Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pointseilla ollaan ja jatkuva nälkä! En varmaan jaksa tätä viikkoa pidempää!

Vierailija
14.03.2006 |

Olen nyt neljättä päivää painonvartijoiden points-dieetillä. Syön kaikki pisteet, yritän valita mahdollisimman järkeviä pisteitä, paljon kasviksia, käytän liikuntapisteeni (ehkä 4 per päivä) ja silti minulla on kamala nälkä. Mikäs tässä mättää? Olenko vaan tottunut syömään kaksi kertaa liian paljon ja alku sen vuoksi hankalaa? Tuntuu vaan että näännyn nälkään, ellei elimistö ala pian tottua pienempään ravintoon.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin oli hirmuinen motivaatio ja aikaa ja mahdollisuuksia liikkua. Tuolloin minulla oli 1 lapsi. Tässä välissä on syntynyt 3 lasta lisää (yhdet kaksoset) ja takaisin on tullut 12kg näiden kahden raskauden jälkeen. Kolmeen otteeseen olen kokeillut poitseilla saada näitä 12kg pois mutta kunnon motivaatiota ei ole löytynyt. Nyt päätin kokeilla vähähiilarista omalla tyylillä eli en laske hiilareita mutta syön paljon kasviksia ja olen jättänyt kaikki ehdottomasti kielletyt pois ja syön edottoman säännöllisesti enkä napostele. Edelleen entisenä painon vartijana osaan katsoa että en ihan mahdottomia rasvapommeja lautaselleni ota. Nyt on kahdessa viikossa tippunut 3kg mistä varmasti parisen kiloa on nesteitä. Olo on hyvä ja nälkä ei ole vaivannut.

Poitseilla tiputtaessa on aina tullut kylkiäisenä huimaus, vilu ja päänsärky. Nyt niitä ei ole ollut. Vaikka ennen olen täälläkin poitsien puolesta paasannut niin kyllä nyt alan olla enemmän hyväkarppauksen kannalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla