Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teissä ihmisissä on vikana kun teillä ei ole kavereita joiden kanssa juhlia uutta vuotta?

Vierailija
30.12.2016 |

Kertokaa ihmeessä.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on luusereita.

Vierailija
2/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian vihainen ja katkera saadakseni kavereita. Ryyppään siis yksin ja katkeroidun entisestään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä miksi elämä meni niin vituilleen. En tosiaankaan tiedä.

Vierailija
4/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa olla ihan oman perheen kesken mökillä. En kyllä yhtään kaipaa kavereita tänne.

Vierailija
5/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta sosiaalista elämää kuin työ ja lasten harrastuksen. Kummassakaan ei ole oman-tyyppistä seuraa. Olemme molemmat kotoisin toiselta puolelta Suomea.

Vierailija
6/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut ehkä viettävät mieluummin aikaa yksin kuin kavereiden kanssa, oli ne sitten kuinka hyviä kavereita tahansa..

Vierailija
7/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ihmisessä oltava aika paljonkin pielessä jos ei ole yhtään kaveria.

Vierailija
8/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaverit ovat niin pitkillä joululomilla että ketään ei ole omalla paikkakunnalla. En voi töiden takia lähteä minnekään pidemmälle joten juhlin varmaan yksin kotona sen verran mitä jaksan.

Vierailija
9/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ehdottomasti syynä. Olen kaveriporukassani ainoa jätkä joka ei ole komea. Ystävät saivat kutsun naisten bileisiin ja minä jäinkin yksin (taas).

Vierailija
10/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olen sitä ihmetellyt, mutta en osaa sanoa. Tai on minulla kavereita, mutta he asuvat kaukana.

Vierailija
11/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me halutaan viettää se kahdestaan. 

Tehään kaakaota messiin ja katotaan parit raketit keskiyön aikaan läheisellä kukkulalla.

Himassa sit jotain hyvää ruoka-HÄSSÄKKÄÄ ja esimerkiksi suklaaseen dipattuja manskuja eli mansikoita.

Olen laihiksella niin en nyt varmaankaan kauheemmin juo. Vähän vois tota vinettoakin maistaa-ZUIPAUTTAA!

Römpsistä.

Vierailija
12/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ystäväni: yksi asuu toisella paikkakunnalla (ja viettää uuden vuoden siellä tällä kertaa) ja kaksi ystävää ovat molemmat tahoillaan matkalla uuden vuoden yli. Muut kaverit eivät ole varsinaisesti niin hyviä kavereita, että heidän kanssaan olisin mielummin kuin perheeni kanssa, näemme jo opiskeluiden parissa lähes päivittäin.

Vierailija
13/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna juhlin kavereiden kanssa illalla.

Vierailija
14/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla on lapsia, ovat keskenään.

Vierailija
15/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit ei oikein halua tulla viettämään uutta vuotta mun kanssa töihin.

Vierailija
16/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seura, joka kiinnostaisi, ei ole esittänyt kutsua. Muut taas eivät kiinnosta, vaikka kutsuvat. Ei myöskään kiinnosta värjötellä missään ulkona. Olen siis luuseri, so why don't you kill me.

Vierailija
17/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi ystäväpariskuntaa. Molemmat asuvat toisella paikkakunnalla emmekä jaksa mennä sinne. Siskoni asuu lähellä, mutta on töissä. Olemme siis perheen kesken kotosalla.

Vierailija
18/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Koskaan ei ole mitään hurjaa määrää todellisia ystäviä ollut. Muutamia. Ehkä ei uskoisi minusta, mutta näin asia vain on. Ikäväähän tämä on. Pahalta tuntuu useinkin. 

19/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on luusereita.

Mun kohdalla tämä.

Vierailija
20/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulla kavereita mutta omat menot heilläkin ja vieraansa. mä menen kotiin ja juon viinit ja lonkerot ja katon kun toiset ampuvat. jotain hyvää sapuskaa ja käperryn peitonalle kattoo telkkaria.siinä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän