Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teissä ihmisissä on vikana kun teillä ei ole kavereita joiden kanssa juhlia uutta vuotta?

Vierailija
30.12.2016 |

Kertokaa ihmeessä.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista koska olisin viimeksi juhlinut uutta vuotta :D kolme vuotta sitten oli aikomus työmatkalla lähteä työkavereiden kanssa kaupungille, mutta missasin työaikani takia sen jollain 10 minuutilla. Päätin sitten pestä pyykkiä ketutuksissani ja siitä on tullut nyt jokavuotinen perinne varsinkin kun minulla on nyt lapsi ja lopetin juomisen kokonaan 2,5v sitten.

Mietin josko kysyisin erästä kaveria lapsensa kanssa vetämään nakit naamaan ja tinat saaviin, mutta pyykkääminen kuulosti kivemmalta ja hautasin idean. :D olen introvertti siis.

Mutta uskoisin että karma kostaa teille ilkeille ihmisille ja olette vielä jonain päivänä kaverittomia. :)

Vierailija
42/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion viettää uudenvuoden himassani Tinder-ukkelin kanssa mm. tacoja ja tortilloja väsäillen sekä kuoharia ja sidukkaa siemaillen, musaa kuunnellen ja mahdollisesti makuukammarinkin puolella chillaillen.. xD

Ihannata, muuten joutuisin kököttämään himassa yksin (kissojen kanssa). Pelkään raketteja, joten en koskaan poistu uutenavuotena kotoa, eikä kavereitakaan juuri ole. Ja niitähän ei ole koska olen syrjäytynyt. :(

Harmi että täältä rivarista ei oikein raketteja näe vaan pelkkää metsää. Edellisestä "kattohuoneistostani" näkyi vaikka mitä ja moneen suuntaan. Huoh! Pitäisköhän mennä pimputtamaan sen uuden asukkaan ovikelloa ja ängetä väkisin sisään, hahah! Tai ehkä sitten ensi uutenavuotena ottaa ok-maisemaisen hotellihuoneen (jos varaa). :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli vuodenvaihtumista. Ihan turha "juhla".

Vierailija
44/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen outo ja ruma, myös mielenterveydellisiä ongelmia löytyy. Silti sain kutsun veljen ja sen kavereiden luo juhlimaan mutta en halua mennä. En tykkää uudesta vuodesta enkä sitä halua juhlia. Ehkä muutamat raketit katson ikkunasta

Vierailija
45/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaalloisen ujo!!!!!

Vierailija
46/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat kaverit jäi yläasteen jälkeen eikä uusia pitkäaikaisia ystäviä oikein ole löytynyt. Jostain syystä todella vaikeaa nykyään löytää ihmisiä joiden kanssa oikeasti on mukavaa viettää aikaa.

N23

Vierailija
47/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on täällä kotikaupungissa tasan 2 kaveria. Toinen on rasistinen, matala koulutettu junttiääliö ja toinen on masentunut itsekäs, LGBT, vasemmistolainen Amerikkaylistäjä ja avioerolapsi. Ei hirveästi innosta tämä seura, joten menen vanhempien mukana sukulaisille.

miten vasemmistolainen voi olla Amerikkaylistäjä? : ) kuhan kysyn kun normisti vasemmistolaiset on kallellaan tuonne itään päin ; )

Vierailija
48/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhliminen on homojen hommaa.

Vierailija
49/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän ystävättären kanssa juhlimme keskenään. Teemme hyvää ruokaa ja saunomme. Emme uskalla lähteä mihinkään,koska pelkäämme näitä maahantulijoita.

Vierailija
50/54 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kuukautta uudessa maassa, en ole vielä tutustunut kunnolla kehenkään. Kotimaahani minua ei kutsuttu juhliin, ihan ymmärrettävästi. :)

51/54 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetään omasta tahdosta uusivuosi miehen kanssa kaksin :) Hyvä ruoka,vinkkua ja läjä raketteja.Mennyt niin monta vuotta kestitessä vieraita et nyt päätettiin näin.

Vierailija
52/54 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena aikuisena biletettiin kaveribileissä, en kaipaa niitä aikoja, vaan uutta vuotta vietetään perheen kesken.

Vierailija
53/54 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ikääntynyt eronnut introvertti erityisherkkä masentunut köyhä luuseri enkä pidä nakeista ja marketin raketeista. Olen siirtänyt uuden vuoden viettämisen nettiin ja eri aikavyöhykkeelle.

Vierailija
54/54 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit joko asuvat toisella paikkakunnalla tai ovat omissa menoissaan. Olen myös sinkku, joten yksin olen tänään niin kuin muinakin iltoina. Joudun myös kuuntelemaan naapureiden jatkuvaa metelöintiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän