLLA 666.[/color][/b][/u].
En vastaa sillä kysyttyyn numeroon. Koittakaa saada siihen vain " up" !!
...kerron myöhemmin miksi...
nyt en ehdi vastaamaan, mutta myöhemmin tänään voidaan olla yhteydessä. jos avaamaasi ketjua ei löydy, avaan tällä nimellä ketjun johon voit tulla kysymään, privaatti viestitkin ovat mahdollisia:)
Kirjoittakaa hyvät ihmiset hieman enemmän kuin; " Mitä näet minusta"
Kiitos.
Vie liikaa energiaa koittaa nähdä, enkä välttämättä saa teihin yhteyttä ollenkaan.
Mutta liikaa ai kannata paljastaa itsestään, että johdattelette minut kysymyksillä vaan muotoilla kysymys toisin.
Noo... Miten lapsella alkaa koulu? Miten avioelämä sujuu? Milloin töihin? Tarvitseeko minun pelätä? Mitä äidilleni kuuluu? T, Mari
olen hieman umpisolmussa tällä hetkellä, en tiedä mitä tehdä? Kaikin puolin asiat hyvin mutta?... Lisäksi kannan huolta läheisistäni, ehkä liikaa? siinäpä ne painavimmat taisi tulla? Kuuntelen myös ikävät asiat jos niitä näkyy?
Harkitsen vakavasti eroa miehestä. Olemme olleet yhdessä yli 14 vuotta ja meillä on kaksi pientä lasta. Aluksi ajattelin että ero olisi ajankohtainen vasta ensi vuoden puolella, kun menen takaisin hoitovapaalta töihin, mutta nyt minusta tuntuu etten jaksa enää päivääkään. Mies luulee että meillä menee hyvin, mutta meillä ei mene. Hän ei osallistu mihinkään kotitöihin/lastenhoitoon eikä meidän välillä ole minkäänlaista intohimoa eikä hellyyttä. Hän vain valittaa sotkuista ja huutaa lapsille kun he häiritsevät hänen tekemisiään. Olutta menee useita iltaa kohden.
Näetkö miten mies suhtautuu asiaan ja milloin asia olisi ajankohtainen? Itse haluasin muuttaa eron jälkeen toiselle paikkakunnalle ja tiedän ettei mies missään olosuhteissa hyväksy tätä. Selviänkö erossa hengissä?
eli olen selvännäkijä ja ihan mielenkiinnosta joskus vilkaissut tätä ketjua. ei ole tarkoitus tungetella kenenkään ketjuun, mutta minulle tuli hyvin vahva näky katja-nimellä kysyneelle. ajattelin, että vahva näkyni tulisi tuoda hänelle tiedoksi. itselläni ei ole tarvetta vastailla päivät pitkät täällä kysymyksiin, otan privaatti asiakkaita henkilökohtaisesti vastaan:)))