Missä tapasit kiltin/kunnollinen/jne miehesi?
Kommentit (82)
Mikä ja kuka on kilttimies?
Kilttimies on epämiehekäs nössö, vaimoa ja muita hakkaavien, testoa tihkuvien alfauroiden vastakohta.
Kilttimies-retoriikalla viitataan siihen ironiaan ja outoon epäloogisuuteen, että naiset rakastuvat aina vain renttuihin.
Serkkuni synttärijuhlissa, joissa toinen serkku esitteli meidät.
Kotibileissä miehen luona, hän oli 16v, minä 14. :D
Suomi24 treffi-palstalta minäkin omani löysin.
Vieläkin jaksan ihmetellä miten hyvä tuuri kävi.
Suomi24. Aikamoinen savotta oli tosin käydä ne huonot yksilöt ja paskat treffit ensin läpi. Mutta lopussa kiitos seisoi :)
Ps. Kuka näitä alanuolittaa? :D
Ensimmäisen kiltin ja kunnollisen mieheni löysin yliopistolta. Tai varsinainen kohtaaminen oli baarissa, mutta oltiin kyllä molemmat toisemme huomattu jo aiemmin. Oli lopulta väärä mies minulle, kaikesta kiltteydestä ja kunnollisuudesta huolimatta. Toisen kiltin ja kunnollisen löysin Suomi24-treffeiltä. Jälkikäteen on selvinnyt, että meidän kohtaaminen on ollut todella hilkulla monta kertaa, ensimmäisen kerran jo 90-luvulla. Ollaan oltu ihan käsittämättömillä tavoilla samoissa paikoissa samoihin aikoihin.
Baarista, tosin silloin esitti kovista, vaikka onkin yksi maailman kilteimmistä. Kunnolisen tekee siitä, että rakastaa mua eli siis kunnollisuus on vähän vaikea kriteeri täyttää treffailuvaiheessa. :'D Mutta älä ota miestä, jonka vanhemmat on eronnut, tuntuu ettei heillä ole samanlaiset arvot parisuhteen pysyvyydestä!!
Olin kaverini kanssa käymässä hänen serkkunsa luo, jonne tuli sen serkun serkku. Nähtiin myöhemmin sattumoisin pari kertaa, sitten kysyin miestä treffeille.
Hänen työpaikallaan, olin asiakkaana. Suhtauduin pitkään varauksella koska olen kuullut vain pahaa sanottavaa hänen ammattikuntansa edustajista, muttei vielä 3vuoden jälkeen hän ole aiheuttanut syytä epäluottamukseen.
Koen olevani todella onnekas, löysin unelmamiehen ekalla yrittämällä <3
Ravintolassa tavattiin 21 vuotta sitten. Molemmat opiskeltiin silloin. Muutettiin yhteen miehen valmistuttua ja naimisiin mentiin, kun minä valmistuin. Syntyi kolme lasta, rakennettiin talo. Mies opiskeli työn ohessa lisää. Semmoista tavallista, hyvää elämää. Paljon rakkautta.