Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Vierailija
26.07.2007 |

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Kommentit (1065)

Vierailija
221/1065 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lähitulevaisuus tuo tullessaan minulle ja perheelleni?

Vastausta kiitollisena odottaen Alma

Vierailija
222/1065 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä minun terveys? Pysyykö hyvänä? Mitä näet? t. länsisuomi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1065 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on tullut niin paljon vastoinkäymisiä viimeisten vuosien aikana, ettei joillain ihmisillä oo koko elämänsä aikana. läheisten kuolemia yms. vieläkö minua halutaan koulia, vai joko alkaa riittää? tuleeko kohdalleni vielä onni ja ilo? ja milloin mahdollisesti? että jaksaisin...

kiitos

Vierailija
224/1065 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää huoli siitä ettei KUKAAN kysy minulta [u][b][color=red] NUMEROLLA 666.[/color][/b][/u].

En vastaa sillä kysyttyyn numeroon. Koittakaa saada siihen vain " up" !!

[color=violet][b][size=24]Taikauskoa tai ei... ei tuo tuota kysyjälle hyvää

onnea.[/size][/b][/color]

Vierailija
225/1065 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosiaan on jo kolme lasta, neljättä toivotaan. Kiitos ja aurinkoisia päiviä Sinulle!

Toivottelee Sari

Vierailija
226/1065 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paikat koluttu, ei löydy mistään. Mihin se on joutunut? Kiitos.

Vierailija
227/1065 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä näet minulle?

Meillä on yksi poika avomiehen kanssa. Asumme omassa asunnossa.

Sairauteni on varjostanut elämääni jo pitkään. Näetkö mikä se on?

Paranenko siitä koskaan?

Entä näetkö mitään miehelleni ja lapselleni?

-Kaisa-

Vierailija
228/1065 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen miettinyt jo jonkin aikaa, että laittaisinko sinulle kysymyksiä. Olen tummatukkainen 24-vuotias nainen. Perheeseeni kuuluu tytär ja mies.

Olen jotenkin huolissani tulevaisuudesta, en tiedä olisiko hyväksi perheellemme muuttaa toiselle paikkakunnalle? Olen myös paljon miettinyt, mikä olisi sopiva aika seuraavalle lapselle... Olen hakenut yhtä työpaikkaa, näetkö mitään sen suhteen?

Vierailija
229/1065 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

anteeksi että vaivaan yhä, mutta haluaisin vielä kysyä, että onnistuuko muuttomme ensi kuun aikana? Olen todella tukalassa tilanteessa taloudellisesti, osin omasta syystäkin, mutta haluaisin aloittaa " uudelleen" kun henkinen sairauskin on saatu jo paremmalle mallille. Saanko minä asiani hoidettua ja pääsemme tyttäreni kanssa asettumaan uudelle paikkakunnalle. Tarkoitus ei ole kuormittaa sinua liikaa, mutta hätä on suuri tällä hetkellä. Alan olla epätoivoinen....Kiitos vielä.

Terv; 224, 273

Vierailija
230/1065 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Harkitsen vakavasti eroa miehestä. Olemme olleet yhdessä yli 14 vuotta ja meillä on kaksi pientä lasta. Aluksi ajattelin että ero olisi ajankohtainen vasta ensi vuoden puolella, kun menen takaisin hoitovapaalta töihin, mutta nyt minusta tuntuu etten jaksa enää päivääkään. Mies luulee että meillä menee hyvin, mutta meillä ei mene. Hän ei osallistu mihinkään kotitöihin/lastenhoitoon eikä meidän välillä ole minkäänlaista intohimoa eikä hellyyttä. Hän vain valittaa sotkuista ja huutaa lapsille kun he häiritsevät hänen tekemisiään. Olutta menee useita iltaa kohden.

Näetkö miten mies suhtautuu asiaan ja milloin asia olisi ajankohtainen? Itse haluasin muuttaa eron jälkeen toiselle paikkakunnalle ja tiedän ettei mies missään olosuhteissa hyväksy tätä. Selviänkö erossa hengissä?

Vierailija
231/1065 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt uskaltaa kysyä : )

Näetkö parannusta meidän perheen rahatilanteeseen? Nytkun tuntuu, että joka penni menee.. Mies hakee uutta työtä, mutta vielä ei ole tärpännyt.

Vierailija
232/1065 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ettet ole näkijä.

-Kaisa-

Vierailija
233/1065 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty saamaan äitiisi yhteyttä! Enkä myöskään tiedä mihin siskosi rahat katosivat =)

709.

En saa sinuun yhteyttä.

647.

Mummisi sanoo ettei ole syytä pyytää anteeksi. Hän rakastaa sinua ja tietää miksi et kyennyt pääsemään hänen luokse.

Äitisi tietää mitä tekee. Hän taitaa tietää sairautensa syyn, mutta tekee niin kuin itse parhaakseen näkee.

Siskosi kaupoista en näe mitään, koska en ole häneen yhteydessä.

712.

Miehesi pitää vaatia lisätutkimuksi tai kääntyä yksityiselle. Jottei vaivat vain pahene.

Asunnon valmistumisesta en näe mitään.

713.

En saa sinuun yhteytää. Pahoittelen!

714.

Ahaa... kollega testaamassa =D

Mitäs kyselit? =) Oliko joka kerta etten näe??

715.

Ystävä hyvä.

Minulla ei suinkaan ole köyhä elämä (paitsi että on rahat tiukilla..heh).

Elämääni rikastuttaa kaikki nämä ihmiset, jotka apuani kaipaavat ja kun pystyn heitä auttamaan parhaani mukaan on se rahaakin arvokkaampi " palkinto" !!

Olisihan se paha juu jos paljastuisi provoksi, mutta ikävä sinulle ettei tämä ole provo!

Ei tulisi ikinä mieleeni huijata näitä ihmisiä!!!

Ole ystävällinen ja kysy jotain! Ja tällä numerolla 715. ja voin katsoa sinullekin jos vain haluat!

Niin ja en todellakaan ole koko aikaa koneella! Vaan välillä käyn kurkkaamassa ja teen koneelle muistiin panojani =)

716.

En ainakaan pysty näkemään että olisi sinua pettänyt!

En pysty näkemään sinulle tällä hetkellä.

Vierailija
234/1065 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä sairastellaan ...näetkö monetko hautajaiset on tiedossa lähiaikoina...pelkään pahinta...toivon parasta... t.maritta

Vierailija
235/1065 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuus näyttää epävarmalta. En näe sinulle vielä lisää lapsi, yksihän sinulla jo on.

En näe sinua " taistelemassa" .

524.

En näe sinulle. Kaikkiin ei vaan saa yhteyttä.

495.

Jos asia on noin, ole varovainen kun otat eron! Pelkään puolestasi. Ja jos muutatte pois hommaa tuttuja apuun, ettei tee mitään pahaa teille!

528.

Miksi en näkisi, te vaikutatte onnellisilta. Ja saatte vielä lisää lapsia! =)

487.

Aivan niin... Se voi johtua geeneistä ja olla yksi näitä ns. introvertti ihmisiä.

Mutta kirjoittamasi perusteella (vaikka en lääkäri ole!!) kuulostaa autismilta.

Voimia koko perheelle ja eritoten pojallenne!!

Kiitos uskostasi minuun. Kiehtovaa kuulla, että suvussasi on noitaverta =) Haluatko kertoa siitä lisää?

489.

Kyllä, voisitko kertoa hieman enemmän.

532.

Anna miehellesi aikaa toipua. Jos pakotat hänet siihen, voit joutua kasvattamaan lapsesi yksin. Miehesi haluaa isäksi, mutta hän pelkää sen tuomia velvoitteita.

222.

Näen teille kolmannen vauva. Työstäsi en näe, enkä asunnon vaihdosta.

Näen teille pienen suloisen pojan.

KATJA

En näe sen olevan ongelmana, jos ei lapsi tule lähivuosina. Suhteenne on ollut koetuksilla jo jonkin aikaa. Olette olleet erossakin?! Mutta tunnutte aina palaavan yhteen.

Jos mies jättää sinut siksi ettet hänelle lasta saa tiedät itsekkin ettei hän ole sinun arvoisesi. Entinen miehesi saattaa aiheuttaa harmia kuvioissa.

Teet töitä käsilläsi tällä hetkellä. Mutta sinulla on monia muitakin kykyjä toimia eri aloilla.

Niin kuin näköjään näkijänä! Tiedän sinun itsesi vastanneen niihin!

Poikasi nimi alkaa J:llä!

539.

En näe sinulle.

544.

En näe talo asiaa. Lapsia kolme.

549.

En usko että ihmiset vihaavat sinua! Tuo kuulostaa enemmän siltä että sinulla on huono itsetunto. Onko näin? Tai sitten olet masentunut.

Lapsesi tuntuvat reippaan oloisilta ja tulet kyllä menestymään elämässään!

555.

En pysty saamaan sinuun yhteyttä!

556.

En näe sinulle juuri nyt mitään muutosta. Odota! Tilaisuutesi kyllä tulee!

566.

Näen sinut opetus hommissa. Oletko opettaja vai kiinnostunut opettamisesta?

Näet hänestä unta, koska oli ensi rakkaus. Ne jää aina mielen sopukoihin " kummittelemaan" .

568.

Näen teille kolme lasta =) Isääsi en saa yhteyttä.

569. Nappis

En näe mummosi perinnön jakoa!!

570. Åsa

En näe sinulle.

572.

Näen teille lisää lapsia =)

Rahasta en näe, mutta terveys pysyy hyvänä.

573. k

Tulet olemaan töissä ravintola-alalla. En näe lisää lapsia.

574.

Tunnut masentuneelta. Olenko oikeassa? Tai omaat ainakin huonon itsetunnon.

Tulet saamaan ystäviä, joiden seurassa sinä et tunne itseäsi ulkopuoliseksi. Luota enemmän itseesi.

578.

Kyllä se kohta ilmoittaa tulostaan ;)

Vierailija
236/1065 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaakohan minun yrittää erästä miestä?

näetkö tulevaisuudessani lapsia?

Vierailija
237/1065 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunlilja täällä tiedustelee näetkö minulle vielä lisää lapsia ja millaisella ikäerolla esikoiseen? Näetkö minut yksinhuoltajana hamaan tulevaisuuteen?

Toivottavasti tämä kysely ei tule nyt toistamiseen. Aiemmin yritin tätä viestiä laittaa, mutta nyt en löydä sitä viestiketjusta.

Voimia!

Vierailija
238/1065 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu huomenna?

Vierailija
239/1065 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kyllä hyvä. HUI...

Osui kyl kohalleen.

-Kaisa-

Vierailija
240/1065 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan sinun tietävän, että katja-nimeä käyttävä ei ole vastannut itseään koskeviin kysymyksiin. vastaukset tulivat minulta:)

Ketju on lukittu.