Missä tapasit kiltin/kunnollinen/jne miehesi?
Kommentit (82)
Kiltti ja kunnollinen mieheni on kusipäisen narsisti exän kaveri. Ei ollut todellakaan tarkoitus alkaa seurustelemaan, mutta jotenkin vaan siinä kävi niin. Nyt olemme olleet kuusi vuotta yhdessä ja meillä on yksi lapsi.
Nettideittipalstalla viisikymppisenä, match.com. monta iltaa piti istua ihmettelemässä, että voiko tällaisesta koskaan löytyä kaveria minulle. Mutta kyllä kannatti! Semmoisen helmen löysin.
Minun exä on kunnollinen kilttimies, jonka tapasin jo lapsena. Luonteemme silti oli niin erilaiset ja tavoitteet elämässä, että päädyttiin 15v jälkeen ystävinä eroon. Olin vasta 20, kun virallisesti alettiin seurustelemaan. Ystäviä edelleen ja toivon lasteni isälle, että löytäisi itselleen jonkun uuden sopivamman. Siitä saisi hyvän miehen joku itselleen. Mulla on yhtä lukuunottamatta aina ollut kilttimiehiä. En innostu kiiltokuvien jännämiehistä yhtään. Yhden 2v. kestäneen kilttimiessuhteen löysin keskustelupalstalta (en täältä). Juteltiin lasten murrosiästä varmaan 3kk, ennenkuin päädyttiin vaihtamaan s-postiosoitteita. Meidän suhde kaatui 4v. sitten hänen exänsä vuoksi. Tunsin olevani kolmas pyörä heidän välillään. Mutta edelleen minulla on sydän avoinna kilteille miehille.
No itseasiassa baarissa. Hänestä tosin huomasi, että hiprakastaan huolimatta hän ei viihtynyt siellä (hänet on aina ollut vaikea suostutella lähtemään yökerhoon). Hän vietti miltei koko illan ulkona tupakkapaikalla juttelemassa parhaan kaverinsa kanssa (joo, poltti tupakkia, mutta vain nuorempana viihteellä), sisällä metelissä ollessaan hän vetäytyi nurkkapöytään kaveriporukkansa kanssa ja pälyili sieltä käsin ihmisiä. :D Jossain vaiheessa sain häneen katsekontaktin, ja hetken kuluttua vilkuilimme toisiamme jatkuvasti. Kun hän seuraavan kerran nousi pöydästä kaverinsa kanssa ja lähti tupakkapaikalle, seurasin heitä hetken kuluttua ja aloitin siellä keskustelun. Niin minä sain iskettyä kiltin ja kunnollisen mieheni, nyt takana 12 yhteistä vuotta.
Oltiin molemmat aikuisopiskelijoita.. eli koulussa tapasin. Parin kuukauden päästä 12 vuotis hääpäivä.. 😊
Samalla työpaikalla, 29 vuotta sitten.
Kavereiden kautta, hän oli bestman ja minä kaaso.
Nullius in verba.
Oman opiskelupaikan (TKK) opiskelijariennoissa.
Yläasteella. ;D seiskalla tutustuttiin ja kasilta asti yhdessä. Semmonen 10 vuptta tullu täytee ja yks muksu on.
Töissä. Oli mun 5v nuorempi esimieheni.
1,5v oltiin kavereita kunnes kerroin että olen vaihtamassa työpaikkaa ja hänen oli tehtävä aloite. Tuli ihan puskista mulle mutta kohta tulee 21v täyteen:)