Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nätti nainen, saanko tulla juttelemaan, jos näen sinut esim. bussipysäkillä yksin?

Vierailija
30.12.2016 |

ja pyytää esim kahville? Tai ihan numeron?
Vai suhtaudutko tilanteeseen negatiivisesti, vaikka mies on nuorekas ja charmantti?

Juuri tullut sinkkumarkkinoille, joten miksi en kysyisi täältä ensin?

T: vasta eronnut M41

Kommentit (228)

Vierailija
21/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa vaikka olisit samanikäinen. En halua mitään treffipyyntöjä bussipysäkillä, haluan olla rauhassa. Mene Tinderiin tai Suomi24 niinkuin normaalit ihmiset.

Vierailija
22/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun tarvitsee käyttää itsestään sanoja "nuorekas" tai "charmantti", on todellisuudessa papparainen.

Onko nainenkin papparainen, jos hänen "tarvitsee käyttää" itsestään sanaa nuorekas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas palstan irstas setämies kiihkoissaan (hiprakassa) höpisemässä näitä teinityttö fantasioitaan. Vanha ukko, jolla kiima nousee perjantaisin. Mene et-lehden palstoille, siellä on sinulle sopivaa seuraa.

Vierailija
24/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun tarvitsee käyttää itsestään sanoja "nuorekas" tai "charmantti", on todellisuudessa papparainen.

Sen sijaan "nuorekkaalle ja nätille" 45v naiselle tämän viestin yläpuolella sataa yläpersettä. Kyseinen nainen on tietenkin oikeasti nuorekas ja nätti eikä ollenkaan mummo.

Vierailija
25/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen virhe on kysyä lupaa.

Vierailija
26/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules kun täti 50v. kertoo (olen tietysti itse ystävineni ollut nuori nainen, lisäksi mulla on kolme tytärtä 25, 20 ja 17 sekä niiden kaverit taustalähteinä, näistä asioista on siis puhuttu yli 30 v. lähipiirissäni + se oma kokemus, eli mä tiedän tästä aiheesta ja nuoren naisen fiiliksistä aika paljon): älä mee nolaamaan itseäsi. Vaikka olisit kuinka kiltti ja charmantti, pelästytät vain nuoret naiset. Vielä 30-35 vuotiaskin nainen näkee sut yksinkertaisesti liian vanhana. Sulle ikähaitari on noin 35-43 -vuotiaat, muut pitää sua lähtökohtaisesti liian vanhana tai nuorena. Eikä bussipysäkillä isketä ketään.

Vierailija
27/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet keski-ikäinen mies, etsi seuraa oman ikäisistäsi. Jos lähestyt minua (25), niin huudan kovaan ääneen apua.

Et todellakaan huuda. Ensinnäkin oikeassa elämässä tajuaisit sen täysin tarpeettomaksi ja olet muutenkin sellainen hissukka, joka ei uskalla avata suutaan oikeiden ihmisten äärellä, kuten kaikki muutkin lihavat ja koulukiusatut palstamammat.

Vierailija
28/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä palstan pissiksille yli 40v miehiä, ei varmaan kelpaisi kenellekään?

Eikä varsinkaan palstan siiderivalaille?

http://www.ranker.com/list/hottest-male-actors-over-40/keshvaralikhani

Vierailija
29/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla ap, ei siinä mitään häviä. Itse tapailen nyt oikein fiksua ja nättiä 24-vuotiasta.

m35

Vierailija
30/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule, alkaa vituttaa. Haluan olla rauhassa bussipysäkillä, ilman että joku ärsyttävä setämies tulee luuloissaan lässyttämään.

Vierailija
31/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen kiusalliseksi tilanteet, joissa itseäni huomattavasti iäkkäämmät miehet tulevat juttelemaan. Myös ulkomaalaisten miesten suorat lähestymiset ovat kiusallisia, sillä tunnen, että on vaikea kertoa seurustelevansa, koska se kuulostaa miesten mielestä "tekosyyltä". Monesti olenkin saanut kuulla olevani rasisti/ikärasisiti. Välttelen tälläisiä tilanteita, itseni ikäiset miehet, jotka puhuvat samaa kieltä kanssani taas on helppo torjua "kohteliaasti" eivätkä he yleensä kyseenalaista sitä, että minulla on mies kotona eikä sitä tarvitse anteeksi pyydellä.

Vierailija
32/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en todellakaan halua minkään vanhan ukon lähestyvän. Omanikäinen tai hieman nuorempi saa lähestyä kohteliaasti. N24

Vierailija
33/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa tulla, se saa yleensä pilluni märäksi

Vierailija
34/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki15 kirjoitti:

Poliisi suositteli että pieni deodorantti tai hiuskiinnepurkki on laillinen ja jos sitä käyttää hätävarjeluun, ei tule sanktioita. Tuskin raiskari myöskään juoksee kantelemaan. Lähietäisyydeltä aivan yhtä tehokas.

Sellaiset miesvihafantasiat sitten revit miesvihan täyttämästä päästäsi?

Vierailija
35/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tämä naisten panikointi bussipysäkillä. Olen muutaman kerran yrittänyt jutella ajankuluksi tai aikatauluista ja naiset aina säpsähtävät ihan paniikissa ja yrittävät vetäytyä omiin oloihinsa.  Muutaman kerran on tullut juteltua jonkun fiksun ja rohkean yksilön kanssa niitänäitä. Tarkoituksena ei siis ole ollut edes iskeä ketään.

Ahdistellaanko naisia oikeasti muka bussipysäkeillä vai onko tämä joku naisten aiheeton pelko? Kyseessähän on julkinen paikka, joten ei kai kukaan siellä mitään laitonta lähestymistä yritä?

Vierailija
36/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui sentään! Tällaisina aikoina kuka tahansa tuntematon, mies tai nainen, jos lähestyy bussipysäkillä iskumielessä, saattaa hyvinkin olla uhka. Juoksisin karkuun.

N20

Vierailija
37/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nainenkin papparainen, jos hänen "tarvitsee käyttää" itsestään sanaa nuorekas?

Ei kai nyt nainen ole papparainen. Selvitä nyt ensin biologinen sukupuolistatuksesi katsomalla jalkoväliisi.

Vierailija
38/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse siihen kenenkään lupaa.

Vierailija
39/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeita vanhoja pappoja, jotka kuolaavat nuorten naistenn perään. Tule ihmeessä iskemään minua, nolaan sinut kovaäänisesti. Helvetin pervot, joilla ei kulli nouse oman ikäistensä seurassa.

Vierailija
40/228 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tule, alkaa vituttaa. Haluan olla rauhassa bussipysäkillä, ilman että joku ärsyttävä setämies tulee luuloissaan lässyttämään.

Juuri näin. On erittäin inhottavaa ja kiusallistakin joutua ilman omaa syytään jonkun "tuossa seisoo nuori nainen yksin, nyt on PAKKO tunkea seuraan juttelemaan!!1!" -ääliön tulilinjalle. Etenkin kun ventovieraat random-tyypit (ikään katsomatta) eivät voisi vähempää kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi