*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Kaipaan kovasti ystävääni vuosien takaa. Luuletko, että tapaan hänet vielä joskus? Mutta se ei ollut tärkeintä mitä piti kysyä. Mitä näet minulle? Rauhoittuuko kaaos elämässämme vielä?
Parisuhteeni voinnista tulevaisuudessa haluaisin tietää. Tuntuu että ollaan nii solmussa ETTÄ...
Entä työasiat. Täytänkö odotukset?
En näe hänelle, koska en ole suorassa yhteydessä häneen.
Näen kuitenkin sen verran, että " varjo" tulee väistymään.
Näen paljon värejä => rauhattomuutta.
Kaaos kestää jonkin aikaa, mutta laantuu kyllä!!
Mitä menneisyyden ystävääsi tulee... Jos muistat hänen nimensä niin ota ihmeessä häneen yhteyttä! Saatatte ilahtua kumpainenkin.
Solmut tulee aukeamaan :) Muistakaa kommunikoida!
Työasiat tulee paranemaan.
Toinen lapsi siis nyt syntymäisillään, eikä enempää olekaan suunnitteilla, paitsi että nämä kaksi ovat poikia, ja minä olisin niiiiiiin halunnut oman tytön, ja vain sen vuoksi jossittelen kolmannella lapsella, vaikkakin se meidän elämäntyyliimme olisikin hankalaa (ja haluan alkaa pian tekemään enemmän töitä, olen yrittäjä ja teen minkä lapsethoidolta ehdin)
Eli ei ole valitettavasti tyttö masussa, ellei 4d-ultrakin ole väärässä... :(
Muuten on kaikki kyllä hyvin, pieni kaunis koti on varmaan tämä nykyinen (painotus sanalla pieni ;)), alkaa olla joka nurkka tehokäytössä, kun työnikin levittäytyy työhuoneesta joka huoneeseen...
mutta kiitos tästä ja toivottavasti palaat linjoille!
nro112
__Näkijä__:
En näe ajankohtaa koska teille tulisi lisää lapsia.
Onkohan masussasi tyttö? Joko tiedät? Tuli vain sellainen olo.
Näen kauniin pienen kodin. Olisiko tämä mahdollisesti se?
Sinulla tuntuu olevan asiat hyvällä mallilla.Nimeäni en halua kertoa, ettei tutut osaa yhdistää minua. Monikaan kun ei tiedä tästä. En halua " mainostaa" että pystyn näkemään. Sillä en todellakaan näe kaikille enkä siis pakosta.
Ja voisin näin ollen menettää ystäviä tai saada niitä lisää vain kykyni takia.
Minua voi kutsua täällä Näkijä-nimellä, kun laittaa siihen vielä alaviivat __Näkijä__
Miten perheeni sairastelujen käy, helpottaako?
Kiitos! :) :)
Ylläsi leijuu valkoista ja vaaleansinistä.
Valkoinen lupaa seesteistä aikaa elämääsi. Tulet löytämään rauhan - viimeinkin.
Vaaleansininen, tulkitsen sen pojaksi. Mahdollisesti kolmen vuoden sisään?!
Näätkö meille vauvaa lähiaikoina?
saanko työtä maanantaina? miksi äitini on yhä isäni kanssa? heillä ollut vaikea yhteiselo. mitä näet mieheni ja minun välisestä suhteesta? voimia sinulle:)
En ollut tässä ketjussa aiemmin. Olen aikaisemmin kysynyt parisuhteemme tilasta ehkä joltakin muulta. Vaatiko tilanteemme paraneminen hetkellisen eron vai milloin näet että parempaa olisi luvassa? Jatkammeko yhdessä? Olemmeko onnellisia? Kuinka monta lasta perheeseemme kuuluu? Onko miehelläni ollut suhteemme aikana joku toinen nainen?
Kiitos jos jaksat vielä...
Näkyykö minulle seesteisempää elämää, tasapainoa. Ikuinen hötkyily ja murehtiminen rasittaa.
t. oinas oikku
141.
Sairaudet vaivaat pitkään. Harmaa pilvi leijuu yllä. Näen kuitenkin, että se tulee väistymään ja paremmat ajat on edessäpäin.
Tulet löytämään rakkauden, mutta sinun on oltava itse tarkkana, että se on aitoa ja molemminpuolista.
142.
Tyttäresi on otettava rauhallisesti loppu aika. Ongelmia ilmenee. Muuta en näe, olen pahoillani. Mutta älä silti pelästy! Se ei tarkoita että jotain kamalaa tapahtuisi. En vain näe.
144.
Kahden vuoden päästä... näen hyvin vaaleaa väriä. En osaa sanoa olisiko poika vai tyttö.
145.
Teillä on ollut viime aikoina vaikeaa. Ne ovat kuitenkin väistymässä. Teillekin sanon, että kommunikointi on tärkeintä suhteessa. Muistakaa puhua ja kertoa tunteistanne. Vain siten parisuhde voi toimia!
En näe vanhempiasi, mutta... Jospa äitisi ei uskalla jättää isääsi, koska jäisi yksin?! Tämä on nyt vain epäilyni, ei näky. Jos suhteessa on väkivaltaa on äitisi alistunut kohtaloonsa ja ajattelee että ollaan uskollisia loppuun asti. Toivottavasti tämä ei ole kuitenkaan tilanne!
135 - 146.
En saa suoranaista yhteyttä sinuun tällä hetkellä. Yritän toisen kerran. Kysy vaikka huomenna uudestaan tai katson jos onnistun illemmalla.
(kun on lapsi nukkumassa ja saan työrauhan =) )
147.
Näkyy =)
148. =D
Ystävä hyvä, olenhan täällä, mutta kirjoittelen vastauksiani muistiin.
Olen koko illan linjoilla, mutta välillä poistun koneelta, kun on lapsikin joka kaipaa äitiään. Kohta hän menee kyllä jo nukkumaan ja saan jatkaa rauhassa.
Mutta välillä teen siis muutakin, että siksi voi kestää. Sekä ns. yhteyden ottaminenkin kestää aikansa, että saan tuntuman kysyjään.
näetkö tuon rakkauden olemassaolon jo nyt vai vasta tulevaisuudessa?
lämpeneekö vanha rakkaus, vai alkaako uusi?
KIITOS!! Ruusuja sinulle!
-141
mistä ihmeestä voit tietää että meillä on suhteessa tosiaankin ollut viime aikoina vaikeaa.... .)kiitos!
Haluaisin tietää mikä varjostaa äitini elämää?
:) Kiitos ja voimia!