*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Minua askarruttaa mitä eräs mies minusta ajattelee...meillä on yhteinen historia, mutta nyt molemmat tahoillamme naimisissa.
Samoin mietityttää veljeni, löytääkö onni vielä hänet ja vaimonsa?
-Aurinko-
En näe sinulle.
730. Helena
Lapsia näen neljä. Onko teillä jo niin monta?
Olen pahoillani, mutta en näe tällä hetkellä muutosta työelämääsi.
731.
En saa yhteyttä vaan he ottavat minuun yhteyttä! Jos läheinen niin toivoo ja saa siten yhteyden kuolleeseen. Mutta se ei ole minun hallittavissa!!
Olen nähnyt myös kuolleden ihmisten eksyneitä sieluja.
715.
Tuolla asenteella estat näkyvyyden. Mutta yritetään kumminkin...
Näen kaksi lasta, miehen joka on työtön?! Nuoruutesi on ollut villiä ja kokeillut olet vaikka mitä. Olet vielä nuori ja " etsit" itseäsi. Asutte kerrostalossa vuokralla. Teillä on koira.
733.
Olet parhaasi mukaan hyvä äiti, kiireinen mutta yrität antaa aikaasi lapsille, joita rakastat todella paljon! Olet ahkera ihminen, joka jatkaa hommat loppuun eikä jätä mitään kesken, vaikka aloittaisikin toisen projektin yhtä aikaa.
734.
Sinulla on jo.
735.
En osaa nähdä.
712.
Näen teillä olevan erittäin vahvan suhteen. Olette kuin luodut toisillenne!
Olen nyt aikuisena ymmärtänyt ettei mummoni inhonnut minua, äitini vaan uskotteli niin minulle, ymmärsiköhän mummoni tämän?
Harmi ette näe esikoistani, hän on lahjakas kielissä ja liikunnassa ja sosiaalisesti ja toivon, että myös hän pärjää. Vaalea pitkä poika, pelaa pallolajia.
Ja lämmin kiitos sinulle kaikesta! Ihana oli tuo sinun näkysi rantamökistä sellaista todella haluan, mutta taitaa viedä aikaa, toivottavasti sitä saan elämässäni, kuten myös läheiseni!
Kaikkea hyvää sinulle!
- A
Veljeesi en saa yhteyttä.
Tämä mies on onnelisesti naimisissa ja tuntuu rakastavan vaimoaan, mutta toisinaan ajattelee sina ja menneisyyttä. On kuitenkin onnelinen nyt.
740.
En osaa sanoa. Koska mummosi ei ole täällä kertomassa. Ehkä hän ei koskaan ymmärtänyt miksi äiti niin teki.
... voiko se vaikuttaa näkemiseen, kun juuri huitaisin siiderin kurkusta alas ;-) Eli jos juuri olit katsomassa minun ja mieheni suhdetta, kun kittasin sitä siideriä...? Onko mahdollista yrittää uudelleen, tosin se siideri varmaan vaikuttaa vielä...? Kiitos jos jaksat yrittää, suhteemme kun todella askarruttaa.
Sellaisen haluaisin vielä lisätä, että minulla ei ainakaan ole näkijän kykyjä, mutta minulla on paljon intuitiivista " tietämystä" omista ja joskus ystävienikin asioista. Tämä ei varmaan ole mitään harvinaista, mutta tuntuvat aina menevän nappiin. Tämä mieheni on nimittäin sellaisen intuitiivisen aavistuksen tulos (tiesin hänestä 5 vuotta aiemmin, ennenkuin tapasin hänet) Nyt en kuitenkaan saa intuitiota suhteemme tilanteesta :-( siksi täällä kyselen.
Eli kaksi lasta ja aviomies löytyy ja haluaisinkin tietää lapsistani ja omasta tulevastakin esim töiden ym suhteen. Ja kestää suhde mieheeni?
Kiitos
Ja näin tahdon asian olevankin:) Entäs vielä kerran, näetkö minulle ja miehelleni onnellisen suhteen? Lapset?
-Aurinko- *viimeisen kerran:)*
Tuskin se siideri vaikuttaa :-D
Oletko tuntenut viime aikoina, että olette kasvamassa erilleen?
Vai oletteko olleet niin tiiviisti yhdessä, että hän ottaa vähän etäisyyttä sinusta?! En oikeasti näe, mutta yritän auttaa kuitenkin!
743.
En pysty näkemään teille.
744. -Aurinko-
Lapsia näkyy kaksi. Aistin teistä onnelisen perheen. Olette hyvinkin rakastuneita toisiinne!
Näetkö miten työasiani selviävät? Entä näetkö, saammeko mieheni kanssa pian lapsia?
Näetkö työkuvioistani jotakin? Entä lapsista?
no -715- kysyy " näkijältä" ....
No oliko lähellekkään?
Vierailija:
Näetkö työkuvioistani jotakin? Entä lapsista?
En saa yhteyttä.
Meillä on kaksi lasta ja olemme olleet jo kymmenen vuotta yhdessä. Entä Millaisena näet meidän tulevaisuuden kotimme? Tulevatko lapseni pärjäämään elämässään?
Kiitos
Kyllähän se varmaan niin on, että tiivistä tämä 10 vuotta on ollut. Taitaa tulla ne parisuhteen normaalit virstanpylväät meilläkin eteen... Eli nyt sitten on se eriytymisen ja itsenäistymisen aika ja minä täällä hermoan turhista ;-) Että ei se riippuvuus ole rakkautta...
Iso kiitos sinulle kuitenkin näkijä, olet uskomaton ihminen kun jaksat ihmisiä auttaa ja lukea meidän murheita! Lähetän sinulle voimia ja suojelusenkeleitä!
Suhteemme tosiaan tuntuu lujalta. Vaikka riitoja on, niin pystymme kuitenkin keskustelemaan. Ja vaikka erimieltäkin olisimme, niin silti asiat lutviutuvat. Vuorotellen pidetään mykkäkoulua tai ollaan äkkipikasia ja räjähdellään.
Näin siis nykyisen tilasi, mutta en vielä tulevaisuutta. Aina en näe kovin kauas. Se vähän riippuu minkälaisen yhteyden saan ihmiseen.
586. ANNI
Minkä ikäinen lapsesi on? (anteeksi, en enää muista, kun on niin monia kysyjiä)
Oih... Näen kauniin metsän ja tunnen tuulen kasvoillani, nenässä tuoksuu järvi. Ettei vaan olisi mökki järven rannalla? =)
587. Saana
Kylläpäs tunnun nyt näkevän kaikille lapsia kolme =) Kuten teillekin.
En ihan niin pitkälle asti näe kuin " kuolemaan" , mutta pitkään kuitenkin. Ja ota huomioon, että " kuolema" voi tulla koska vaan, eikä vasta vanhalla iällä.
NAPPIS
En pysty näkemään, koska kysyjä olet sinä ei mummosi. Tosin se ei takaa että siltikään näkisin. Pahoittelen!
589.
Näen teidät omakotitalossa, jossa on iso keittiö. Pysytte yhdessä miehesi kanssa.
Näen kaksi lasta.
590. Virpi
Pahoittelen, mutten saa sinuun yhteyttä!
591. nuunuu
En pysty näkemään sinullekaan.
KATJA
En tiedä, vain näen!
Pahoittelen, että syytin sinua, mutta näin oletin, että sinä olit madame. Pahoittelen!
Ehkä teissä onkin jokin yhteinen tekijä, joka pani miettimään.
Mutta sinua on kyllä yllättävän helppo lukea.
593. Miia
En pysty näkemään miehestäsi. Hänen pitäisi olla kysyjänä.
566-594.
Näen kaksi lasta.
Näätkö elämäni " risteyskohdan" jossa nyt olen? Kumpaan suuntaan lähden? Eikö vauvasta vieläkään näy mitään...?
Kiitos jos jaksat vielä käyttää energiaasi minuun!
:) Piukkis
Kaipa noita sattuu teillekii ;) Väärin ymmärryksiä siis.
Jos on aikaa ja halua, niin kerrohan jotain vielä minusta, jos hyvin näät. Toisaalta pelottaa tietää ennalta liikaa juttuja, että valitse itse mitä haluat kertoa. Kestän kyllä ei siinä mitään, mutta liika tieto on kanssa pahasta.
T: Katja
Millaisena näet meidän, minun ja mieheni suhteen? Millaista tulevaisuutta näet suhteellemme? Meillä on lapsia ja ainakin nyt olemme onnellisia.