Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

††††††† Kovin tuntemasi kipu? †††††††

Kivulias
30.12.2016 |

Kertokaapa mikä on kovin koskaan tuntemanne kipu?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku päänsärky.

Vierailija
2/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni tai sappikivikohtaus. Ovat pahempia kuin synnytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoishermosärkykohtaus.

Ja mun kohtaukset ei ole edes pahoja.

Vierailija
4/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappikivikohtaus. Ehdottomasti. Ja kolme lasta olen synnyttänyt.

Vierailija
5/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni ja synnytys aika lailla samalla viivalla. Synnytyksen tosin sieti helpommin, koska siinä oli joku syy kivulle.

Sellainen migreeni, joka lamaannuttaa niin ettei kykene puhumaan tai kävelemään ja päässä on sellainen tuska, että uskoo sen räjähtävän, on ehkä vittumaisin kipu jota olen koskaan kokenut.

Vierailija
6/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selässä pari nikamaa yhtä kappaletta ja hermo siellä välillä muljahtaa. Silloin Kipu menee tulikuumana lasilevynä suoraan nikamien välistä pikkuaivoihin eikä anna mitään mahdollisuutta asian käsittelyyn tietoisella tasolla. Väännyn puhtaana refleksinä asentoon, jossa toivon sen menevän pois tai edes helpottavan. Tunne on kuin putoaisi kiehuvaan veteen. Huonoina kausina mieliala on alhaalla ja maailma näyttää mustalta.

Vierailija
7/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkakivut joiden takia pyörryin ja oksensin. Hammassärky jonka takia en pystynyt tekemään muuta kuin makaamaan sängyssä kylmäpussi poskella.

Vierailija
8/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteiden vaihto murskaantuneeseen sormenpäähän. Siteet olivat liimautuneet kuivaan vereen kiinni ja sitten sormea liuoteltiin vesihanan alla., että siteet saataisiin irti verimössöstä.

Allas oli puneisenaan verestä, olin kalpea, tärisin, räkä ja kuola valuivat. Näky oli kuulemma aivan kauhea.

Vierailija
9/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskipu. Itselläni on hirveät krampit.

Olen murtanut käden ja jalkani ristiside on revähtänyt, mutta menkkakupu on niitäkin pahempaa

Vierailija
10/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni ja selkäkipu.

Vierailija
11/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen ponnistusvaihe.

Vierailija
12/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkakivut

Mursin jalkani vuosi sitten eikä kipu ollut läheskään yhtä hirveää kuin menkkakipu

Vierailija
13/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilevyn pullistuma alaselässä. Kaaduin sänkyyn ja siitä sai ambulanssihenkilökunta käännellä mut paareille. Toinen jalka halvaantui ja osittain jäi pysyvästi tunnottomaksi.

Vierailija
14/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkakivut.

Olen synnyttänyt kaksi lasta ja menkkakivut ovat itselläni pahemmat kuin synnytyskivut

Vierailija
15/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskivut

Vierailija
16/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni tai supistukset

Vierailija
17/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä päivänä tuli ihan järkyttävä mahakipu ihan yhtäkkiä. Sain juuri ja juuri ajetuksi kotiin, mutta kenkiä en edes pystynyt ottamaan jalasta pois. Ajattelin että olisi vain astetta kovemmat menkkakivut, olikin joku epämääräinen tulehdus joka vaati viikon sairaalahoidon.

Vierailija
18/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappikivikohtaus. 😑

Vierailija
19/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranne/käsivarsileikkauksen jälkeiset kivut. Olin onnettomuudessa, jossa minulta murtui luita ranteesta j sen yläpuolelta käsivarresta. Kivut oli tietysti kovat onnettomuuden jälkeenkin, mutta en tajunnut että PALJON kamalampaa on tulossa leikkauksen jälkeen. Leikkaus meni hyvin, oli johonkin metallilevyihin ruuvailtu ne luunpalat kiinni että pysyy taas käsi koossa. 

Mutta heti kun totaalipuudutus lakkasi, iski elämäni hirvittävimmät kivut, joiden takia kyyneleet valui silmistä, oli pakko vääntelehtiä ja välillä silmissä pimeni. Avuksi sain pelkästään panadolia ja buranaa, ja kun valitin ettei auta mitään, niin minua kohdeltiin kuin olisin joku narkkari joka omaksi ilokseen vinkuu opiaatteja. Irvokasta oli, että sairaalahuoneessa jossa olin oli juliste, jossa oli leikkauskivun hoidosta asiaa, että leikkauskipu pidetään tarvittavalla määrällä lääkitystä vähäisenä, ja siinä minä olin, sellaisissa tuskissa että synnytykset ilman kivunlievitystä oli ihan lastenleikkiä niihin verrattuna.

Vierailija
20/63 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkillesjänteen katkeaminen