Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiot tehdä sitten kun lapsivelvoitteet eivät enää rajoita elämääsi?

Vierailija
29.12.2016 |

Minä aion käyttää 2-3h päivässä liikuntaan ja ulkonäkööni sekä harrastaa seksiä aina kun huvittaa.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä? Minulla on 1 pieni lapsi ja voin tehdä nytkin kaikkea mitä haluan?

Lapsiraukka.

Miksi? Koska hänellä on onnellinen äiti? Okei..

Koska pienen lapsen äiti on näköjään onnellinen vain kun on erossa lapsestaan. Siksi.

Vierailija
22/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä? Minulla on 1 pieni lapsi ja voin tehdä nytkin kaikkea mitä haluan?

No ehkä sitten osaat vastata, jos lapsia tulee olemaan enemmän. Ja toki jotkut naiset haluavat elämältään vain lapsenhoitoa. Ap

Ei elämäni ole pelkkää lapsenhoitoa :D miksei kaikkea voisi tehdä myös lasten kanssa? Pl. Jos nyt haaveilee jostakin ryyppäämisestä jne mitä nyt ei lapsen kanssa voi tehdä tietenkään.

Sinä siis pystyt treenaamaan, hoitamaan ulkonäköäsi ja harrastamaan seksiä lapsen kanssa? ? :D ap

Hänestä huolimatta, kyllä. Etkö sinä pysty?

Hoitaako joku muu lasta aina idioottivarmasti kun haluat treenata, puunata ja panna? Ap

Kyllä tai sitten hän nukkuu tai on mukana esim. Kauneuden hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti ymmärräkään ja ihan juuri sen takia, että sinulla on yksi pieni lapsi. Saattaisit ymmärtää sitten vaikka kolmen lapsen kanssa paremmin. Parhaat lastenkasvatusvinkit tulee yleensä lapsettomilta ja yhden lapsen vanhemmilta.

Aion urheilla päivittäin, matkustella, käydä leffoissa,perehtyä ruuanlaittoon pidemmän kaavan kautta,leipoa,lukea,neuloa,virkata, saunoa ja nukkua kunhan kolme lastamme ovat isompia.

Vierailija
24/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh elän juuri nyt tuollaista elämää, aina elänyt kun ymmärtänyt liikunnan ja seksin hienouden ja terveellisyyden! :)

Vierailija
25/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sitten osaat vastata, jos lapsia tulee olemaan enemmän. Ja toki jotkut naiset haluavat elämältään vain lapsenhoitoa. Ap

Ei elämäni ole pelkkää lapsenhoitoa :D miksei kaikkea voisi tehdä myös lasten kanssa? Pl. Jos nyt haaveilee jostakin ryyppäämisestä jne mitä nyt ei lapsen kanssa voi tehdä tietenkään.

Sinä siis pystyt treenaamaan, hoitamaan ulkonäköäsi ja harrastamaan seksiä lapsen kanssa? ? :D ap

Hänestä huolimatta, kyllä. Etkö sinä pysty?

Hoitaako joku muu lasta aina idioottivarmasti kun haluat treenata, puunata ja panna? Ap

Ei tuore yhden lapsen äippä tajua. :)

Elämä on ihan erilaista sitten kun ei enää ole lapsia nurkissä pyörimässä.

Vierailija
26/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiraukka.

Koska pienen lapsen äiti on näköjään onnellinen vain kun on erossa lapsestaan. Siksi.

Juurihan sanoin että teen kaikellaista HÄNEN KANSSAAN.

Vierailija
27/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti ymmärräkään ja ihan juuri sen takia, että sinulla on yksi pieni lapsi. Saattaisit ymmärtää sitten vaikka kolmen lapsen kanssa paremmin. Parhaat lastenkasvatusvinkit tulee yleensä lapsettomilta ja yhden lapsen vanhemmilta.

Aion urheilla päivittäin, matkustella, käydä leffoissa,perehtyä ruuanlaittoon pidemmän kaavan kautta,leipoa,lukea,neuloa,virkata, saunoa ja nukkua kunhan kolme lastamme ovat isompia.

Ainiin unohdin että tämä on av.. Yhden lapsen äiti ei ole edes oikeasti äiti ;)

Vierailija
28/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää lapsivelvoitteita. Harrastan liikuntaa miltei joka päivä. Ihanaa, kun pääsee treenaamaan. Matkustelen ja vietän laatuaikaa miesystävän kanssa. Ostan vaatteita itselleni. Minulla oli käsittämättömän vähän rahaa omiin menoihini, kun lapset olivat pieniä.

Vierailija
29/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiraukka.

No sori, en halua kuulla panemisesta jota harrastat HÄNEN KANSSAAN

Vierailija
30/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan sitä aikoinaan kaikenlaisia suunnitelmia. Nyt ollaan siinä tialanteessa ja tiedä puolison kyllästyneen minuun, eli varmaan erotaan lähiaikoina.

t.mies

Vierailija
31/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiraukka.

No sori, en halua kuulla panemisesta jota harrastat HÄNEN KANSSAAN

Vittu että olet tyhmä ämmä.

Vierailija
32/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haaveilen kunnon treenaamisesta. Nyt ei vain ole aikaa viettää tunteja lenkillä ja käydä salilla niin usein, kun haluan. Lapset haluaa myös viettää aikaa äitinsä kanssa. Harrastan toki liikuntaa nytkin, mutta en treenaa kunnolla. Nyt se on ennemmin kunnon ylläpitämistä

Vierailija
33/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei ole estäneet tekemästä yhtään mitään koskaan,kun omat lähtee kotoa on jo lastenlapsiakin,ensimmäinen jo tulossa.aiotaan lomailla paljon jatkossakin

Vierailija
34/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös mistään mitään tietämätön yhden alle kouluikäisen lapsen äiti. Huomautan minäkin, ettei lapsi ole estänyt salillakäyntiä, lapsi ei ole estänyt puunaamista eikä edes panemista. Enemmän työni (työaika 20-04) rajoittaa mm. sitä panemista, kun miehen kanssa niin erilaiset työajat ja joskus on nukuttava.

Mutta itse asiaan: aion viettää kesät Keski-Euroopassa. En nyt äkkiseltään keksi mitään muuta - yksi lapsi ei tosiaan rajoita minun elämääni niin ettenkö pystyisi harrastamaan.

Vierailija
35/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan useamman kerran vuodessa kaupunkikohteisiin, joissa kiertelen katsomassa nähtävyyksiä. Teen vapaaehtoistyötä löytöeläinten parissa. Käyn teattereissa, konserteissa ja taidenäyttelyissä. Kesälomilla saatan istua keskellä päivää jossain Helsingin ravintolassa ja juon kuohuviiniä. Syön sängyssä ja tietokoneen ääressä. Kasaan likapyykkini nojatuolin selkämykselle ja pesen sitten, kun huvittaa tai puhtaat vaatteet loppuu. Syön mitä haluan ja milloin haluan tai olen syömättä, jos ei ole nälkä. Jäätelö on oikein hyvä aamiainen, jos siltä tuntuu. Vapaapäivinä nukun puolille päiville ja valvon aamuyöhön. Roikun netissä. Olen nauttinut kovasti näistä viimeisestä viidestä vuodesta. 

Vierailija
36/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös mistään mitään tietämätön yhden alle kouluikäisen lapsen äiti. Huomautan minäkin, ettei lapsi ole estänyt salillakäyntiä, lapsi ei ole estänyt puunaamista eikä edes panemista. Enemmän työni (työaika 20-04) rajoittaa mm. sitä panemista, kun miehen kanssa niin erilaiset työajat ja joskus on nukuttava.

Mutta itse asiaan: aion viettää kesät Keski-Euroopassa. En nyt äkkiseltään keksi mitään muuta - yksi lapsi ei tosiaan rajoita minun elämääni niin ettenkö pystyisi harrastamaan.

Tätä minäkin hain. En siis harrasta sitä seksiä lapseni kanssa, vaan hänestä huolimatta pystyn sitäkin harrastamaan ja tekemään muitakin asioita mistä nautin ja mitä haluankaan tehdä. -Se 1 lapsen äiti

Vierailija
37/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan viikonloppuna pitkään.

Vierailija
38/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin hain. En siis harrasta sitä seksiä lapseni kanssa, vaan hänestä huolimatta pystyn sitäkin harrastamaan ja tekemään muitakin asioita mistä nautin ja mitä haluankaan tehdä. -Se 1 lapsen äiti

Mua panettaa just nyt. Samoin miestäni. Teinit on kotona ja valvovat vielä. Ei siis voida naida.

Sullehan tämä ei ois ongelma, joten kerropa mitä tekisit?

Vierailija
39/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kannattaakohan ap kysymykseen enää vastata, on sen verran ketju sivuraiteilla.

No kokeilen (suluissa syy miksei nyt onnistu):

-haluaisin matkustella ympäri maailman (kalleus ja vaivalloisuus)

-tehdä miehen kans spontaanisti pikkureissuja kotimaassa päiväseltään tai yön yli (kahdenkeskisen ajan puute)

- syödä kotona mistä itse tykkään (nirsous) ja missä käydä ravintolassa vaan

-tehdä kahdestaan miehen kans ihan kaikenlaista (lastenhoito-ongelma), on se sitten lenkkeily, shoppailu, metsänraivaus...

Vierailija
40/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua panettaa just nyt. Samoin miestäni. Teinit on kotona ja valvovat vielä. Ei siis voida naida.

Sullehan tämä ei ois ongelma, joten kerropa mitä tekisit?

Ota ne iltalääkkeet tai pyydä siltä hoitajalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä