Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten opin hyväksymään että puolisoni ei tee kotitöitä?

Epätoivoinen
30.12.2016 |

Olen yrittänyt monilla keinoilla puhumalla saada puolisoni siivoamaan ja tekemään muita kotitöitä, mutta hänellä on aina joku syy miksi ei voi. Hän monesti loukkaantuu jos vihjaan että hän on epäsiisti ja keskustelu kariutuu siihen.

Olen päättänyt vain hyväksyä asian koska aina sanotaan että toista ihmistä ei voi muuttaa. Mutta se on vaikeaa koska on epäkunnioittavaa sotkea kun minä aina siivoan. Onko kellään kokemuksia/ajatuksia tästä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluatko hyväksyä oikeesti tämmöisen asian?

Tahtomisesta se on kiinni. Jos näkee tilanteen niin että pakko olla parisuhteessa vaikka se on epätyydyttävä ja elämä on paskaa, niin kai se hyväksyminen on lähinnä alistumista ja sinänsä tuhon tie; loppuhan siinä on edessä jossain vaiheessa ja jollain tavalla. Jos taas ajattelee että oikeasti on niin paljon hyvää ja rakastettavaa tässä miehessä, niin sitten pitää puhua miehen kanssa prosessista ja avata se hänellekin, ja yrittää keskittyä nauttimaan niistä suhteen hyvistä ja erinomaisista puolista. Jos niitä hyviä puolia ei ole, niin miksi yrittää?

Vierailija
2/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kämppä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä suhde? Älä vaan hanki lapsia! Kannattaisi nostaa aika iso äläkkä. Et ole miehesi äiti.

Vierailija
4/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa erilleen ja jatkatte seurustelua.

Vierailija
5/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako olla tuollaisen kanssa? Hän ei kunnioita sinua, kunnioita itseäsi ja etsi sellainen joka osallistuu ja auttaa eikä edes tee siitä numeroa.

Vierailija
6/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa aloituksessa sanotaan , että puoliso on mies?

Palstan miesviha on niiiiiiiiiiiiiiiiiin naurettavaa.

-ei ap

Vierailija
7/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa menoa täälläkin, eikä olla asuttu kimpassa vasta kun muutama kuukausi :(

Vierailija
8/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kohtuullisen siistin ihmisen taloudessa ei tule niin paljon sotkua, että siitä saisi riitaa aikaiseksi.

Vierailija
9/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattisiivooja ja lasku kumppanille.

Vierailija
10/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miesviha on sitä että puhutaan kotitöistä? Avaa silmäsi. Täällä toivotetaan seksiä harrastavien naisten kuolemaa ja teloitusta päivittäin. Edes tappajamiehet eivät saa samanlaista vihaa niskaansa.

Vierailija
11/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta työnteko ja ala kokopäiväiseksi kotirouvaksi. Sitten silität sen kalsarit. Ja se maksaa kaiken. Tokenee tai...tai sitten ei.

Vierailija
12/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen kirjoitti:

Olen yrittänyt monilla keinoilla puhumalla saada puolisoni siivoamaan ja tekemään muita kotitöitä, mutta hänellä on aina joku syy miksi ei voi. Hän monesti loukkaantuu jos vihjaan että hän on epäsiisti ja keskustelu kariutuu siihen.

Olen päättänyt vain hyväksyä asian koska aina sanotaan että toista ihmistä ei voi muuttaa. Mutta se on vaikeaa koska on epäkunnioittavaa sotkea kun minä aina siivoan. Onko kellään kokemuksia/ajatuksia tästä?

Minä ulkoistin itseni vastaavasta sotkusta ja jätin sottapossun sinne *skoineen.Tuollainen ero siisteystasossa vaurioittaa suhdetta.

Nykyinen mieheni osaa  ylläpitää siisteystasoa

Vierailija
13/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten nainen tekee taloudessa enemmän kotitöitä, tutkimukset osoittavat. Erot ovat kymmeniä minuutteja päivässä. Ei ole epänormaalia siis. Meillä minä olen siivonnut kohta 17 vuotta yksin. Olen ainoa joka laittaa ruokaa tai latoo likaisia astioita koneeseen. Miehen olen opettanut kuitenkin pyykinpesuun ja roskien vientiin. Se on iso edistysaskel, koska isänsä ei tehnyt mitään kotona. Malli periytyy.

Vierailija
14/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa aloituksessa sanotaan , että puoliso on mies?

Palstan miesviha on niiiiiiiiiiiiiiiiiin naurettavaa.

-ei ap

Oliko pakko mennä pilaamaan keskustelu paljastamalla, et AP onkin mies.

Vierailija
15/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten nainen tekee taloudessa enemmän kotitöitä, tutkimukset osoittavat. Erot ovat kymmeniä minuutteja päivässä. Ei ole epänormaalia siis. Meillä minä olen siivonnut kohta 17 vuotta yksin. Olen ainoa joka laittaa ruokaa tai latoo likaisia astioita koneeseen. Miehen olen opettanut kuitenkin pyykinpesuun ja roskien vientiin. Se on iso edistysaskel, koska isänsä ei tehnyt mitään kotona. Malli periytyy.

Niin minkä tutkimuksien? Niiden joihin naiset itse ilmoittavat jokaisen kynttiläkupin siirtämisensä?

Vastaavasti, todistetusti, miehet tekevät enemmän ansiotöitä, samaan aikaan kun naiset loisivat vuosia kotiäiteinä. Kunnon uhriutumista omilla valinnoilla, kuten asiaan kuuluukin.

Vierailija
16/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole parin oma asia ja sovittavissa jo alkumetreillä?

Miten tällaisesta jaksetaan jankuttaa? Valitkaa sopiva puoliso.

Vierailija
17/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso ei suostu kotitöihin, pistä mies pihalle. Toinen vaihtoehto on, että laiskuri maksaa ammattilaisen siivoamaan. Parisuhteessa ollaan tasa-arvoisia, molemmat sotkee niin molemmat myös siivoaa. Tyytyä ei tarvitse :)

Vierailija
18/19 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minkä tutkimuksien? Niiden joihin naiset itse ilmoittavat jokaisen kynttiläkupin siirtämisensä?

Vastaavasti, todistetusti, miehet tekevät enemmän ansiotöitä, samaan aikaan kun naiset loisivat vuosia kotiäiteinä. Kunnon uhriutumista omilla valinnoilla, kuten asiaan kuuluukin.

Vai naiset loisivat? Nainen hoitaa miehen lapset, keskeyttäen oman uransa ja luopuen palkastaan. Mies elää kuten ennenkin. Mies on se loinen ja hyväksikäyttäjä.

Vierailija
19/19 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen kirjoitti:

On kokemuksia ja ajatuksia!

Kysymys onkin tämä: Miksi sinä olet sellaisessa parisuhteessa, jossa ei ole molemminpuolista kunnioitusta? Rakkautta ehkä, mutta onko se todella rakkautta, jos toinen vain loukkaantuu ja suorastaan kiusantekona sotkee eikä arvosta toisen tekemää työtä?

Älä vihjaa mitään vaan sano se suoraan:NYT SINÄ PIDÄT ASUNNON SIISTINÄ. Toimi samoin kuin murrosikäisten venkuloitten kanssa: kaikki ne tavarat roskiin, jotka eivät ole paikallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi