Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Vierailija
26.07.2007 |

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Kommentit (1065)

Vierailija
41/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen kyllästynyt työhöni, mutta opiskellut ammattiin jo 7 vuotta. Riittääkö kantti vaihtamaan alaa?

2. Suostuuko mieheni vielä yhden lapsen hankintaan?

3. Miten arki lähtee menemään uudessa omakotitalossa?

Kiitos!

Vierailija
42/1065 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Täällä ollaan taas uudessa päivässä! =)

Tosin eipä näytä kovin aurinkoinen tästäkään päivästä tulevan, kun on nousemassa tummat pilvet taivaalle.

Kysymyksiä voi jättää ja vastailen niihin aina kun kerkeän taaperoni touhuilta =)[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1065 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö monta lasta meidän perheessä? Nyt meillä on yksi ja toinen on tekeillä, mutta tämän viikon tapahtumat ovat jättäneet vauvaprojektin taka-alalle.

t. 304

Vierailija
44/1065 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies minulle rehellinen?

En tiedä, kauanko jaksan murtumatta...

Vierailija
45/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä tulee sinulle oma ja erikseen samantien! ;)

Nykyinen suhteesi ei kuulosta hyvältä. Tämä mies ei tee sinua onnelliseksi. Ei suhteessa kannata olla vain lasten takia, jos sinä et voi hyvin siinä! Lapset vaistoavat sen ja myöhemmin ihmettelevät miksi ette eronneet aiemmin. Ja kunhan suhteenne ei tule pahenemaan.

Tunteeko tämä (ei avio)mies samoin sinua kohtaan kuin sinä häntä? Onko hän naimisissa?

Eihän lapset ole esteenä, jos vanhemmat saa onnensa muualta. Mutta pitää muistaa osata ottaa heidätkin huomioon muutoksessa, koska se voi olla hyvinkin hämmentävää heille. Lapsille ei missään tapauksessa saa sanoa ettei äiti rakasta enää isiä, koska se hämmentää. Vaan se pitää osata ilmaista toisella tavalla. Helppoa se ei kuitenkaan tule olemaan.

Ja kyllä. Suurperhe voi toimia, kun siinä on mies ja nainen jotka tekevät töitä sen eteen. Ja näyttävät rakkautensa toisiaan kohtaan lastenkin nähden. Näine he näkevät että äiti on onnellinen!

Toivottavasti tästä oli sinulle apua!

Vierailija
46/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin vaan omasta puolestani kiittää sinua.

Olet ollut ihanasti avuksi!

Vierailija
47/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aikanaan rauhallisempi elämä tulee kuvioihin. Mutta hetken on vielä hektistä =)

En osaa sanoa päivää tai ajankohtaa sen paremmin! ;)

141.

Haluatko että vanha lämpenee? Olitko siinä onnellinen?

En osaa tarkkaa ajankohtaa sinulle sanoa, että koska sen löydät. Mutta löydät sen kuitenkin! =)

154.

Uudet tuulet puhaltaa puoleesi. Usko itseesi ja omiin kykyihisi. Sinä kyllä onnistut !

Ja jos todella uskot että uusi työ/opiskelu olisi se ratkaisu niin luota vaistoosi.

Siihen että suostuuko miehesi vielä yhteen lapseen? Sinun on puhuttava hänen kanssaan =)

Vierailija
48/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kovasti saanko koskaan haaveilemaani suurperhettä? Näetkö minulle siis monta lasta? Osaatko yhtään sanoa kuinka pitkän päästä saan ensimmäise? vai saanko ollenkaan? Ja sitten vielä parisuhteesta; meillä on tällä hetkellä vähän vaikeampi vaihe menossa, stressiä kummallakin ja se näkyy myös suhteessamme, uskon että kuitenkin selviämme tästä, mitäs sinä näet suhteestamme? Voisinko jotenkin helpottaa tilannettamme? Kiitos jos ehdit ja jaksat vastata!

Terveisin vaalea nuori nainen

Vierailija
49/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

156. Kiitos sinulle kauniista sanoistasi.

Sekä kiitos teille muillekin, jotka olette antaneet palautetta.

156. Millä numerolla kysyit?

Vierailija
50/1065 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysellyt aikaisemmin jossakin toisessa näkijä ketjussa.

Tilanteeni on hyvin raastava. Minulla on lapsia ja rakastava mies. Olen nyt kuitenkin rakastunut toiseen mieheen. Asia on täysin musertanut minut, sillä olen hyvin perhekeskeinen ja olen aina ajatellut, että mitään tällaista ei tule ikinä tapahtumaan.

Toinen mies on nuorempi ja sinkku.

Olen 30-vuotias tummahiuksinen ja aika kiltti ihminen.

Saisitko nyt paremmin yheyttä minuun?

Kyselin siis aikaisemmin sitä, että tulenko päätymään yhteen tämän toisen miehen kanssa.

Haluaisin myös tietää, miksi minulla on nykyään niin paljon vatsakipuja.

T.309

Vierailija
51/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti olisin utelias kuulemaan, näetkö minulle mitään muuta? Kun tuntuu että olet saanut ihmisille niin osuvia vastauksia :) Viitsisitkö vielä minulle " kurkata" tuleeko muita tuntemuksia?

Kiitos paljon!

Alla edelliset viestit.

Vierailija:

Toinen lapsi siis nyt syntymäisillään, eikä enempää olekaan suunnitteilla, paitsi että nämä kaksi ovat poikia, ja minä olisin niiiiiiin halunnut oman tytön, ja vain sen vuoksi jossittelen kolmannella lapsella, vaikkakin se meidän elämäntyyliimme olisikin hankalaa (ja haluan alkaa pian tekemään enemmän töitä, olen yrittäjä ja teen minkä lapsethoidolta ehdin)

Eli ei ole valitettavasti tyttö masussa, ellei 4d-ultrakin ole väärässä... :(

Muuten on kaikki kyllä hyvin, pieni kaunis koti on varmaan tämä nykyinen (painotus sanalla pieni ;)), alkaa olla joka nurkka tehokäytössä, kun työnikin levittäytyy työhuoneesta joka huoneeseen...

mutta kiitos tästä ja toivottavasti palaat linjoille!

nro112

__Näkijä__:

En näe ajankohtaa koska teille tulisi lisää lapsia.

Onkohan masussasi tyttö? Joko tiedät? Tuli vain sellainen olo.

Näen kauniin pienen kodin. Olisiko tämä mahdollisesti se?

Sinulla tuntuu olevan asiat hyvällä mallilla.

Nimeäni en halua kertoa, ettei tutut osaa yhdistää minua. Monikaan kun ei tiedä tästä. En halua " mainostaa" että pystyn näkemään. Sillä en todellakaan näe kaikille enkä siis pakosta.

Ja voisin näin ollen menettää ystäviä tai saada niitä lisää vain kykyni takia.

Minua voi kutsua täällä Näkijä-nimellä, kun laittaa siihen vielä alaviivat __Näkijä__

Vierailija
52/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko hiukan parisuhteestani ja etenkin miehestäni? Miltä meidän molempien tulevaisuus työrintamalla näyttää lähivuosina?

Vierailija
53/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toinen mies ei suostu puhumaan tunteistaan mitä minua kohti tuntee mutta tiedän teoista että olen hänelle tärkeä. Häntä on satutettu pahasti edellisissä suhteissa, varsinkin siinä josta on lapsi. Omat lapseni ovat pieniä, alle 3v molemmat enkä haluaisi antaa heille tällaista kylmää kuvaa miehen ja naisen suhteesta.

suruperhonen

Vierailija
54/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä orastavalla rakkaudella mahdollisuuksia onnistua? Vai jääkö se tähdenlennoksi?

Vierailija
55/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys vielä:

Sopeudunko uudelle paikkakunnalle, saanko ystäviä, töitä yms.?

Vierailija
56/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehtyykö lapsi koskaan? ENtä parisuhde?

Vierailija
57/1065 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittääkö töitä ja minkälainen terveys ja samat miehelleni

Vierailija
58/1065 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten parisuhteeni käy? miten asiat työrintamalla? näetkö lapisistani jotain? kiitos!

Vierailija
59/1065 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miten selviää rakas kälyni miehensä pettämisestä? Muutenkin kovasti itsetunto ongelmia ja nyt tämä.. on niin suru hänen puolestaan.

Miten parhaiten autan.

Vierailija
60/1065 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

331.

Tilanteenne tulee helpottumaan ajan kanssa! Uudet tuulet puhaltavat ja tuovat uusia mahdollisuuksia elämäänne.

Näen parempia aikoja teille edessäpäin.

328.

Näen tulista rakkautta ympärilläsi. ;)

336.

Näe muutosta elämässänne. Mahdollisesti muutto uuteen kotiin?

Näen myös pienen vauvan :)

304.

Kysymyksesi luettuani näin luvun neljä. En osaa varmaksi sanoa tarkoittaako se että saatte neljä lasta vai että teitä on neljä perheessä, jolloin teillä on siis kaksi lasta.

342.

Voimia sinulle! Näen vaikeuksien kautta tulevan myös parempia aikoja sinulle.

En osaa tarkentaa miten, mutta näin näen.. En saa yhteyttä mieheesi, joten en voi sanoa hänestä mitään.

309.

Oletteko ollut pitkään yhdessä miehesi kanssa? Jossain vaiheessa parisuhteessa voi tulla " kyllästyminen" kumppaniin jolloin tunteet siirtyvät ulkopuoliseen.

Mitä tämä uusi tuttavuus tuntee sinua kohtaan? Oletteko tunteneet kauankin?

En näe sinun haluavan rikkoa perhettäsi. Etkä niin tule tekemäänkään. Sinulla on kamala stressi asiasta joka vaikuttaa mahaasi asti, koska tunnet pettäneesi miehesi kaikin puolin. Onko näin?

Jos maha vaivat jatkuvat mene tietenkin lääkäriin.

344.

En saa sinuun yhteyttä, yrityksistä huolimatta. Olen pahoillani.

345.

Pettämisen myötä menee luottamus ihmiseen. Kestää aikansa ennen kuin voi taas toiseen luottaa. Voit auttaa häntä olemalla tukena, sillä ystävän tukea hän nyt juuri kaipaa!!

Ketju on lukittu.