Nuori nätti nainen, saanko tulla juttelemaan, jos näen sinut esim. bussipysäkillä yksin?
ja pyytää esim kahville? Tai ihan numeron?
Vai suhtaudutko tilanteeseen negatiivisesti, vaikka mies on nuorekas ja charmantti?
Juuri tullut sinkkumarkkinoille, joten miksi en kysyisi täältä ensin?
T: vasta eronnut M41
Kommentit (228)
En halua keski-ikäisten ukkojen lähestyvän minua treffailumielessä. En bussipysäkillä enkä muuallakaan. -N26
Jos joku omanikäinen asiallisesti ja ystävällisesti lähestyy niin se on ok.
Olen 45-vuotias nuorekas ja nätti nainen, enkä minäkään suhtautuisi suopeasti vieraan miehen esittämään treffipyyntöön bussipysäkillä. Tuskinpa siis nuoret naiset senkään vertaa.
Siinä vaiheessa kun tarvitsee käyttää itsestään sanoja "nuorekas" tai "charmantti", on todellisuudessa papparainen.
Et saa. Yhdellä tuttavallani on (laiton, totta kai) pippurisumute kaltaistesi yksinäisiä naisia bussipysäkillä lähestyvien ukkojen varalle.
Ei kiinnosta jutella tuntemattomille edes vaikka ne olisi omanikäisiä ja hyvännäköisiä, keski-ikäisille ukoille vielä vähemmän. Numeroa en todellakaan antaisi tai treffeille lähtisi kenenkään randomin kanssa.
Olet keski-ikäinen mies, etsi seuraa oman ikäisistäsi. Jos lähestyt minua (25), niin huudan kovaan ääneen apua.
Kerran tuli joku vanhempi vähän omituinen tapaus juttelemaan. Piti lähteä kävelemään sitten seuraavalle pysäkille.
Eipä taida onnistua. Bussipysäkillä 99,9% suomalaisista haluaa olla rauhassa, ilman kontaktia keneenkään, puhumattakaan, että joku tulis iskemään.
Aika noloa jos bussipysäkiltä pitää yrittää naisia iskeä ja vielä noin paljon nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida onnistua. Bussipysäkillä 99,9% suomalaisista haluaa olla rauhassa, ilman kontaktia keneenkään, puhumattakaan, että joku tulis iskemään.
Joo, jos mua tulis kukaan iskemään bussipysäkillä niin ei todellakaan saisi puhelinnumeroa tai treffejä. Seuraa etsin ihan muualta. Muutenkaan ei koskaan tiedä millainen tapaus on kyseessä niin en uskaltaisi treffeille tai antamaan numeroa.
Introverttina ihmisenä haluaisin olla rauhassa ilman kontaktia kehenkään.
"Chatmantti" = harmaantunut monologeja pitävä tosikko
"Nuorekas" = sama tyyli 80-luvun puolivälistä lähtien
Poliisi suositteli että pieni deodorantti tai hiuskiinnepurkki on laillinen ja jos sitä käyttää hätävarjeluun, ei tule sanktioita. Tuskin raiskari myöskään juoksee kantelemaan. Lähietäisyydeltä aivan yhtä tehokas.
Kyllä saat. Kunhan et ala ahdistelemaan, tivaamaan tai vinkumaan, kun kerron etten ole kiinnostunut.
Bussipysäkillä voin tuntemattomien kanssa jutella ajankuluksi, mutta en lähde treffeille ikäistesi kanssa.
Mulla on jo iskä ja pappakin löytyy.
Jos tuon ikäinen tulee juttelemaan... ei kiitos. Mulla on jo isä ja pappakin löytyy, en tarvi sen ikäisiä edes kaveriksi. :D