Nuori nätti nainen, saanko tulla juttelemaan, jos näen sinut esim. bussipysäkillä yksin?
ja pyytää esim kahville? Tai ihan numeron?
Vai suhtaudutko tilanteeseen negatiivisesti, vaikka mies on nuorekas ja charmantti?
Juuri tullut sinkkumarkkinoille, joten miksi en kysyisi täältä ensin?
T: vasta eronnut M41
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä naisia. Tulee aika vahva inhoreaktio, kun joku 45+ tuntematon nainen alkaa jutella minulle. Yleensä potkaisen maiharilla pilluun täysiä ja ammun hätäraketin ennätyslöysästä peniksestä.
M35
Nauroin ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmiset puhuis enemmän ja tutustuis toisiinsa tämäkin maa olisi paljon mukavampi olla ja elää. Nykyään kaikki käpertyy omaan kuplaansa ja masentuu. Edes naapuria ei tunneta. Mitä järkeä?
Mä tunnen naapurini, koska näen heitä lähes joka päivä - ja tosiaan TUNNEN heidät: tiedän vähintään, missä rapussa he asuvat, monista myös, millainen auto heillä on jne. Morjestan lähtiessäni töihin/tullessani töistä/viedessäni roskia/lähtiessäni kauppaan/mennessäni röökille. Joskus juttelen pidemmän aikaa niitä näitä esim. säästä tai pihan hiekoituksesta.
Myös naapurini tuntevat minut, tietävät missä rapussa asun, millainen auto mulla on. Kyseessä on meidän kaikkien oma kotiympäristö, tuttu ja turvallinen. Tätä ei mitenkään voi verrata siihen, että joku ventovieras tulee ahdistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä naisia. Tulee aika vahva inhoreaktio, kun joku 45+ tuntematon nainen alkaa jutella minulle. Yleensä potkaisen maiharilla pilluun täysiä ja ammun hätäraketin ennätyslöysästä peniksestä.
M35
Paitsi ettei sulle ole kukaan (minkään ikäinen) tuntematon nainen vielä toistaiseksi puhunut. Siwan kassoja tai muuten työssään olevia eilasketa. Tätä on Suomi.
On useampikin. Olisinpa ruma, niin säästyisin kaikenlaisten pervoterttujen mädäntyneeltä huomiolta.
M35
Älä keski-ikäinen nyt jaksa hassutella.
Eihän siitä ole vasta kuin 17 vuotta, kun valmistuin lukiosta ja tukastakin on yli puolet tallella. Tänä syksynä tuli ensimmäistä kertaa fiilis, että olen viimeinkin nuori mies, jolla on koko maailma avoinna ja voin siten innokkain askelin ryhtyä etsimään ensirakkautta.
M35
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä tosin sanoa, että suurin osa miehistä käy varmaan sen skenaarion läpi, että se nainen alkaakin panikoida ja huutaa raiskaria kun yrität virittää keskustelua. Lopputulos on, että mies ajattelee mielessään "piä tunkkis perkele, en ota raiskaajan leimaa otsalle". Ja elämä jatkuu samaa nurkkakuntaista rataansa.
Suomessa, jossa ei ole tapana lähestyä tai jutella tuntemattomille juurikaan, etenkään isommissa kaupungeissa, monista tuntuu oudolta, jos joku tulee jutulle. Monelle se saattaa tuntua myös raskaalta, ei jaksa väkisin alkaa vääntää mitään juttua. Kuvailemasi ilmiöhän on tavallaan surullinen, ihan kummankin sukupuolen näkökulmasta, mutta kannattaa miettiä, mistä se tulee. Jos tuntemattomat miehet pelottaa, se johtuu joko aikaisemmista traumaattisista kokemuksista, joista ei ole vielä päästy yli, tai sitten siitä, että kulttuurimme opettaa naisille, että tuntemattomia miehiä on välteltävä, jottei tulisi raiskatuksi.
Harvempi myöskään alkaa heti huutaa raiskaria, jos kyse on kohtaamisesta turvallisessa paikassa, siis päiväsaikaan paikassa jossa on muitakin ihmisiä paikalla. Mutta ihan oikeasti kun saa kaikenlaista ahdistelua ja paskaa osakseen elämänsä varrella, sen lisäksi että vielä varoitellaan ja pelotellaan, niin kyllä se iltapimeässä bussipysäkillä lähestyvä mies, jonka kanssa on kahdestaan jumissa tilanteessa, alkaa yllättäen pelottaa, ahdistaa tai arveluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti! Etsi ikäistäsi seuraa kääkkä! Olen 23 ja mies ei saa olla päivääkään yli 30!
23v? Olet jo elähtänyt lehmä.
Huvittava keskustelu. Palstapedofiilimammat kuolaa kiekkojunnuja, Robinia ja Benjamin Peltosta.
Hajotkaa siihen miesvihaanne, olette ihan vitun naurettavia.
Olin noin 20v, kun kerran tuli ihan hyvännäköinen ja just mun tyylinen mies bussipysäkille yhtä aikaa. Hän avasi takkinsa, jonka alla oli Sentencedin paita, ja alkoi kysellä, mitä tykkään siitä bändistä. Pidin kyllä bändistä, mutta olin kuunnellut bändiltä vain jotain biisejä, enkä olisi osannut keskustella kokonaisista levyistä tms, joten en ruvennut juttusille ollenkaan jotten nolaisi itseäni, mumisin vain jotain kieltävää. Siispä jutteluyritys kuivui heti kokoon, mutta oikeastaan miehestä riippumattomista syistä... myöhemmin vasta tajusin, että ehkä juttelun alkuun pääseminen oli varmaan miehen tarkoitus ennemmin kuin bändin analysointi. Ja potkin itseäni. Olisin vielä ollut sinkkukin silloin...
Vierailija kirjoitti:
Huvittava keskustelu. Palstapedofiilimammat kuolaa kiekkojunnuja, Robinia ja Benjamin Peltosta.
Miksi oman ikäisten kuolaaminen tekee pedofiiliksi?
Onko ap:llä jotain muuta asiaa sinne bussipysäkille kuin nuorison stalkkaus? Aiotko nousta samaan bussiin tytön kanssa. Nimittäin mä en ehkä uskaltaisi nousta bussista ennen kuin mies on jäänyt pysäkille. Enkä varmasti uskaltaisi nousta pois jos on pimeä ja hiljainen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammojen keski-ikä on mielestäsi 18v? Niinkö? Siinä tapauksessa voisin ymmärtääkin nämä teiniangstiset kiukuttelut palstan naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammojen keski-ikä on mielestäsi 18v? Niinkö? Siinä tapauksessa voisin ymmärtääkin nämä teiniangstiset kiukuttelut palstan naisilta.
Tähän keskusteluun vastanneet ovat suurimmaksi osaksi, kuten minäkin, samaa ikäluokkaa robinin ja benkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän keskusteluun vastanneet ovat suurimmaksi osaksi, kuten minäkin, samaa ikäluokkaa robinin ja benkun kanssa.
Kirjoittelette samasta asunnosta, vai mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaan olettaa niin, sillä ketju on osoitettu nuorille naisille. Mahtaa kaltaistasi ikäloppua kiukuttaa, kun ei susta oo mitään vastusta nuorille miehille missään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaan olettaa niin, sillä ketju on osoitettu nuorille naisille. Mahtaa kaltaistasi ikäloppua kiukuttaa, kun ei susta oo mitään vastusta nuorille miehille missään asiassa.
Menepäs nyt nukkumaan ja muista sanoa isukille hyvää yötä. Se varmaan rakastaa sinua.
Häh? Siis mun äiti ja äitipuoli on molemmat varattuja. Itelläni on tyttöystävä kiitos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Paitsi ettei sulle ole kukaan (minkään ikäinen) tuntematon nainen vielä toistaiseksi puhunut. Siwan kassoja tai muuten työssään olevia eilasketa. Tätä on Suomi.
On useampikin. Olisinpa ruma, niin säästyisin kaikenlaisten pervoterttujen mädäntyneeltä huomiolta.
M35
Eihän siitä ole vasta kuin 17 vuotta, kun valmistuin lukiosta ja tukastakin on yli puolet tallella. Tänä syksynä tuli ensimmäistä kertaa fiilis, että olen viimeinkin nuori mies, jolla on koko maailma avoinna ja voin siten innokkain askelin ryhtyä etsimään ensirakkautta.
M35
Eikä siihen ole enää kuin 17 vuotta, kun huomaat olevasi päälle viisikymppinen, jolla on enää reilu kymmenen vuotta eläkeikään.
Olen nelikymppinen nainen ja Robin ja Benjamin on ihan lapsia. Kummallekaan en antaisi vaikka povillaan anoisivat. En pystyisi omis lapsia vain pari vuotta vanhempien kakaroiden kanssa millään. *omia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
M35
M35
Eikä siihen ole enää kuin 17 vuotta, kun huomaat olevasi päälle viisikymppinen, jolla on enää reilu kymmenen vuotta eläkeikään.
You must be fun at parties.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepäs nyt nukkumaan ja muista sanoa isukille hyvää yötä. Se varmaan rakastaa sinua.
Tää on just tätä setämiesten todellista luonnetta. Siitä nuoresta naisesta halutaan jotain pientä ja alistettua. Sitähän ei vaan vuonna 2016 naiset enää ole. Sitten kun tämä huomataan niin alkaa tämä seksistinen alentava paska. Mikä ihme näitä eunukkeja oikeen vaivaa.
Onneks nykyajan tytöt on älylliseltä tasoltaan jotain ihan muuta peräkammarin setämiehiin verrattuna.
Niin varmaan.
Se parikymppinen "yrmynainen" voi olla oikeustieteellisessä, lääkiksessä tai kauppakorkeassa opiskelijana ja tiedostaa kiinnostuvansa omanikäisistä kaltaisistaan.