Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten oppia sietämään sinkkuus, lapsettomuus ja yksinäisyys

Vierailija
30.12.2016 |

Otsikossa kysymys. Olen vieläpä tällä hetkellä köyhä opiskelija ilman töitä, joten ei ole varaa matkustella eikä harrastaa. Olisi paljon helpompi sietää tämä köyhyyden kurjuus kun voisi aamulla herätä jonkun ihanan kainalosta. Yritän löytää valoa ja iloa elämään lemmikistäni (valitettavasti nekään eivät elä ikuisesti, varastavat ensin sydämesi ja sitten menevät kuolemaan mokomat), luonnosta, ilmaisista tapahtumista jne. Minulla on hyvin vähän sinkkukavereita, melkein kaikki ovat vakiintuneita. Suurimmalla osalla alkaa myös olla lapsia ja vakituiset työpaikat.

En haluaisi tuntea kateutta kun joku ilmoittaa raskaudestaan tai kihlautumisestaan. Silti tuntuu aina kuin joku puukko iskettäisiin rintakehään. Vaikka tiedänkin ettei toisten onni ole minulta pois.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wut, nainen ei muka löydä miestä jos haluaa.

Taitaa olla joku itsesääli-vaihe päällä :D

Niin. En minä ketä tahansa parisuhteeseen kelpuuta, et varmasti sinäkään? En todellakaan aio pistää kamppeitani yhteen ja mahdollisesti hankkia yhteisiä lapsia kenekään epävakaan, agressio-ongelmaisen, päihdeongelmaisen, peliriippuvaisen tms kanssa. Sen lisäksi pitäisi olla seksuaalista vetovoimaa ja arvopohja mahdollisimman lähellä. Minun on myös hyvin vaikea kiinnostua kenestäkään kovin nopeasti ja liian usein käy niin että joku mielenkiintoinen ihminen ei sitten sytytäkään vaan on kaverimateriaalia. Toki uudet ystävätkin kelpaavat, mutta itse käyn treffeillä ensisijaisesti muista syistä.

Ymmärrätkö nyt yhtään paremmin miksi on vaikeaa löytää kumppani?

En ole aggressio ongelmainen, en juo ollenkaan (en ole koskaan juonut), en pelaa pelejä.

Seksuaallisesta vetovoimasta ja arvopohjasta on mahdotonta sanoa koska ne on katsojan silmissä.

Mutta mielelläni sinuun tutustuisin

Vierailija
42/45 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinullekin vielä tulee vastaan sellainen henkillö jonka olet valmis hyväksymään ja joka hyväksyy sinut.

Toivon todellakin että saat myös lapsia.  Itsekin olin opiskelija-aikoinani todella köyhä.  Söin hernekeittoa ja makaroonia.  Mutta kyllä asiat lutviutuvat ajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nämä (oletetut) mies-aaveilijat täällä tosissaan kuvittele, että joku nainen heidät täältä bongaisi?

Miksi ei? Kyllä sitä muiltakin keskustelupalstoilta on pareja muodostunut

Vierailija
44/45 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvoissa on se hyvä puoli, että niitä voi toteuttaa aina, myös epäsuotuisissa olosuhteissa. Jos esimerkiksi parisuhde on sinulle tärkeä asia, vaali ja kehitä itsessäsi niitä piirteitä, jotka tekevät sinusta hyvän ja haluttavan kumppanin, pyydä jotakuta ottamaan sinusta edustavia kuvia Tinderiin ja niin edelleen. Jokainen askel, joka vie sinua kohti itsesi näköistä elämää, lisää tyytyväisyyttäsi, vaikka et heti saavuttaisikaan tavoitteitasi.

Tinder on umpisurkea paikka löytää oikeaa parisuhdetta.

Minusta se on oikein hyvä. Eihän se ole kuin helppo tapa päästä juttuihin muiden sinkkujen kanssa. Loppu menee sitten ihan niin kuin missä tahansa muualla. Paljon tehokkaampaa jutuille pääseminen on Tinderin kautta kuin vaikka baareja koluamalla tai harrastuksia aloittamalla. Juttelin Tinderissä yhden viikon aikana useamman potentaalisen tyypin kanssa kuin koko syksyn aikana harrastuksessa, jonka aloitin ihan vain uusia ihmisiä tavatakseni.

Juttuahan voi olla vaikka miten paljon mutta 99% tyypeistä etsii vain seksiä ja loput kivaa treffailukaveria.

Määrällä ei ole merkitystä vaan laadulla

Tämä on sinun valinnoista kiiinni. Sinä mätsäät näitten kanssa.

Vierailija
45/45 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä rehellisesti sanottuna uskaltaisi tavata ketään tällaisen palstan kautta, mutta kiitos kuitenkin. Liian iso riski siihen että törmäisin johonkin pervoon. Siksi tinderkään ei ole kovin hyvä, joskin pahimmat sekopäät kyllä seuloutuvat jo lyhyen keskustelun perusteella. Ei kuitenkaan mikään virtuaalikohtaaminen vedä vertoja sille että olisi tavannut kasvottain, koska ihmisen viehättävyyteen ja kiinnostavuuteen vaikuttaa niin monet seikat mitä ei voi mitenkään pariin kuvaan pelkistää.