Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen aina jankuttaa eitä sen sijaan että selittäisi miksi antoi pakit?

Vierailija
29.12.2016 |

Ei on ei, mutta minkä takia se on niin vaikea selittää että miksi ei?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin tuntemattomille random-lähestyjämiehille en ole kyllä mitään selotyksiä velkaa.

Vierailija
2/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sydäntä kertoa totuutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pelkään miehen muuttuvan aggressiiviseksi ja ilkeäksi. Sitä tapahtuu vaikka kertoo reilusti ettei tunne tarvetta jatkotapaamisille, voin kuvitella miehen raivoa jos kertoisi rehellisesti ne syyt miksi en halua nähdä enää miestä uudelleen.

Vierailija
4/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollekin tuntemattomille random-lähestyjämiehille en ole kyllä mitään selotyksiä velkaa.

Kuvittelet siis olevasi muiden ihmisten yläpuolella?

Vierailija
5/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali nainen valehtelee aina, että on poikaystävä jo ennenkuin mitään pokailua on edes tapahtunut.

Vierailija
6/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole selitystä velkaa.

Vierailija
7/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluatko sä oikeasti kuulla syyn miksi? Vaikka se on todennäköisesti jokin sarjassa en halua sinua, olet vastenmielisen näköinen/käyttäydyt ärsyttävästi, haiset epämiellyttävältä, olet liian lyhyt, olet rassukan/persoonallisuushäiriöisen oloinen enkä halua sinua riesakseni jne.

Veikkaan että loukkaantuisit jos kuulisit yhdenkin näistä. Jos nainen keksii tekosyyn niin alat vaan kierrellä ja kaarrella ja selittää sitä olemattomiin. Ja miks naisen pitää jankuttaa eitä, mikset usko kerrasta?

Vierailija
8/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että aidosti haluaisit kuulla :D

Vierailija
9/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet yrittävät korjata näitä "virheitään" vaikka se on monen asian summa miksi ei.. Ja jos en tunne mitään en halua edes yrittää vaikka mies "korjaisikin virheensä" ne nyt vaan ovat ne asiat mitkä kehtaan sanoa. Yritän kuitenkin olla tarpeettomasti loukkaamatta.

Vierailija
10/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet siis olevasi muiden ihmisten yläpuolella?

Itsesihän tässä jalustalle asetat. Miksi tuntemattoman naisen pitäisi keskeyttää omat toimensa ja selittää sinulle, miksi et kiinnosta, kun sinä olet saanut päähäsi lähestyä? Ei se maailma pysähdy sinun vuoksesi ja kaltaisesi miehet ovat usein todella agressiivisia eivätkä jätä rauhaan, jos enemmän kuin ein sanoo. Kaikki naiset eivät muutenkaan ole samanlaisia, joten jos hylkäyssyyn pohjalta teet muutoksen itsessäsi, saattaa se olla turn off toiselle naiselle.

Vierailija
11/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se syy on aina kiinnostuksen puute. Älä jää murehtimaan tätä asiaa, siirry eteenpäin. Tuhlaat vain energiaasi. Naiset kun eivät ole sinulle mitään velkaa.

t. alfamies

Vierailija
12/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen joutuu jankuttamaan eitä? Ei tarkoittaa aina ja jokaisen naisen kohdalla, että et ole hänen mielestään sellainen mies, jota nainen haluaisi tavata uudelleen. 

Vierailija
13/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmeisesti ajattelee, että kuka tahansa nainen on velvollinen tapailemaan häntä, ellei hän itse jalosti hyväksy syytä sille, miksei ole pakko tavata...

Vierailija
14/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta suurimmaksi eiksi muodostuisi se, että joutuu jankuttamaan eitä.

Ei mulla ole useinkaan mitään selvää syytä, miksi joku mies ei kolahda. Voi olla vaikka kuinka hyvännäköinen, mutta en vain koe että meillä olisi mitään yhteistä tekijää. Pidemmän ajan kuluttua niitä voi löytyäkin, mutta harvoin joku vaikuttaa kiinnostavalta ensimmäisestä hetkestä alkaen.

Vierailija
15/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on surkea tollo tuo ap, kun ei edes yhtä sanaa ymmärrä. Kukaan ei ole selitysvelvollinen, kun ei ole ollut tarjollakaan.

Vierailija
16/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne tiedä sitä itsekään.

Vierailija
17/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei on ei, mutta minkä takia se on niin vaikea selittää että miksi ei?

No, tässä muutamia syitä, joita en kertonut ko. miehille:

- Haisi hieltä, oli käytökseltään tyly.

- Oli liian ruma. Ei vaan pystynyt. 

- Haisi.

Niistä, joiden kanssa tapailtiin joitain kuukausia, löytyi tällaisia vikoja 

- Ei ottanut huomioon sängyssä. Muna oli veltto, vaikka tein mitä. Normaalisti ei ole ongelmia näissä asioissa, koska olen aktiivinen. 

- Miehellä ei ollut tunne-elämää oikeastaan mihinkään suuntaan. Hän oli mukava, mutta tuntui kuin olisin ollut robotin kanssa. 

Vierailija
18/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne tiedä sitä itsekään.

Emme tiedäkään. Minulle riittää vallan mainiosti, että en tunne mitään miestä kohtaan. En jää syitä  pohtimaan enkä asiaa vatvomaan.

Vierailija
19/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä aapee siitä onnellistuisit että nainen selittäisi jonkun syyn?

Jos miehelle sanoisi syyn se joko suuttuu tai alkaa jänkätä miten se mun syy ei ole totta ollenkaan. "Ei en mä oikeesti ole niin tyhmä kuin luulet." "Kyllä mä osaan käyttäytyä tosi hyvin." "On niitä rumempiakin." "Luulet vaan että meillä on erilainen huumorintaju, oothan sä joskus nauranu mun jutuille."

Ei on ei, ja se riittää.

Vierailija
20/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minun syitäni, joita en ole kertonut suoraan ja syyt, miksi en kertonut:

1. Mies ei ollut minulle riittävän älykäs. Hän oli kuitenkin paljon keskitasoa älykkäämpi ja tottunut olemaan kaikenlaisissa porukoissa jopa se älykkäin, joten tämän kertominen olisi varmasti käynyt egon päälle - lisäksi asialle ei voi edes tehdä mitään, joten miksi turhaan mainita siitä.

2. Mies ei ollut minusta tarpeeksi kiinnostunut ihmisenä. Tämä kävi ilmi hänen keskustelutyylistään ja tavastaan kuunnella minua (siis oikeammin jättää kuuntelematta). Jos olisin kertonut tämän syyksi, hän olisi todennäköisesti kiistänyt epäkiinnostuksen ja muuttanut käytöstään, mutta siinä tilanteessa en olisi enää voinut uskoa kiinnostuksen olevan aitoa.

3. Mies kohteli minua kuin aivotonta hiehoa, jonka voi manipuloida petiin kanssaan. Ei ansainnut selityksiä mielestäni.

4. Miehellä oli liian hauras itsetunto, jotta hän olisi voinut tulla onnelliseksi kanssani. Sen kertominen olisi varmasti vaurioittanut hänen itsetuntoaan vain lisää, joten en kertonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän