Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nätti nainen, saanko tulla juttelemaan, jos näen sinut esim. bussipysäkillä yksin?

Vierailija
30.12.2016 |

ja pyytää esim kahville? Tai ihan numeron?
Vai suhtaudutko tilanteeseen negatiivisesti, vaikka mies on nuorekas ja charmantti?

Juuri tullut sinkkumarkkinoille, joten miksi en kysyisi täältä ensin?

T: vasta eronnut M41

Kommentit (228)

Vierailija
61/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa joo kirjoitti:

Nää on aina niin hauskoja lukea, kun nuoret naiset väittää netissä niin napakkana ettei kelpaa tietynikäinen vanhempi mies...Höpöhöpö, sillä jos on esim. Mikko Leppilammen ulkonäkö, lompakko kunnossa, hyvä työpaikka, kenties vaikutusvaltainen ammatti tai johtavassa asemassa, hieno auto ja asunto, harrastaa liikuntaa ja kroppa on timmissä kunnossa ja on luottamustoimissa tai muissa tärkeissä tehtävissä sekä nuorekas olemukseltaan, osaa käytöstavat ja on karismaattinen, kohtelias, ystävällinen ja hauska seuramies, niin kummasti jotkut 20-30v naiset pörrää riesaksi asti itseään reilustikin vanhempien miesten kanssa ja haluaa niistä yhdenyön hoidon tai vaikka ukon ittelleen.  Monesti riittää, että edes osa noista asoista täyttyy mihen kohdalla. Jos vielä satut olemaan tuon kaiken ohella julkkis, niin flaksi nuorten suhteen on vielä varmempi.

Kuten mainitsit, kompensaatio on aina mahdollinen.

Vierailija
62/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tämä naisten panikointi bussipysäkillä. Olen muutaman kerran yrittänyt jutella ajankuluksi tai aikatauluista ja naiset aina säpsähtävät ihan paniikissa ja yrittävät vetäytyä omiin oloihinsa.  Muutaman kerran on tullut juteltua jonkun fiksun ja rohkean yksilön kanssa niitänäitä. Tarkoituksena ei siis ole ollut edes iskeä ketään.

Ahdistellaanko naisia oikeasti muka bussipysäkeillä vai onko tämä joku naisten aiheeton pelko? Kyseessähän on julkinen paikka, joten ei kai kukaan siellä mitään laitonta lähestymistä yritä?

Naisia tosiaan lähennellään ja lääpitään ihan missä vaan, vaikka bussipysäkillä. Ei mikään aiheeton pelko, varsinkin näin pimeällä. 

Yllättävää muuten, että puskaraiskaukset yleensä tapahtuu myös julkisella paikalla, joskus jopa keskellä kaupunkia. Eli kyllä, yllättävän moni yrittää laitonta lähestymistä julkisella paikalla. Onko tää ihan uusia asia sulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja pyytää esim kahville? Tai ihan numeron?

Vai suhtaudutko tilanteeseen negatiivisesti, vaikka mies on nuorekas ja charmantti?

Juuri tullut sinkkumarkkinoille, joten miksi en kysyisi täältä ensin?

T: vasta eronnut M41

Yäk. Sun nuoruus meni jo.

Vierailija
64/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset puhuis enemmän ja tutustuis toisiinsa tämäkin maa olisi paljon mukavampi olla ja elää.  Nykyään kaikki käpertyy omaan kuplaansa ja masentuu.  Edes naapuria ei tunneta.  Mitä järkeä?

Totta. Sen sijaan tämä on maa, jossa tuntemattomaan ei ole joko mitään vuorovaikutusta tai sitten avausrepliikkinä ollaan pyytämässä jotain.

Joo, tässä tapauksessa siis pillua ja vain nuori käy.

Vierailija
65/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat, mutta ihan vaan viattomia, voit puhua vaikka säästä. Ja se small talkki jää sitten siihen pysäkille.

Vierailija
66/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa joo kirjoitti:

Nää on aina niin hauskoja lukea, kun nuoret naiset väittää netissä niin napakkana ettei kelpaa tietynikäinen vanhempi mies...Höpöhöpö, sillä jos on esim. Mikko Leppilammen ulkonäkö, lompakko kunnossa, hyvä työpaikka, kenties vaikutusvaltainen ammatti tai johtavassa asemassa, hieno auto ja asunto, harrastaa liikuntaa ja kroppa on timmissä kunnossa ja on luottamustoimissa tai muissa tärkeissä tehtävissä sekä nuorekas olemukseltaan, osaa käytöstavat ja on karismaattinen, kohtelias, ystävällinen ja hauska seuramies, niin kummasti jotkut 20-30v naiset pörrää riesaksi asti itseään reilustikin vanhempien miesten kanssa ja haluaa niistä yhdenyön hoidon tai vaikka ukon ittelleen.  Monesti riittää, että edes osa noista asoista täyttyy mihen kohdalla. Jos vielä satut olemaan tuon kaiken ohella julkkis, niin flaksi nuorten suhteen on vielä varmempi.

Onko mikko leppilampi muka jonkun nuoren naisen mielestä hyvän näköinen? Ei ainakaan mun mielestä. Itseni ikäisissä sen sijaan on helvetisti hyvännäköisiä miehiä. Jostain kumman syystä miehet ukkoontuvat 30 täytettyään ja ottavat 20 lisäkiloa.

Vierailija
67/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu että naiset on vässyköitä, pelkäävät miehiä ihan hysteerisesti. :D Laitetteko veljiennekin silmät täyteen pippurisumutetta, jos he kehtaavat edes kääntää pään teitä päin? (oli pakko käyttää tätä naisten jatkuvasti käyttämää perheargumenttia)

Itse en ainakaan pelkää yhtäkään miestä. Haistatan kyllä vitut kaikille huomattavasti vanhemmille iskemään tuleville papparaisille.

Mitä jos sanoisit vaan passiivis-aggressiivisesti, että sinulla on jo mies? Törkeää tuollainen, jos mies ei ole tehnyt mitenkään törkeää lähestymistä.

Vierailija
68/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina kirjoittelevat, että tutustua voi missä vaan. Esim kirjastossa, harrastuksissa, kaupan kassalla, lenkkipolulla ja työpaikoilla. Mutta ei siis pysäkillä? Eihän tämä mies edes sanonut, että toivoo ihan lapsiseuraa.

Lenkkipolulla ja kuntosalilla ei saa tutustua. Kaupan kassalla ei oikasti saa eikä harrastuksissa.

Voisitteko te 35-50 -vuotiaat naiset kertoa missä teitä saa lähestyä.

Mä jättäisin ainakin bussipysäkit ja juna-asemat sikseen. Niillä harvemmin notkutaan ihan huvikseen - ja etenkin, jos on siellä muuten yksin ja sitten joku random tyyppi tulee "juttelemaan mukavia", tilanne muuttuu todella nopeasti ahdistavaksi. Ainakin minä haluan silloin mahdollisimman nopeasti pois paikalta, ja jos oma kulkupeli ei tule sopivasti, ei oikein muuta mahdollisuutta ole kuin lähteä etsimään toista pysäkkiä. Ja siinä sitten taas on se vaara, että ahdistelija lähtee perään.

Niin, ja sitten jos käy niin hyvin, että oma bussi tuleekin sopivasti, saattaa tyyppi nousta itsekin siihen. Siinähän sitten mietit, että uskallatko jäädä omalla pysäkilläsi pois, ja miten pääset kotiin turvallisesti ilman, että tyyppi lähtee seuraamaan.

Näitä nimittäin tapahtuu. Itselleni on sattunut, ja useammalle ystävälle. Yhtä samalla juna-asemalle jäänyt mies sitten yritti vielä raahata johonkin pusikkoon raiskattavaksi, mutta ystäväni onnistui lyömään miestä nenään, pääsi irti ja pakeni paikalta.

Kirjastot ja kaupan kassat sentään ovat paikkoja, joissa on muitakin ihmisiä - vähintään työntekijöitä - paikalla, joten ne ovat turvallisempia, "julkisempia" paikkoja.

Kaupan kassaa tosin en lähtisi pokailemaan ihan vain koska tämä on juuri tekemässä töitään, todennäköisesti kiireinen - ja hymyilee sekä tervehtii kaikkia, ei vain sinua.

Vierailija
69/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas olet köyhä, ruma, kaljamahainen, töykeä sekä katkera juntti perussuomimies junttikuteissa ja haiset pahalle, niin tuskin saat jotain timmiä nuorikkoa. Mutta jos elämässä vähänkään on palaset loksahtanu kohdalleen ja panostat sen lisäksi itseesi sekä ulkonäköön, olemukseen jne.,xx niin varmasti irtoo nuoremmiltakin. Bussipysäkiltä en silti seuraa hakisi.

Vierailija
70/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että minua lähestytään lähestulkoon missään. Mutta erityisen turvattomalta tuntuisi jos mies valitsee lähestyä kun olen yksin, siis sillä tavalla yksin ettei muita ihmisiä ole edes lähettyvillä.

Vierailija
71/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. En antais numeroani kenellekään bussipysäkkiahdistelijalle, saati sinun ikäisellesi

N28

Vierailija
72/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu että naiset on vässyköitä, pelkäävät miehiä ihan hysteerisesti. :D Laitetteko veljiennekin silmät täyteen pippurisumutetta, jos he kehtaavat edes kääntää pään teitä päin? (oli pakko käyttää tätä naisten jatkuvasti käyttämää perheargumenttia)

Itse en ainakaan pelkää yhtäkään miestä. Haistatan kyllä vitut kaikille huomattavasti vanhemmille iskemään tuleville papparaisille.

Mitä jos sanoisit vaan passiivis-aggressiivisesti, että sinulla on jo mies? Törkeää tuollainen, jos mies ei ole tehnyt mitenkään törkeää lähestymistä.

En jaksa vaivautua. Joskus kertonut, että mulla on mies, niin papparainen alkanut länkyttää kuinka ikäisistäni kolleista ei ole mihinkään ja nyt olis mahdollisuus saada oikeaa miestä. Helpommalla pääsen kun haistattelen suorilta käsiltä.

Vierailija
73/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi palstan yrmynaisetkin pöksyt märkinä kun pitkä, tyylikäs ja treenattu 40-vuotias juristi lähestyisi heitä.

Vierailija
74/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä tosin sanoa, että suurin osa miehistä käy varmaan sen skenaarion läpi, että se nainen alkaakin panikoida ja huutaa raiskaria kun yrität virittää keskustelua. Lopputulos on, että mies ajattelee mielessään "piä tunkkis perkele, en ota raiskaajan leimaa otsalle".  Ja elämä jatkuu samaa nurkkakuntaista rataansa.

Onneksi. ONNEKSI!

Vierailija
75/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä naisia. Tulee aika vahva inhoreaktio, kun joku 45+ tuntematon nainen alkaa jutella minulle. Yleensä potkaisen maiharilla pilluun täysiä ja ammun hätäraketin ennätyslöysästä peniksestä.

M35

Paitsi ettei sulle ole kukaan (minkään ikäinen) tuntematon nainen vielä toistaiseksi puhunut. Siwan kassoja tai muuten työssään olevia eilasketa. Tätä on Suomi.

On useampikin. Olisinpa ruma, niin säästyisin kaikenlaisten pervoterttujen mädäntyneeltä huomiolta.

M35

Älä keski-ikäinen nyt jaksa hassutella.

Vierailija
76/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi palstan yrmynaisetkin pöksyt märkinä kun pitkä, tyylikäs ja treenattu 40-vuotias juristi lähestyisi heitä.

Sen juristin pitäis olla vähintään 15 vuotta nuorempi, että kiinnostais.

Vierailija
77/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti! Etsi ikäistäsi seuraa kääkkä! Olen 23 ja mies ei saa olla päivääkään yli 30!

Vierailija
78/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa.

Vierailija
79/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat, mutta tarviiko olla nuori ja nätti, tyttö kyl oon.

Vierailija
80/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua kyllä ahdistaa vaikka olisi minkä näköinen ja -ikäinen mies kyseessä, jos se tulee jollain bussipysäkillä viereen ja on että "hei, mihinkäs olet matkalla" tjsp. Ihan sama "hyi helkkari" -vetäytymisreaktio, olipa kyseessä pukumies tai Espoon keskuksen pahin spurgu (ne tietävät, jotka ovat nähneet sen risakenkäisen penkeillä nukkuvan partapapan). Tähän nimittäin oikeastaan aina kuuluu mun henkilökohtaiselle alueelleni tunketuminen, eli lähes iholle tuppautuminen.

(Mitä toi "juristi" muuten tuossa tekee? Aloitatko sitten muunnoksella, että "hei, olen lakimies, mihinkäs olet matkalla"?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan