Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysynpäs nyt minäkin: mitä tämä mies meinaa?

Vierailija
31.12.2016 |

Olen nyt ihan sekaisin, kun mies, jonka kanssa olen nyt muutaman kerran tavannut, käyttäytyy tosi oudosti. Noin viikko sitten kysyi tavataanko vielä. Vastasin, että minulle sopii, kunhan löydetään aikaa. Parin päivän päästä otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, milloin voitaisiin tavata. Joulun aika on ollut oikeasti todella kiireistä, joten en osannut sanoa mitään ajankohtaa, mutta lupasin palata asiaan. Jouluna lähetin sitten hyvän joulun toivotuksen ja hän vastasi siihen ihan normaalisti. Sitten vähän tämän jälkeen huomasin, että hän oli poistanut minut fb-kavereistaan. En tiedä, milloin tämä on tapahtunut. Ajattelin, että ei häntä nyt sitten näköjään kiinnostanutkaan tarpeeksi. Nyt sitten eilen huomasin, että häneltä oli tullut puhelu, kun en ole päässyt vastaamaan.

Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa? Pitääkö minun nyt sitten ottaa yhteyttä? Onko mahdollista, että hän on vahingossa poistanut minut fb-kavereista? Vai olisiko sittenkin vahingossa tehnyt sen eilisen puhelun? Ja miksi itse otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista, kun kuitenkin poisti fb:sta? Ja mitä minun nyt pitää tehdä? En haluaisi ahdistaa häntä, jos häntä ei kiinnosta, mutta toisaalta tämä vaivaa nyt kovasti. Ja jos hän nyt vielä ottaa itse yhteyttä, miten otan puheeksi tämän hämmennykseni?

Kommentit (253)

Vierailija
1/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika, soita ja kysy. Ei meistä kukaan ole selvännäkijä ja toisekseen, ketä kiinnostaa?????

Vierailija
2/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ketä kiinnostaa? No minua!! Ja tuossahan juuri kysyin, että pitääkö minun ottaa yhteyttä, kun en haluaisi ahdistaa toista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihan ymmärrettävästi tulkitsi käytöksestäsi, ettet ole kiinnostunut.

Vierailija
4/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava lueka näin vuoden lopuksi tyhjänpään tyhjäpää ongelmia!

Vierailija
5/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi käyttäytyy omituisesti? Mies haluaa tavata, Sinä et osaa sanoa aikaa, vaan lupaat palata asiaan. Et kuitenkaan palaa. Mies soittaa vielä kerran, et vastaa. Päädyt kirjoittamaan vauva-palstalle. Omituinen on siis kuka?

Vierailija
6/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi käyttäytyy omituisesti? Mies haluaa tavata, Sinä et osaa sanoa aikaa, vaan lupaat palata asiaan. Et kuitenkaan palaa. Mies soittaa vielä kerran, et vastaa. Päädyt kirjoittamaan vauva-palstalle. Omituinen on siis kuka?

Kyllä minä tuon ymmärrän, mutta selittäkää nyt joku tuo, miksi hän poisti minut fb:sta. Miksi kukaan tekisi niin, jos oikeasti olisi kiinnostunut?

Vierailija
7/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mukava lueka näin vuoden lopuksi tyhjänpään tyhjäpää ongelmia!

Ja vielä mukavampi lukea näitä ihania tsemppaavia vastauksia, joita ei ole kirjoitettu lainkaan otsa kurtussa. :D Hyvää uutta vuotta sinullekin!

ap

Vierailija
8/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt soitat sille miehelle ja ehdotat tapaamista pahoitellen, kun kiireitä kesti näin pitkään. Et puhu puolikasta sanaa fb-kaveruuden poistosta. Ryhdy käyttäytymään tervepäisen ihmisen lailla.

Vierailija
9/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt soitat sille miehelle ja ehdotat tapaamista pahoitellen, kun kiireitä kesti näin pitkään. Et puhu puolikasta sanaa fb-kaveruuden poistosta. Ryhdy käyttäytymään tervepäisen ihmisen lailla.

Oikeastiko? Eikö teitä muita hetkauttaisi tuo fb-poisto mitenkään? Olen tosi epävarma näissä asioissa, kun täälläkin jatkuvasti saa lukea näitä "etkö sinä nyt epätoivoinen idiootti tajua, ettei se ole kiinnostunut, nolaat vain itsesi, jos vielä häiriköit viesteillä".

Vierailija
10/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ketä kiinnostaa? No minua!! Ja tuossahan juuri kysyin, että pitääkö minun ottaa yhteyttä, kun en haluaisi ahdistaa toista.

ap

Siis mies on kaks kertaa ottanut yhteyttä ja kysellyt tapaamista. Lisäksi soittanut sulle kerran, etkä vastannut. Nyt sä mietit, ettet halua AHDISTAA toista?? Siihen kavereista poistamiseen voi olla monta syytä. Se voi olla vahinko, tai mies saattaa olla jossain vaiheessa ärsyyntynyt sun vetkuttelustas ja ajatellut, ettei tästä mitään tuu. Tullut kuitenkin katumapäälle ja koitti soittaa sulle. Kaikki on mahdollista, se selviää kun otat mieheen yhteyttä.

Vierailija
11/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko? Eikö teitä muita hetkauttaisi tuo fb-poisto mitenkään? Olen tosi epävarma näissä asioissa, kun täälläkin jatkuvasti saa lukea näitä "etkö sinä nyt epätoivoinen idiootti tajua, ettei se ole kiinnostunut, nolaat vain itsesi, jos vielä häiriköit viesteillä".

Tuo nyt voi olla mikä vaan näppäilyvirhe ja luulee, että sinä olet poistanut hänet. Soitat ja toivotat Uutta Vuotta ja kyselet että oliko niitä tapaamisia tulossa vai miten oli.

Vierailija
12/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% tapauksista kiire tarkoittaa ei kiinnosta, jos jotakuta kiinnostaa, aikaa järjestyy. Eli mies poisti fb:sta kun sulla oli kiire, mutta ajatteli jälkeenpäin vielä kerran kokeilla kepillä jäätä..

Vierailija
13/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä hidastelit kun mies oli kiinnostunut. Mies hermostui ja poistu sut fbstä. Sitten tuli ehkä kännissä katumapäälle ja yritti soittaa, et vastannut. Pelisi on menetetty. Summa summarum: Jos mies ehdottaa kahdesti että koska tavataan niin kannattaisi heti vastata että vaikkapa tänään! Miks olet noin sokee?

Vierailija
14/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHA mikä aloitus! Et säkään kovin kiinnostuneelta vaikuta. Jos olisit ihastunut/rakastunut, löytäisit kyllä aikaa, oli joulu tai ei. Mitä turhaan vaivata miestä enää, kun olet noinkin typerästi käyttäytynyt.

Vierailija
15/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessimistipelkuri kun olen, niin minusta todennäköisempi vaihtoehto on se, että poisti fb-kavereista ja yritti vielä estää whatsappissakin, mutta vahingossa painoikin sitä puhelinluuria. On sen verran pettymyksiä takana, etten vaan osaa näitä juttuja.

Mutta kiitos näistä vastauksistanne.

ap

Vierailija
16/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAHA mikä aloitus! Et säkään kovin kiinnostuneelta vaikuta. Jos olisit ihastunut/rakastunut, löytäisit kyllä aikaa, oli joulu tai ei. Mitä turhaan vaivata miestä enää, kun olet noinkin typerästi käyttäytynyt.

No ei sitä nyt vain löydy, kun on työt, lapset ja välimatkaa yli 400 kilometriä.

Vierailija
17/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun käytös on kieltämättä vähän ärsyttävää. Kuka vastaa deittipyyntöön että katsotaan löytyykö aikaa?

Vierailija
18/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä hidastelit kun mies oli kiinnostunut. Mies hermostui ja poistu sut fbstä. Sitten tuli ehkä kännissä katumapäälle ja yritti soittaa, et vastannut. Pelisi on menetetty. Summa summarum: Jos mies ehdottaa kahdesti että koska tavataan niin kannattaisi heti vastata että vaikkapa tänään! Miks olet noin sokee?

No jos ihan oikeasti ei voi tavata tänään. Pitääkö valehdella?

Vierailija
19/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa tavata, Sinä et löydä aikaa.

Lähetät joulutoivotuksen, mutta et edelleenkään ehdota mitään aikaa tapaamiselle. Kyllä nyt tyhmempikin mies tajuaa, ettet ole kiinnostunut = poistaa fb-kavereista.

Mies on soittanut kerran fb-kaveruuden poiston jälkeen. Sinä et vastannut. Kummankohan vuoro nyt on ottaa yhteyttä?

Vierailija
20/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä nyt vain löydy, kun on työt, lapset ja välimatkaa yli 400 kilometriä.

No ota puhelin kauniiseen käteen ja soita sille- tai siis olisit voinut soittaa sille ja jutella pitkän puhelun, tutustua lisää. Mutta kun ei niin ei. Miksi ylipäätään etsit miestä, jos se on noin vaikeaa?