Mitä aiot tehdä sitten kun lapsivelvoitteet eivät enää rajoita elämääsi?
Minä aion käyttää 2-3h päivässä liikuntaan ja ulkonäkööni sekä harrastaa seksiä aina kun huvittaa.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin muutetaan miehen kanssa pois täältä "lapsiperhelähiöstä". Voi että odotan sitä. Vihaan tätä lähiötä. Vihaan!
Toiseksikin ostamme mökin. Voin tehdä loputtomiin puutarhatöitä, marjastaa, uida, lukea jne ilman että kuuluu äitii, äitii, äitii, tylsäää äitiii.
Joka helvetin pelikone, pädi, älypuhelin ja televisiot häviää tästä huushollista. Samoin legot, junaradat, little pet shopit jne. Tilalle tulee ihana tyhjyys ja itsekseen hurruuttava robotti-imuri joka ei tukehdu heti hikisukkaan!
Pyykit. Vien ne pesulaan siitä lähtien kun viimeinen penska lähtee ovesta. Voisin kyydä pyykkikoneenkin. Voi kyllä!
En vie ketään harrastukseen koskaan enää.
Ruokaa en tee enää ikinä. Ainakaan nakkeja, lihapullia tai makaronilaatikkoa. Siirryn myös kasvisruokaan kokonaan.
Pääsen viimein reissaamaan! En ole koskaan käynyt edes Tallinnassa.
Luovun autosta, voi sitä ilon päivää!
Nukun yli kuuteen-seitsemään. Kenties jopa puolillepäivin.
Katson kokonaisen elokuvan ilman että kukaan keskeyttää tai nukahdan väsymykseen.
Kävelen päin punaisia, ei tartte olla enää hyvä esimerkki.
Töihin en takuulla mene enää siinä vaiheessa kun lapsiperhekulut loppuu.
Menen jollekkin kielikurssille tai vaikka keramiikkakurssille. Voin laittaa kännykän pois siksi aikaa päältä kokonaan ilman että perhe soittaa häkeen minun kadonneen.
En aio koskaan enää nähdä vanhempiani, jos lapset haluaa sosialisoida heidän kanssa niin voivat kahvitella keskenään.
Kiroilen ja piereskelen varauksetta.
En järjestä yksiäkään juhlia, varsinkaan synttäreitä, ikinä.
Käyn oitkillä kävelyillä, liityn kalliille kuntosalille. Trimmaan itseäni ajan kanssa.
En laita joulua tai jouluruokia ollenkaan, meen jonkun penskani luo syömään.
Mieheni kanssa voisimme viimein hommailla seksihommia rauhassa.
Saisin sairastaa rauhassa, voih <3
Kulu aika äkkiä!! -neljän 7-13v. lapsen väsynyt mutsi
Miksi vitussa olet tehnyt neljä kersaa? Itselläni on onneksi vain kaksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä? Minulla on 1 pieni lapsi ja voin tehdä nytkin kaikkea mitä haluan?
No ehkä sitten osaat vastata, jos lapsia tulee olemaan enemmän. Ja toki jotkut naiset haluavat elämältään vain lapsenhoitoa. Ap
Ei elämäni ole pelkkää lapsenhoitoa :D miksei kaikkea voisi tehdä myös lasten kanssa? Pl. Jos nyt haaveilee jostakin ryyppäämisestä jne mitä nyt ei lapsen kanssa voi tehdä tietenkään.
Sinä siis pystyt treenaamaan, hoitamaan ulkonäköäsi ja harrastamaan seksiä lapsen kanssa? ? :D ap
Hänestä huolimatta, kyllä. Etkö sinä pysty?
Hoitaako joku muu lasta aina idioottivarmasti kun haluat treenata, puunata ja panna? Ap
Kyllä tai sitten hän nukkuu tai on mukana esim. Kauneuden hoidossa.
Painajaismainen asiakas: Tuo persehedelmänsä tilaan hoitonsa ajaksi, jonne muut asiakkaat ovat tulleet rentoutumaan. T.Kosmetologi
En käy missään kauneushoidoissa.. Tarkoitin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä? Minulla on 1 pieni lapsi ja voin tehdä nytkin kaikkea mitä haluan?
Lapsiraukka.
Miksi? Koska hänellä on onnellinen äiti? Okei..
Koska pienen lapsen äiti on näköjään onnellinen vain kun on erossa lapsestaan. Siksi.
Juurihan sanoin että teen kaikellaista HÄNEN KANSSAAN.
Oletko varma, että hän haluaa olla kanssasi vaikka sen 3 tuntia kampaajalla? No jos on niin pieni, että nukkuu sen ajan, niin OK...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä. Ei just nyt tulee mieleen mitään hauskaa puuhaa. Mä olen tehnyt jo niin paljon asioita. On enää tekemättä kovin vähän.
No liikunta, kauneudenhoito ja seksi ovat asioita, joita voi ja pitää tehdä koko ajan. Ei paljoa pyllistä jos on kerran elämässään käynyt salilla, kasvohoidossa ja panemassa. Ap
Miksi sitten listaat ne aloitukseesi? Et taida saada seksiä tarpeeksi tällä hetkellä?
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös mistään mitään tietämätön yhden alle kouluikäisen lapsen äiti. Huomautan minäkin, ettei lapsi ole estänyt salillakäyntiä, lapsi ei ole estänyt puunaamista eikä edes panemista. Enemmän työni (työaika 20-04) rajoittaa mm. sitä panemista, kun miehen kanssa niin erilaiset työajat ja joskus on nukuttava.
Mutta itse asiaan: aion viettää kesät Keski-Euroopassa. En nyt äkkiseltään keksi mitään muuta - yksi lapsi ei tosiaan rajoita minun elämääni niin ettenkö pystyisi harrastamaan.
Tätä minäkin hain. En siis harrasta sitä seksiä lapseni kanssa, vaan hänestä huolimatta pystyn sitäkin harrastamaan ja tekemään muitakin asioita mistä nautin ja mitä haluankaan tehdä. -Se 1 lapsen äiti
Mua panettaa just nyt. Samoin miestäni. Teinit on kotona ja valvovat vielä. Ei siis voida naida.
Sullehan tämä ei ois ongelma, joten kerropa mitä tekisit?
Mua ei paneta, eikä lapseni ole teini. Se on sinun elämääsi, selvitä ihan itse omat ongelmasi. Minä elämässäni pystyn tekemään mitä haluan.
Sä olet kultsi nyt väärässä ketjussa. Tässä ketjussa puhutaan siitä mitä aikoo tehdä sitten kun lapset ovat muuttaneet kotoa pois. Tai niin minä ainakin ap:n aloituksen käsitin.
Mulla oli esikoinen 14v. kun nuorimmat syntyi, joten lastenhoito oli ollut vuosia jo pelkkä muisto, ja vaikka tuli kaksoset niin helpolla olen päässyt.
Seksiä harrastetaan aina kun mies vaan suostuu, eli aika harvoin, siihen ei lapset liity mitenkään, myöskään mun urheiluun ei liity lapset, nytkin voisin olla urheilemassa, mutta empä ole, lapset leikkii huoneessaan, mies meidän makuuhuoneessa puhelimessa, esikoinen joka on käymässä kotona puhuu puhelimessa ranskalaiselle poikaystävälleen... Kukaan ei mua kaipaa, voisin tehdä mitä vaan... en ole koskaan tykännyt urheilla, enkä aloita sitä varmasti koskaan. Kauneudenhoito on aina ollut aika tylsä juttu, meikata en ole jaksanut enää varmaan 13 vuoteen, täysin turhaa kun ei ketään tarvi ulkonäöllä hurmata, mies ei juuri eroa huomaa vaikka mulla olis meikkiä tai mitään muutakaan.
Minä nautin siitä että saan olla rauhassa itsekseni, esim. lukea tai hoitaa puutarhaa, nautin myös olemisesta lasten ja miehen kanssa, aina välillä vanhempieni ja sisarusteni perheineen, en keksi mitään asiaa mitä tekisin jos lapset ei olisi tuossa.
Ja siitä vaippojen vaihtelusta, en käsitä miksi niitä vaippoja pitäisi jatkuvasti vaihdella niinkuin jotkut nykyajan äidit tekee, tunnin välein vaihtaa vaipan vaikka se olisi ihan kuiva... pojat oli pienenä sellaisia (siis ihan pikkuvauva-ajan jälkeen) että toiselle riitti kaksi vaippaa vuorokaudessa ja toiselle kolme. Kun söivät puuroa illalla, eivät oikeastaan pissanneet yleensä yöllä ollenkaan, aamupalan jälkeen pissat ja kakat, sitten vaipanvaihto, toinen poika yleensä kakkasi muutaman tunnin päästä uudestaan, toiselle riitti kun illalla vaihtoi taas yövaipan. Nykyajan vaipat on niin hyviä, imukykyisiä ja pintakuivia. Koskaan ei ollut pojilla minkäänlaista vaippaihottumaa tms. ei tarvinnut rasvailla eikä talkkia laittaa.
Ja mihinkään kentän laidalle en mene seisoksimaan, en vaikka kaksoset on poikia, jos haluavat jotain alkaa harrastaa, niin se pitää olla jotain sellaista mihin mun ei tarvi vapaa-aikaani tuhlata. Jos jotain jalkapalloa vaikka pelaa, niin saa isänsä mennä joka on itsekin sitä harrastanut lapsena ja nuorena.
Minkä takia teit lapsia jos suunnittelet jo aikaa ilman heitä ja puhut heistä "velvotteina"? Anna mun kaikki kestää. Ei ole lapset minunkaan elämää rajoittaneet, koska heillä on isä. Treenaan tai käyn kaupassa yksin kun lapset ovat isänsä kanssa kotona. Ei siellä salilla joka ilta tarvii muutenkaan olla, tuskin siis kaipaisin joka iltaista treeniä myöskään 50v:nä. Seksiä on silloin kun tekee mieli, joskus joutuu lykkäämään sen harrastamista yömyöhään ja eri huoneeseen kuin makkariin, mutta en koe sitä ongelmaksi. Tuskin 50v:nä haluan panna keittiössä 24/7.
Katsokaas mammat, minä kun elin nuoruuteni täysillä ja koin kaiken mitä halusin ja toteutin kaikki haaveeni ENNEN lapsia. Nyt elän heidän kanssaan eivätkä tunnu "velvotteilta". Uudet unelmat rakennetaan sitten tämän elämäntilanteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... ja jotka myös kestävät olla plösöjä ja rumia! Ap
Siis miten ne lapset estävät sinua syömästä vähemmän ja liikkumasta? Tai pitämästä ulkonäöstä huolta?
En ole läski enkä syö liikaa, olen löysä koska en voi käydä salilla säännöllisesti koska sairasta lasta ei voi viedä lapsiparkkiin. En myöskään yksinkertaisesti jaksa huolehtia ulkonäöstä tarpeeksi kaiken muun ohessa, eikä ole tarpeeksi rahaakaan siihen nyt. Eikä lasta voi ottaa mukaan kosmetologille eikä kampaajalle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä. Ei just nyt tulee mieleen mitään hauskaa puuhaa. Mä olen tehnyt jo niin paljon asioita. On enää tekemättä kovin vähän.
No liikunta, kauneudenhoito ja seksi ovat asioita, joita voi ja pitää tehdä koko ajan. Ei paljoa pyllistä jos on kerran elämässään käynyt salilla, kasvohoidossa ja panemassa. Ap
Miksi sitten listaat ne aloitukseesi? Et taida saada seksiä tarpeeksi tällä hetkellä?
En saakaan. Ap
Jahas, "yhden äidillä" meni kuppi nurin ja alkoi trollaileen ap:n nimissä.
Ne lääkkeet, ne lääkkeet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ne lapset estävät sinua syömästä vähemmän ja liikkumasta? Tai pitämästä ulkonäöstä huolta?
En ole läski enkä syö liikaa, olen löysä koska en voi käydä salilla säännöllisesti koska sairasta lasta ei voi viedä lapsiparkkiin. En myöskään yksinkertaisesti jaksa huolehtia ulkonäöstä tarpeeksi kaiken muun ohessa, eikä ole tarpeeksi rahaakaan siihen nyt. Eikä lasta voi ottaa mukaan kosmetologille eikä kampaajalle. Ap
Kyllä se ulkonäkö on enemmän kiinni jokapäiväisestä huollosta kun niistä satunnaisista kosmetologi käynneistä.. Tuskin lapsettomatkaan joka viikko niissä ravaavat. Se ettet jaksa on ihan oma vikasi. Prioriteetit.
Ei aavistustakaan, siihen on vielä niin pitkä aika etten ole ajatellut asiaa.
Mies on iltavuorossa. Jos toteuttaisin nyt itseäni, voisin lähteä vaik ulos kävelemään. Ai juu, mulla on huollettavana myös kolme lasta, enkä taida tänäänkään jättää niitä heitteille. Iltalenkit siirtyy tuonnemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekosyitä, tekosyitä, tekosyitä... Kukaan ei pakota olemaan löysä, kotiin ostat paketin käsipainoja ja teet kotijumppaa. Säästyy myös salirahat niihin kampaamoreissuihin. Ihmeellista vitinää jollei 20 minuuttia paria kertaa viikossa löydy aikaa. Ai mutta eihän se ole "oikeaa" treenaamista niin ei sitä voi harrastaa ihan periaatteen vuoksi...
584 kirjoitti:
Jahas, "yhden äidillä" meni kuppi nurin ja alkoi trollaileen ap:n nimissä.
Ne lääkkeet, ne lääkkeet...
Väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useat äidit treenaavat kotona.. Juttakin pitäisi tekosyinä! Oletko yh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä sitten osaat vastata, jos lapsia tulee olemaan enemmän. Ja toki jotkut naiset haluavat elämältään vain lapsenhoitoa. Ap
Ei elämäni ole pelkkää lapsenhoitoa :D miksei kaikkea voisi tehdä myös lasten kanssa? Pl. Jos nyt haaveilee jostakin ryyppäämisestä jne mitä nyt ei lapsen kanssa voi tehdä tietenkään.
Sinä siis pystyt treenaamaan, hoitamaan ulkonäköäsi ja harrastamaan seksiä lapsen kanssa? ? :D ap
Hänestä huolimatta, kyllä. Etkö sinä pysty?
Hoitaako joku muu lasta aina idioottivarmasti kun haluat treenata, puunata ja panna? Ap
Kyllä tai sitten hän nukkuu tai on mukana esim. Kauneuden hoidossa.
Painajaismainen asiakas: Tuo persehedelmänsä tilaan hoitonsa ajaksi, jonne muut asiakkaat ovat tulleet rentoutumaan. T.Kosmetologi
Toivottavasti sinun yritykseesi on lapsille porttikielto.
Toivottavasti kaikkiin kauneushoitoloihin, kampaamoihin ja vastaaviin on lapsille porttikielto, paitsi jos heillä on joku käsittely itsellään! Siirryn heti sellaisen kosmetologin tai kampaajan asiakkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et halua lähteä vuodeksi reppureissulle maailmaa kiertämään? Tuskin edes haluat nukkua puoleen päivään. Niinpä, onnen avain on se, että on tyytyväinen siihen, mitä on.
Mä olin kesällä kuukauden reppureissaamassa Puolassa nelivuotiaan kanssa. Enemmän raha tai sen puute rajoittaa elämää kuin lapset. Asenteesta kiinni.
Rahaakin on paremmin, kun ei ole lapsia elätettävänä.
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin muutetaan miehen kanssa pois täältä "lapsiperhelähiöstä". Voi että odotan sitä. Vihaan tätä lähiötä. Vihaan!
Toiseksikin ostamme mökin. Voin tehdä loputtomiin puutarhatöitä, marjastaa, uida, lukea jne ilman että kuuluu äitii, äitii, äitii, tylsäää äitiii.
Joka helvetin pelikone, pädi, älypuhelin ja televisiot häviää tästä huushollista. Samoin legot, junaradat, little pet shopit jne. Tilalle tulee ihana tyhjyys ja itsekseen hurruuttava robotti-imuri joka ei tukehdu heti hikisukkaan!
Pyykit. Vien ne pesulaan siitä lähtien kun viimeinen penska lähtee ovesta. Voisin kyydä pyykkikoneenkin. Voi kyllä!
En vie ketään harrastukseen koskaan enää.
Ruokaa en tee enää ikinä. Ainakaan nakkeja, lihapullia tai makaronilaatikkoa. Siirryn myös kasvisruokaan kokonaan.
Pääsen viimein reissaamaan! En ole koskaan käynyt edes Tallinnassa.
Luovun autosta, voi sitä ilon päivää!
Nukun yli kuuteen-seitsemään. Kenties jopa puolillepäivin.
Katson kokonaisen elokuvan ilman että kukaan keskeyttää tai nukahdan väsymykseen.
Kävelen päin punaisia, ei tartte olla enää hyvä esimerkki.
Töihin en takuulla mene enää siinä vaiheessa kun lapsiperhekulut loppuu.
Menen jollekkin kielikurssille tai vaikka keramiikkakurssille. Voin laittaa kännykän pois siksi aikaa päältä kokonaan ilman että perhe soittaa häkeen minun kadonneen.
En aio koskaan enää nähdä vanhempiani, jos lapset haluaa sosialisoida heidän kanssa niin voivat kahvitella keskenään.
Kiroilen ja piereskelen varauksetta.
En järjestä yksiäkään juhlia, varsinkaan synttäreitä, ikinä.
Käyn oitkillä kävelyillä, liityn kalliille kuntosalille. Trimmaan itseäni ajan kanssa.
En laita joulua tai jouluruokia ollenkaan, meen jonkun penskani luo syömään.
Mieheni kanssa voisimme viimein hommailla seksihommia rauhassa.
Saisin sairastaa rauhassa, voih <3
Kulu aika äkkiä!! -neljän 7-13v. lapsen väsynyt mutsi
Aika outo lista. No mulla ei olekaan noin pienellä ikäerolla lapset, halkeis pää. Mutta kuitenkin, kyllä minä pieren ja kiroilen, ja hoidan puutarhaa, ja asun siellä missä miehen kanssa halutaan, ei sitä lapsilta ole kysytty, saatetaan lähivuosina muuttaa tästä kaupungista pois lähelle mun sukulaisia kun anoppikin jo kuoli, siitäkään ei kysytä kersoilta yhtään mitään.
En luovu tietokoneestani tai puhelimestani, käyn aina kaikilla kursseilla missä haluan, ja haluan käydä vanhempieni ja sisarusteni luona ja haluan tehdä jouluruokaa, se on mun lempparia. Ja nukun muutenkin aina puoleen päivään jos ei töihin tarvi herätä, kun lapset oli pieniä nousi mies niiden kanssa ysin maissa, nyt ei tarvi nousta enää miehenkään. Minä en laita lapsia nukkumaan koskaan niin aikaisin että ne heräis liian aikaisin, ja työn olen valinnut niin että ei tarvi ennen pirunkenkimää nousta, nousen puoli tuntia ennen työn alkua maksimoidakseni yöunen pituuden kun tulee valvottua aina myöhään.