Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako joku oikeasti alkoholista voimakasta nautintoa?

Vierailija
30.12.2016 |

Siis sellaista euforiaa, jota jostain muista päihteistä on mahdollista saada.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai alkoholisteille se tuntuu euforisemmalta ja sen takia osittain koukkuun jäävätkin. Mutta päihteillä on niin erilaiset vaikutustavat, että ei se nyt ihan sama tunne kaikista tule.

Vierailija
2/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en ole muita päihteitä koskaan käyttänyt, mutta kyllä, saan alkoholista ja sen käyttökokemuksesta (musiikkia, ystäviä, keskusteluja, tanssia) voimakasta nautintoa. Elämäni onnellisimmista hetkistä useimpiin liittyy alkoholin käyttäminen.

En ole alkoholisti, ja minua sapettaa päihteiden demonisoiminen suomalaisessa yhteiskunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans tulee jo lasillisesta viiniä sellainen pieni onnellisuuden tunne. Tunne korostuu varsinkin nyt kun on mykkäkoulu miehen kanssa kestänyt jo viikon ja itkettänyt usein. Käyn harvoin enää ulkona viihteellä, enkä juo paljoa, mutta silloin tällöin tissuttelen yksinäni pari lasia viiniä, kyllä se vaan on ihanaa.

Vierailija
4/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa verrata muihin päihteisiin kun käytän vain alkoholia.

Olen huppelissa tosi onnellinen ja rentoutunut. Saan kiksejä myös ruuasta ja seksistä :)

Vierailija
5/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nousuhumalassa tulee hyvä olo. Naurattaa paljon ja iloinen olo. Rentouttavaa, kun voi estottomammin keskustella ihmisille. Aika kuluu myös nopeammin. Selvin päin meinaa aika usein käydä pitkäksi baarissa kun on kuskiksi lupautunut.

Vierailija
6/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin tarjoama nautinto tuskin on kenenkään Kohdalla verrattavissa esim. LSD:hen, MDMA:han tai MDPV:hen, mutta vähentäähän se estoja ja tuo jonkin verran nautintoa ainakin nousuhumalssa.

Vierailija
7/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun niihin harvinaisiin ihmisiin, jotka eivät saa mitään nautintoa alkoholista. Ei ole nousuhumalaa, ei mitään iloa. On vaikea edes ajatella, muut mitä ihmiset siitä saavat. Välillä harmittaa, kun ei pysty saamaan nautintoa.

Vierailija
8/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni alkoholimäärä tuottaa nautintoa, sen jälkeen tulee vain huono olo. Eli eipä minun kannata itseäni mihinkään känniin ikinä juoda.

Vierailija
9/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholista saan ihan kivasti nautintoa. Parhaat fiilikset saan kannabiksesta.

Vierailija
10/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo kysymys koska harva varmaan juo alkoholia jos se tuntuu paskalta.

Olen muutenkin hyvin nautinnon haluinen ihminen ja saan alkoholista nautintoa ja pienen euforian.

Nytkin lipitän punaviiniä ja olo on oikein lämmin ja onnellisen mukava. En vedä kuitenkaan överikännejä koska en halua krapulaa...se pilaisi nautinnon.

Vierailija
11/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin kahvi ja bentsot. Sellainen pieni humahdus käy ja rentoutuu. Ihan mukava tunne.

Vierailija
12/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi rentouttaa, mutta parhaat nautinnot tulee musiikin kuuntelusta :)

Vierailija
13/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juoppo mutta en minä alkoholista varsinaista euforiaa saa, vaan juurikin sellaista mielialan kohoamista, innostusta ja inspiraatiota, ja sosiaalisissa tilanteissa vapautumista ja rentoutumista, mikä on muuten itselleni todella vaikeaa.

En myöskään kannabiksesta koe suurempaa euforiaa, vaikka polttelustakin pidän. Ainoa päihde, josta on tullut pari kertaa ihan kunnon euforiat on olleet sienet. Sillon ei vatsanväänteet ja varpusparvetkaan haitanneet yhtään.

Vierailija
14/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk selvinpäin nyt. Kauheaa tämä elämä. Viinalla oli niin helppo saada itsensä tuntemaan onnelliseksi sen pienen hetken.

Mieliala vain ei nouse. En vielä tiedä aionko jatkaa loppuun tätä vai poistunko kaikessa hiljaisuudessa sivuovesta.

Jos kahden vuoden päästä ei ole mikään auttanut niin sitten ehkä.

Vierailija
15/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun en ole muita päihteitä koskaan käyttänyt, mutta kyllä, saan alkoholista ja sen käyttökokemuksesta (musiikkia, ystäviä, keskusteluja, tanssia) voimakasta nautintoa. Elämäni onnellisimmista hetkistä useimpiin liittyy alkoholin käyttäminen.

En ole alkoholisti, ja minua sapettaa päihteiden demonisoiminen suomalaisessa yhteiskunnassa.

Vuan mistäpä johtuu se, että jos et juo ollenkaan etkä käytä mitään päihteitä sinua katsotaan kieroon ja koitetaan tyrkyttää väkisin?

Ei se demonisoiminen varmaan olekaan kivaa jos tykkää käyttää mutta miksi hiiskatissa joillekin toisen absolutismi on ihan kauheen rankkaa?

Ja olen absolutisti siis siksi, että suvussani on alkoholismia ja huomasin että itselleni pienikin määrä aiheuttaa hyvin nopeasti helposti tunnistettavissa olevia aikaisen riippuvuuden merkkejä. En siis oikeasti voi juoda yhtään.

Vierailija
16/16 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulun niihin harvinaisiin ihmisiin, jotka eivät saa mitään nautintoa alkoholista. Ei ole nousuhumalaa, ei mitään iloa. On vaikea edes ajatella, muut mitä ihmiset siitä saavat. Välillä harmittaa, kun ei pysty saamaan nautintoa.

Sama täällä. Minulla on migreeni ja kohtaus iskee jo ensimmäisen lasin jälkeen. Onneksi ravintolassa saa alkoholillisen näköisiä juomia. Jos kertoo reilusti olevansa raitis migreenin vuoksi alkavat ihmiset vieroksutaan minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme