*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Teidän olisi hyvä ottaa vähän etäisyyttä toisiinne ja miettiä mitä oikeasti haluatte suhteesta. Onko sillä tulevaisuus?
En näe selkeästi, mutta näen suuren muutoksen. Lasta en näe ainakaan vielä.
Käykää yhdessä treffeillä (keskenänne, ei toisten kanssa), haalikaa suhdetta ja sillä voi olla yllättävät (mutta hyvät) seuraukset.
112.
Mitä haluaisit tietää?
Ainakin tunnen lämpöä ympärilläsi, minkä tulkitsen suureksi rakkaudeksi.
161.
Jotenkin sain tunteen mustasukkaisuudesta. Onko miehesi mustasukkainen sinusta? Vaikeuksia näkyy suhteessa. En näe muuta tällä kertaa.
162.
Näen vaalean keltaista sekä vaalean vihreää. Mutta en tarkkaan kumpi se olisi.
[b]126. Suruperhonen[/b]
Sinun ei kannata jäädä suhteeseen, jos et halua antaa sellaista kuvaa lapsillesi, etkä ole siinä onnellinen! Pärjäät kyllä, vaikka omillasi. Olet luonteeltasi vahvempi kuin mitä uskotkaan!
Etene hitaasti tämän vanhan tuttavasi kanssa. Näytä hänelle että et satuta ja sinuun voi luottaa.
164.
En saa tuntemusta sinusta. Seinä tuli vastaan.
107.
Kyllä kaikki järjestyy, aikanaan! Luota itseesi, enemmän! =)
166.
Olen pahoillani, mutta en saa sinuun yhteyttä.
168.
=)
Töitä riittää, aina! ;) Sekä sinulle että miehellesi, vaikka olisittekin työttömiä.
Sinusta huokuu jotain erikoista, josta en saa ihan selvää... mielenkiintoista!!
Et vastannut minulle mitään tähän uusintakysymykseeni, näkyisikö miunlle nyt mitään? Alla edelliset juttumme
:)
Vierailija:
Kovasti olisin utelias kuulemaan, näetkö minulle mitään muuta? Kun tuntuu että olet saanut ihmisille niin osuvia vastauksia :) Viitsisitkö vielä minulle " kurkata" tuleeko muita tuntemuksia?
Kiitos paljon!
Alla edelliset viestit.Vierailija:
Toinen lapsi siis nyt syntymäisillään, eikä enempää olekaan suunnitteilla, paitsi että nämä kaksi ovat poikia, ja minä olisin niiiiiiin halunnut oman tytön, ja vain sen vuoksi jossittelen kolmannella lapsella, vaikkakin se meidän elämäntyyliimme olisikin hankalaa (ja haluan alkaa pian tekemään enemmän töitä, olen yrittäjä ja teen minkä lapsethoidolta ehdin)
Eli ei ole valitettavasti tyttö masussa, ellei 4d-ultrakin ole väärässä... :(
Muuten on kaikki kyllä hyvin, pieni kaunis koti on varmaan tämä nykyinen (painotus sanalla pieni ;)), alkaa olla joka nurkka tehokäytössä, kun työnikin levittäytyy työhuoneesta joka huoneeseen...
mutta kiitos tästä ja toivottavasti palaat linjoille!
nro112__Näkijä__:
En näe ajankohtaa koska teille tulisi lisää lapsia.
Onkohan masussasi tyttö? Joko tiedät? Tuli vain sellainen olo.
Näen kauniin pienen kodin. Olisiko tämä mahdollisesti se?
Sinulla tuntuu olevan asiat hyvällä mallilla.Nimeäni en halua kertoa, ettei tutut osaa yhdistää minua. Monikaan kun ei tiedä tästä. En halua " mainostaa" että pystyn näkemään. Sillä en todellakaan näe kaikille enkä siis pakosta.
Ja voisin näin ollen menettää ystäviä tai saada niitä lisää vain kykyni takia.
Minua voi kutsua täällä Näkijä-nimellä, kun laittaa siihen vielä alaviivat __Näkijä__
Palaan takaisin -hetkeksi- myöhemmin.
Parisuhteesta ja perheestämme? Lasteni terveys lähitulevaisuudessa? Asummeko tässä kodissa tulevaisuudessakin?
Mell
Kiitos etukäteen!
Perheessämme on puolivuotias poika, joka syntyi yrittämisen tuloksena. Näetkö perheeseemme syntyväksi lisää lapsia?
Saammeko vanheta mieheni kanssa onnellisesti yhdessä, kestääkö liittomme ja terveytemme hamaan loppuun saakka?
Miten lähipiirimme, miten heidän terveytensä. Etenkin omat vanhempani, olen huolissani isäni ja äitini terveydestä.
Kiitos vastauksestasi. Olet oikeassa: meillä on suuri muutos edessämme (ja se meitä kumpaakin stressaakin vaikka muutos on pääasiassa positiivinen, niin aina kaikkiin asioihin liittyy myös huonoja juttuja ja ne huonot asiat stressaa). Ehkä tosiaan on hyvä pysähtyä miettimään. Erota en halua, siitä olen täysin varma. Enkä usko miehenikään haluavan eroa, monta vuotta kuitenkin jo takana ja aiemmistakin vaikeuksista kuitenkin selvitty. Lapsia en uskonutkaan vielä näkyvän, minulla vielä opintoja edessä. Olen muuten nähnyt unen jossa synnytän poikalapsen ja unessa kerron läheiselleni, että ensimmäinen lapseni on poika. Voikohan tämä uni oikeasti olla enneuni?
Kiitos vielä vastauksestasi!
näetkö lasteni kohdalta jotain?asummeko tässä talossa vielä kauan? t .99
Osaatko kerto tai selittää tämän?
Joskus kävellessäni yksin tiellä kun siellä ei ole muita kuulen että joku huutaa nimeäni. Ja kun käännyn katsomaan en näe ketään. Tai joskus sattuu noin ruuhkassakin. Kukaan vaan ei näytä tutulta joka minua huuteli.
Tunnut olevan hyvä tässä.
mitä tarkoitat että huokuu jotain erikoista???????
Lapsia, rahaa, parisuhde, terveys? Jos viitsisit katsoa?
Olen pahoillani, mutta en näe tällä hetkellä muuta.
Kykyni nähdä ei ole vielä kehittynyt niin paljon, että näkisin enemmänkin.
245. Mell
En yksinkertaisesti saa sinuun yhteyttä, vaikka yritinkin! Olen pahoillani.
350. (et ollut aiemmin 99.)
Näen aika epäselvästi. Mutta näen kuitenkin onnellisen perheen.
En saa sinuun kunnolla yhteyttä.
[color=red][b]Palaan takaisin hieman myöhemmin, koska kotikin pitää siistiä =) [/b][/color]
Näetkö, kestääkö liittoni nykyisen mieheni kanssa elämän loppuun asti? Menemmekö koskaan naimisiin?
Entä mitä näet lapsista? Olemmeko onnellinen perhe?
Entä työelämä? Vaihdoin juuri äskettäin työpaikkaa ja olen suurimmaksi osaksi erittäin tyytyväinen, mutta välillä kaipaan luovempaa ja vapaampaa elämää kuin tavallinen toimistotyö. Näetkö, selviänkö tästä ns. kriisistä, vai etsinkö jossain elämän vaiheessa vaihtoehtoisia ratkaisuja?
ikää 35v. tummanpunaiset hiukset. Kiitos!
Olemme olleet yhdessä jo yli 10 vuotta.
Tämän toisen miehen kanssa saman verran aikaa todella hyviä, ellei parhaita ystäviä. Hän tuntee samoin minua kohtaan mutta emme ole asiassa edenneet millään lailla.
Olet oikeassa, stressi on hirmuinen asian tiimoilta mutta vatsavaivani tuntuvat välillä omituisilta. Ei stressivaivoilta ehkä tuntuvia.
Tunnen vaan niin suurta sielunkumppanuutta tätä toista miestä kohtaan, etten osaa enää elää elämääni entiseen tapaan.
T.309
Millaisena näet työtilanteeni: Olen hoiva-alalla ja nyt siis kotiäitinä. Näetkö tulevaisuuteni työtilanteen hyvänä vai huonona. Milloin aloitan työn ja onko se mieluisa?
Millaisena näet minun ja mieheni välit entä tulevaisuuden. Mieheni on paljon poissa kotoa töiden puolesta ja tämä välillä rasittaa suhdetta!
Olisin tosi kiitollinen jos saisin joitain vastauksia vielä. Tänään lapset mummilla mutta huomenna taas helmoissa... :) Toivotaan, että yhteys löytyy...
Minulla täytyy rueta nyt keräämään voimia eron ja siihen liittyvien asioiden suhteen. Niin ja uskoa että, jos onneni löytyy tämän toisen miehen kanssa, hänet myös saan.
Kovasti kiitoksia ja kaikkea hyvää elämääsi!
suruperhonen (126)
Meille on ero tulossa ja vaihdan paikkakuntaa.
134