*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Hei! Kyselin tuolla aikaisemmin, en nyt muista millä numerolla, alkaa olla jo aika pitkä ketju. Kysyisin vielä, että näätkö mitään numeroa kokonaislapsimäärästä minulle?
Hyviä vointeja sinulle ja kiitos, että jaksat vastailla.
t. Sari
Näen teidät omakotitalossa. Se on omalla tavallaan moderni, koska olette sellaisesta kiinnostuneita. Se on avara ja valoisa.
Näen aikalailla sopuisan pariskunnan. Elelette omaa elämäänne muista piittaamatta.
Lapsenne voivat hyvin.
724. nim. Siideri ;-D
On suuri ilo saada olla apunanne!
Olen aina halunnut olla " maailman" parantaja, ehkä näin voin auttaa edes vähän.
753.
Mitä HUI?? Millä numerolla kysyit??
Kuvaamasi henkilö ei kuulosta minulta.
Harmi... mutta sanoinkin että kokeilen, koska en oikeasti saanut sinuun yhteyttä. Skeptinen kun olet. Epäilet kaikkea sitä mikä ei kohdallesi ole sattunut ja et pääse sitä toteen todistamaan!!
En työskentele noilla aloilla.
Miksi epäilet minua feikiksi? Mihin uskosi perustuu ettei näkijöitä voi olla olemassa? Tai että minä en voisi olla??
Täällähän on monia jotka voivat kumota epäilysi, joille olen siis onnistunut näkemään!!
Mielenkiinnosta tätä kysyn.
Asumme nyt jo melkolailla samanlaisessa omakotitalossa mitä kuvasit... kiitos
Minua askarruttaa löydänkö itselleni töitä ja pääsenkö ikinä muuttamaan pois tästä talosta, jonka nuorina ostimme ja se on jo vuosia harmittanut, mutta toistaiseksi ei ole varaa muuhun. Harmittaa kun ei viihdy omassa kodissa.
Terveisin Vinkeistä kiitollinen
Kaikkea hyvää sinulle! T. 222 / Jonna
Näetkö muuttoa (miehen kanssa yhteen) tai lapsia?
Mikä on yleisfiilis meistä parina?
Tuhannet kiitokset!
C
Kuvailit exäni todella hyvin :D
Millaisessa työssä näet minut tulevaisuudessa? entä mieheni? Tulemmeko pärjäämään hyvin elämässä? Saammeko annettua lapsillemme hyvät eväät aikuisuutta varten? Saammeko joskus rahaa että saisimme remontoitua kotimme kuntoon?
Kiitos jo etukäteen
Annin lapsi on juuri täyttänyt 3, puhe on jäljessä. Poika on pitkät kiharat hiukset.
Ja järvenranta taloa suunnittelemme kun lapset muuttavt kodista eli noin 20 vuoden päähän. Toivottavasti saamme elää sinne asti.
T. Anni
Ja lämmin kiitos sinulle olet ihana ihminen!
Kurjia noi epäilijät...olit loistava Katjan asioissa ...tiedän koska hän on siskoni...minua oli vaikeampi aistia...mutta vastailit kun pystyit...oli pakko tämä vielä kirjoittaa, kun epäilijän jutun luin...usko vain epäilijä sinäkin...hän on hyvä...t.maritta
Keskityin lähettämään niitä voimia ja enkeleitä, kun tajuntaani paukahti kuva tuollaisesta ruskeatukkaisesta hieman pyylevähköstä naisesta. Siksi kysyin. Taitaa olla siideriharhoja? Tosin join vain yhden, eikä sekään enää tunnu missään. Mikäköhän juttu tuo sitten oli? Kenetköhän minä sitten näin, vain tekikö mielikuvitukseni tepposet? Kuva oli sangen selvä.
Aattelin kysästä mites mun työkuviot mahtais mennä vuodenvaihteen jälkeen? Näetkö meille lisää lapsia?
KIITOS=)!
harmi kun näkijä et minusta mitään nähnyt..minkäs sille voi...mutta hyvin siskoni asiat tiesit!..yritätkö vielä kerran aistia minutkin...ihan mitä vain minusta...kiitos yrityksistäsi! olet taitava!
t.maritta
näetkö meille mitään ratkaisua? Kiitos!! T. Jonna 222
Tuleeko meille vielä joskus lapsi/lapsia?
Olen 24v, laspet nyt 1v ja vajaa 3v.
onko minulla tosiaan kyky nähdä tulevaa? olen niin kuin sinäkin vähän epilevä omien kykyjen ja aavistusten suhteen. miten sinä huomasit että sinulla on kyky? kiitos jos vielä jaksat vastata! jaksamista ja voimia!
näetkö meille? saammeko vielä lapsi ja montako? onko meille oma koti jossain nykyisellä asuinseudulla? Löytyykö onni täältä?
Kiitos jos voit vastata! t: jt
VALITAN mutta KAIKKI meni väärin mitä " näit" . et ole oikea näkijä, ehkä hyvä ihmistuntija siinä mielessä, että osaa tulkita ihmisten kysymyksistä " vastauksia" heidän elämäänsä. työskenteletkö kenties mielenterveysalalla? psykologi, psykiatrinen sh tmv.? T: N