Merkkejä hyvästä miehestä
Joitain juttuja mitä mieleen tulee, sillä vähä kyl harmittaa naisten puolesta kun näen heidän "valitsevan/kiinnostuvan" vääränlaisista tyypeistä (eli tyypeistä jotka tulevat särkemään sydämen).
1. Kierättää
2. Tykkää eläimistä
3. Ei kiroile tai kiroilee vähän
4. Ei ole heivannut äitiään pois elämästä
5. Soittaa takaisin, jos ei ole ehtinyt vastamaan puhelimeen.
6. Ei tarkista palkkakuittia
7. Ei valitse huoltoaseman toista huoltoasemaa, koska siellä on 3centtii halvempi.
8. Rauhallinen tilanne kuin tilanne
Uskokaa mua, oon pro näis.
M23
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
9. Oikeinkirjoitus hallussa
10. Ei ryyppää
Ketä vitttu kiinnostaa oikeinkirjoitus jossain vauvan palstalla. Onks pasmat iha sekasi ku kirjotin vittu 3:l la teellä. TEEEE
Miksi 6 on listalla?
Jos ei ole rahaa niin ei sitä kannata tuhlata. Eli 7 voi olla joskus perusteltua.
11) ainakin välttävä sängyssä että osaa itsekin rentoutua sen seurassa, ei siis mikään heti tuleva äheltäjä. Ei tarvitse olla lihaksikas eikä munakas, vaikka onhan ne silmänruokaa.
12) kiltti lapsille ja muille suojelua tarvitseville (vanhuksille, mamuille, sairaille...)
13) nettoveronmaksaja mielellään, jopa menestynyt. Tai jos työtön tai työkyvytön, niin sais tehdä jotain muuta myönteistä ja hyödyllistä, pleikkatyypit ei nappaa.
8 on minullekin tärkeä, ja 10 on ehdoton edellytys.
- Voi kun tuo lista riittäsi siihen mitä olla, että olisi ns. hyvä mies. niin voisin öyhistää rintaani ja sanoa itse olevani. - Tarkistan kyllä oman palkkakuittini.
9. Oikeinkirjoitus hallussa
10. Ei ryyppää