Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pointseilla ollaan ja jatkuva nälkä! En varmaan jaksa tätä viikkoa pidempää!

Vierailija
14.03.2006 |

Olen nyt neljättä päivää painonvartijoiden points-dieetillä. Syön kaikki pisteet, yritän valita mahdollisimman järkeviä pisteitä, paljon kasviksia, käytän liikuntapisteeni (ehkä 4 per päivä) ja silti minulla on kamala nälkä. Mikäs tässä mättää? Olenko vaan tottunut syömään kaksi kertaa liian paljon ja alku sen vuoksi hankalaa? Tuntuu vaan että näännyn nälkään, ellei elimistö ala pian tottua pienempään ravintoon.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalla väitetään, että ei olla lisätty yhtään lihansyöntiä vaan lihaa syödään samalla tavalla kuin ennenkin.

Alkuajalla saisi sitten kuitenkin syödä vain vähän kasviksia esim. 50 grammaa salaattia, 100 grammaa sipulia ja 125 grammaa paprikaa.

Lisäksi ruokavaliosta on täytynyt poistaa vilja, peruna, pasta ja riisi.

Suomennettuna siis: Lihaa sama määrä kuin ennenkin + hyvin vähän kasviksia + ei muita lisukkeita = ei lainkaan nälkä.

Vierailija:

Päivässä voi valita [b]kolme annosta[/b] luetelluista vihanneksista, joihin kuuluu esim. seuraavia:

- lehtisalaatti (50 g)

- paprika (125 g)

- tomaatti (150 g)

- oliivit (125 g)

- kevätsipuli (100 g)

Yhden annoksen voi korvata kypsennetyillä vihanneksilla.

Tätä jatketaan kaksi viikkoa, ja sen jälkeen ruokavalioon lisätään esim. pähkinöitä ja marjoja jo laihdutusvaiheessa. Sen jälkeen, kun laihdutettavaa on enää vähän, otetaan mukaan myös hedelmiä, tärkkelyspitoisia vihanneksia ja täysjyväviljaa niissä määrin, kuin itse kullekin sopii.

Vierailija
62/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulos ei kestä kauaa.

Olen ollut naisvaltaisella alalla 25 vuotta töissä ja huomannut, että samat ihmiset laihduttavat aina. Silti he ovat aina ylipainoisia. Eli halutaan laihduttaa jokunen kilo ja sitten voidaan taas elää kuin pellossa.

Ne, jotka pysyvät aina hoikkina, syövät elääkseen eivätkä elä syödäkseen. he syövät nälkäänsä ja liikkuvat paljon. Ei tarvitse diettejä vaan he ovat koko elämänsä normaalipainoisia.

Joten ei karppausta, ei pointseja vaan opetella syömään nälkään ja liikkua paljon. Sen jälkeen ei tarvitse erilaisia laihdutuskuureja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi kirjataan ylös mitä suuhun laitetaan, ei varmaan tule syötyä roskaruokaa niin paljon kun se täytyy kirjata ylös. Mutta minäkin ihmetteln, miksi pitää keksiä kaikenmaailman ihmediettejä (karppaus), eikö voi vai opetella syömään terveellisesati ja MONIPUOLISESTI ja jättää ne sipsit,karkit,rasvaiset ruuat, sokerit ym. lihottava pois ja alkaa liikkumaan vaikka vähänkin kerrallaan?

Ei siihen laihtumiseen ole mitään poppakonstia millä saa kiireesti entiset mittansa takaisin, kun vuosikaudet on mässyttänyt suuhunsa mitä satttuu.

Vierailija
64/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse laihduttanut painonvartijoissa. Nälkää ei todellakaan tarvii nähdä kun valitsee pisteensä järkevästi. Mikään ei myöskään ole kiellettyä. Eikä pisteet ole mitenkään suoraan rinnastettavissa kaloreihin, koska 0 pisteen ruuissakin on kaloreita, vaikkei niistä pisteitä menekkään. Ne jotka haukkuu painonvartijoita ei ole siellä itse ikinä käynyt.

Pisteissä täytyy muistaa se, ettei siinä syödä pisteitä vaan ruokaa. Eli tarkoittaa sitä, että ei ole sama millä pistemääräsi käytät. Esim. parilla joulutortulla + banaanilla saat käytettyä koko päivän pistemäärän, mutta varmasti on nälkä. Jos taasen syöt oikeita aterioita ja syöt perunaa, kasviksia ja ruisleipää jotka pitää hyvin nälkää niin ei varmasti ole nälkä.

Vierailija
65/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sellasia mistä ei mee yhtään pistettä, joku kasvissekoitus oli ainakin sellanen, appelsiineistä ei tainnu mennä juuri ollenkaan..

Älä ajattele syömistä, kun tunnet että tulee nälän tunne, juo lasi vettä ja keksi muuta ajateltavaa.

Tiedän hyvin tunteesi, itsekkin pudotan tällä hetkellä painoa, mutta minulla onneksi ei ole jatkuva nälkä.

Sen olen myös huomannut että jos ajattelee että tuota en saa syödä enkä tuota, minulla alkaa varmasti juuri niitä tehdä mieli. Siksi esim. eilen kaupassa kun alkoi makeaa tehdä mieli, en edes yrittänyt olla ostamatta mitään, ostin pienen tavallisen laku pötkön, josta jouduin antamaan vielä tytölleni melkein puolet:D mutta makean nälkä lähti jopa niin pienellä määrällä. Normaalisti olisin ostanut 400g karkkia:(

Ja jos sinulla on kauhea nälän tunne, se ei helpota sillä että et syö mitään. Ota silloin tosiaan noita vähäkalorisia juttuja, vaikka pari pistettä menisikin yli, koska pahinhan laihdutuksessa on se nälkä:(

Ja alku on aina hankala koska on tottunut niin isoihin annoksiin, mutta se helpottaa kyllä kun pitää vain päänsä:)

Tsemppiä meille!

Vierailija
66/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin siellä oli (mielestäni) järkevä systeemi, kun piti syödä tietty määrä proteiineja, hiilihydraatteja, maitotuoteita ja rasvoja joka päivä. Näin tuli automaattisesti syötyä monipuolisesti! Tämä oli kuitenkin asiakkaiden mielestä liian rajoittavaa (!), niin sitten annettiin valinnan vapaus.

Proteiinit pitävät nälkää paremmin kuin hiilihydraatit. Syö siis riittävästi vähärasvaisia proteiineja. Muista myös syödä riittävästi rasvaa, elimistö kaipaa sitä! Jos ruokavaliossasi ei ole tarpeeksi rasvaa, pysähtyy painonpudotus ja saattaa olla, että esim. hiukset alkavat lähteä.

Vierailija
67/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti ne, jotka eivät ole lisänneet lihan syöntiä, syövät enemmän kasviksia jo aluksi.

Itse aloitin induktiolla, eikä kyllä ollut nälkä, kun söin pihviä, munakasta jne. ja siihen nuo kasvikset päälle. Muutamassa päivässä tuli hyvä ja energinen olo, ja söin vain 3-4 kertaa päivässä, kun ennen mussutin tunnin välein hedelmiä, leipää jne. normaalien ruokien lisäksi.

Vierailija
68/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullakin siis meni muutama päivä, ennenkuin olo muuttui.

Vierailija:

Muutamassa päivässä tuli hyvä ja energinen olo, ja söin vain 3-4 kertaa päivässä, kun ennen mussutin tunnin välein hedelmiä, leipää jne. normaalien ruokien lisäksi.

Vierailija
69/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksia saa siis syödä vain noin parisataa grammaa päivässä???

Enpä uskaltaisi riskeerata terveyttäni edes kahden viikon ajan.

Vierailija
70/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on sitten mahdollista omaksua se ihailtu terveellinen elämäntapa, ettei kuureja enää tarvitse.

Vierailija
71/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihana aloitus dieetille =)

Ap: munakas ja kaalta

Lounas: pihvi ja kaalta

Vp: kaalisalaatti ja proteiinipitoinen jugurtti

Päivällinen: Pihvi ja kaalta

Iltapala: kaalta, kaalta, kaalta

Ja tätä pitäisi kaksi viikkoa kestää, vai?

Vierailija:

43:lle: no ei kai kukaan PELKÄLLÄ k..

Vierailija
72/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihottanut itseni 10 kg ylipainoiseksi seuraavilla tavoilla:

-Syön ruokaa aina liikaa. On ikävää heittää ruokaa roskiin, joten kaapin kattilan pohjat lautaselle. Turha säästää seuraavaksi päiväksi sellaista, josta on vaan puoli annosta ruokaa yhdelle henkilölle. Tyhmää, tiedän, mutta vahinko on tapahtunut

-Kiireinen elämä tekee sen, että menee parikin viikkoa ilman kunnollista liikuntaa (käveltyä toki tulee kilometreittäin). Kun pitää jostain saada lisäaikaa, se tapahtuu perumalla jumppaan meno.

-Kun vapaa-aikaa on vähän, yrittää jotenkin ottaa siitä kaiken irti ja maksimoida ihanuuden. Niinpä raskaan päivän jälkeen hyvittelen itseäni syömällä levyllisen suklaata.

-Kun olen alkanut laihduttaa pointseilla, mietin jo etukäteen, että onkohan tänään nälkä, mitähän kello on, pitää vielä odottaa 3 tuntia, että voi syödä. Nyt ajatukseni ovat kääntyneet ihan sairaalloisesti syömiseen. Samalla tunnen myös olevani nälkäinen, kun mietin koko ajan että ei kai vaan mulla ole vielä nälkä kun on monta tuntia ennen ruoka.

Vierailija
73/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen karpannut 2vkoa ja 1pvä ja saanut pois jo 5kg, eli alotus 68.8kg ja nyt 63.8kg ja olen 170cm pitkä eli muutama kilo vielä tiputettavana...

Vierailija
74/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaalta??? Tarkoitat varmaan kaalia?

Vierailija
75/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painoa on tippunut noin 0,5kg/vko. Olisin varmaan vain menettänyt lihaksia pointseilla. Alkoi jossain vaiheessa olla kylmä ja oksettaa koko ajan, huimasi. Ei se ole enää tervettä. Pelkän " tyhjän vatsan" olisi vielä kestänyt.

Vierailija
76/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappeluhan tästäkin tuli karppaajat vastaan painonvartijat...

Vierailija
77/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

kaalta??? Tarkoitat varmaan kaalia?

en ole aiempi kirjoittaja

Vierailija
78/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja parsakaalta.

Mutten joka päivä.

Vierailija:

siis siveletkö myös seinään maalta?

en ole aiempi kirjoittaja

Vierailija
79/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maali maalia. " Potkaisin pallon maalta kohti." Hullulta kuulostaisi! :)

Vierailija
80/81 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkään alkaa jo aika hyvin tottua, eikä esim tänään ole tähän aikaan päivästä niin nälkä kuin eilen. Yritän syödä myös hitaasti ja mahdollisimman pieniä annoksia. Ennen taisin vielä hotkiakin ruokani, joten tuli syötyä liikaa.