Mirella on tuleva supertähti
Huomenna julkaistaan yksi 2024 kovimmista hiteistä. Todellinen leka nimeltään "Löytää mut" Ei ole vaikea arvata, että biisi ponahtaa viikoiksi listojen kärkeen.
Vaikka kyse on vasta alle 20-v artistista, hänestä tulee Suomen kovin stara naislaulajista.
Mirellalla on koko paketti kunnossa. Ainutlaatuinen laulutaito ja tunnistetettava soundi. Biisintekijänä tekee, yhdessä tiiminsä kanssa kappaleita, joiden melodia suorastaan vangitsee kuulijaansa saman esityksen äärelle kerta toisensa jälkeen.
Mirella on myös yksi Suomen nuorimmista, joka suorittanut tanssijantutkinnon eli pystyy tekemään näyttäviä koreografioita, varsinkin musavideoihin.
Koristeena kakun päällä lumoava ulkonäkö ja persoonallisuus, jotka ovat yhdistelmä viatonta pikkutyttömäisyyttä ja kansainvälistä naiskauneutta.
Lisäksi taustavoimat on kunnossa, iso levy-yhtiö ja ohjelmatoimisto, maan parhaat biisintekijät ja tuottajat sekä lähipiiri täynnä ammattimuusikoita ja Emma-voittajia. Tärkeimpänä tietysti huolehtivat perhe ja muusikkoisä. Hyvät rakennuspalikat on rakentaa someajan faneille suunnattu, menestyksekäs ura.
Kommentit (115)
Muista toivoa aina kun näet tähdenlennon. Hehheh.
Kuinkahan kauniisti minustakin voisi joku kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
Taas joku pissis joka on niin täynnä itteensä ettei osaa edes puhua.
On aika ylevää touhua nykyisin. Sitä vain niinkun oletetaan että tulen vain näin ja kaikki on täydellistä. No, jokainen pohtikoon elämää omasta näkökulmasta käsin.
Autotunen läpi vedettyä pikkuorava soundia, ei kiitos.
Timanttei on aikamoinen korvamato, mutta itse en näe häntä tähtiaineksena. Nätti tyttö, joka ei erotu muiden poppareiden joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Timanttei on aikamoinen korvamato, mutta itse en näe häntä tähtiaineksena. Nätti tyttö, joka ei erotu muiden poppareiden joukosta.
Juuri kuuntelin tämän kappaleen. Nämä nuoremmat ovat taas hieman erilaisia. Plussaa kyllä kaunis nuori nainen ja kiva ääni sekä potentiaalia on mutta kaipaisi ehkä hieman vielä henkistä kasvua, toisaalta tuossahan sitä tulee ohessakin. Näille nuorille naisille varsinkin toivoisin löytyvän jonkun valmentajan sillä tämänkin nuoren naisen kohdalla huomaan sokeutta elämää kohtaan sekä epävarmuutta kaikesta itsevarmuudestakin huolimatta. Naisilla on muutenkin ollut vaikeaa kasvua jo vuosikaudet joten osaava tuki voisi auttaa pääsemään hieman vähemmällä työllä kun ei sitä vastuuta haluta kantaa kovinkaan helposti. Haasteita kohti vain rohkeasti ja ulos kuoresta enemmän.
Onko tää se kulma housujen suosikki?
Vierailija kirjoitti:
Biisin ainoa hyvä ja tarttuva melodiakoukku on ihan suoraan pöllitty jostain todella tunnetusta melodiasta. Kertsin kaksi ekaa tahtia. En vaan tiedä/muista, mikä tuo alkuperäinen on.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
Se tyttö millä biisi timanttei 👍
Kuka tuon aloituksen on kirjoittanut? Täytyy olla hehkutuksen meininkiä mutta mikä menee jo yli? Mielestäni tämä saa kaiken kuulostamaan vain myyntipuheelta. Onko tämänkaltainen tarkoituksellista vai onko jokin vauhtisokeus meneillänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biisin ainoa hyvä ja tarttuva melodiakoukku on ihan suoraan pöllitty jostain todella tunnetusta melodiasta. Kertsin kaksi ekaa tahtia. En vaan tiedä/muista, mikä tuo alkuperäinen on.
Hullun kaivamisen jälkeen löytyi:
On toki traditionaali, joten mitään rikollista ei ole tapahtunut.
Mä luulin, että on puoliromani nuori tyttö, joka kirjoittelee biisejä huvikseen. No yllätys, onkin vahvat taustajoukot. Mikä pettymys.
Katoin just yhden haastattelun. Vielä lukiossa, nuori herttainen tyttö. Asuu kotona. Aikamoinen pesämuna jo valmiina.
Toivottavasti pysyykin kilttinä ja kunnollisena. Huulitäytettyjä tyrkkyjä on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullun kaivamisen jälkeen löytyi:
On toki traditionaali, joten mitään rikollista ei ole tapahtunut.
Sehän on fiksua liittää osia tunnetummista kappaleiseista. Varsinkin, jos tunnetumpi kappale on pinnalla. Muistaa molemmat aina mieleen.
Kerrankin on osunut artisti ja tarina yhteen Timanttei-biisissä. Aivan kuin teksti todella olisi Mirellan kirjoittamaa. Nuorta, herkkää ja tyttömäistä.
Industry plant