Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiot tehdä sitten kun lapsivelvoitteet eivät enää rajoita elämääsi?

Vierailija
29.12.2016 |

Minä aion käyttää 2-3h päivässä liikuntaan ja ulkonäkööni sekä harrastaa seksiä aina kun huvittaa.

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen vaimo kirjoitti:

Lapset ei ole estäneet tekemästä yhtään mitään koskaan,kun omat lähtee kotoa on jo lastenlapsiakin,ensimmäinen jo tulossa.aiotaan lomailla paljon jatkossakin

Oikeesti? Ikinä eivät ole herättäneet sua kesken unien? Aina olette voineet naida keskellä päivää kun on haluttanut? Lapsenvahti käytössä 24/7??

Vierailija
42/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös mistään mitään tietämätön yhden alle kouluikäisen lapsen äiti. Huomautan minäkin, ettei lapsi ole estänyt salillakäyntiä, lapsi ei ole estänyt puunaamista eikä edes panemista. Enemmän työni (työaika 20-04) rajoittaa mm. sitä panemista, kun miehen kanssa niin erilaiset työajat ja joskus on nukuttava.

Mutta itse asiaan: aion viettää kesät Keski-Euroopassa. En nyt äkkiseltään keksi mitään muuta - yksi lapsi ei tosiaan rajoita minun elämääni niin ettenkö pystyisi harrastamaan.

Tätä minäkin hain. En siis harrasta sitä seksiä lapseni kanssa, vaan hänestä huolimatta pystyn sitäkin harrastamaan ja tekemään muitakin asioita mistä nautin ja mitä haluankaan tehdä. -Se 1 lapsen äiti

Mua panettaa just nyt. Samoin miestäni. Teinit on kotona ja valvovat vielä. Ei siis voida naida.

Sullehan tämä ei ois ongelma, joten kerropa mitä tekisit?

Mua ei paneta, eikä lapseni ole teini. Se on sinun elämääsi, selvitä ihan itse omat ongelmasi. Minä elämässäni pystyn tekemään mitä haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu jotta elämä on helppoa naisilla, joita ei paneta 😂 Ap

Vierailija
44/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös mistään mitään tietämätön yhden alle kouluikäisen lapsen äiti. Huomautan minäkin, ettei lapsi ole estänyt salillakäyntiä, lapsi ei ole estänyt puunaamista eikä edes panemista. Enemmän työni (työaika 20-04) rajoittaa mm. sitä panemista, kun miehen kanssa niin erilaiset työajat ja joskus on nukuttava.

Mutta itse asiaan: aion viettää kesät Keski-Euroopassa. En nyt äkkiseltään keksi mitään muuta - yksi lapsi ei tosiaan rajoita minun elämääni niin ettenkö pystyisi harrastamaan.

Tätä minäkin hain. En siis harrasta sitä seksiä lapseni kanssa, vaan hänestä huolimatta pystyn sitäkin harrastamaan ja tekemään muitakin asioita mistä nautin ja mitä haluankaan tehdä. -Se 1 lapsen äiti

Mua panettaa just nyt. Samoin miestäni. Teinit on kotona ja valvovat vielä. Ei siis voida naida.

Ota ne iltalääkkeet tai pyydä siltä hoitajalta.

Vaikka itse tainnutat sielusi niillä pillereillä, kaikki eivät sitä harrasta. Yllätys.

Vierailija
45/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja jotka myös kestävät olla plösöjä ja rumia! Ap

Vierailija
46/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan Teneriffalle.

Vierailija
47/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä? Minulla on 1 pieni lapsi ja voin tehdä nytkin kaikkea mitä haluan?

Ilmeisesti et halua lähteä vuodeksi reppureissulle maailmaa kiertämään? Tuskin edes haluat nukkua puoleen päivään. Niinpä, onnen avain on se, että on tyytyväinen siihen, mitä on.

Vierailija
48/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei paneta, eikä lapseni ole teini. Se on sinun elämääsi, selvitä ihan itse omat ongelmasi. Minä elämässäni pystyn tekemään mitä haluan.

Ok, rajataan tää avaus koskemaan ihmisiä jolla on seksielämää ja oikeasti kokemusta perhe-elämästä....

Vierailija
49/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen vaimo kirjoitti:

Lapset ei ole estäneet tekemästä yhtään mitään koskaan,kun omat lähtee kotoa on jo lastenlapsiakin,ensimmäinen jo tulossa.aiotaan lomailla paljon jatkossakin

Tämä on aika hämmentävästi sanottu, kun minun tapauksessani lapset sabotoisivat kokonaan sen elämän, josta nyt nautin. Minkälaiset sosiaaliset, harrastus-, ajankäyttö- ja matkailutottumukset sinulla oli, jos lapset eivät ole koskaan estäneet sinua tekemästä mitään? Vaihdoitko vaippoja ja seisoit futiskentän laidalla lapsettomanakin?

Vierailija
50/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion matkustella enemmän, kun lapset ovat isompia. Haluaisin myös asua ihan toisessa paikassa, mieluiten maaseudulla, mutta nyt on asuttava siellä, missä koulut ovat. Työ tulee mukana, joten se ei ole ongelma. Lapsilla on ruoanlaittoa rajoittavia allergioita, joten kokkailen varmaan vähän eri ruokia, kun eivät enää asu kotona.

Vierailija
51/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä? Minulla on 1 pieni lapsi ja voin tehdä nytkin kaikkea mitä haluan?

No ehkä sitten osaat vastata, jos lapsia tulee olemaan enemmän. Ja toki jotkut naiset haluavat elämältään vain lapsenhoitoa. Ap

Ei elämäni ole pelkkää lapsenhoitoa :D miksei kaikkea voisi tehdä myös lasten kanssa? Pl. Jos nyt haaveilee jostakin ryyppäämisestä jne mitä nyt ei lapsen kanssa voi tehdä tietenkään.

Sinä siis pystyt treenaamaan, hoitamaan ulkonäköäsi ja harrastamaan seksiä lapsen kanssa? ? :D ap

Hänestä huolimatta, kyllä. Etkö sinä pysty?

Hoitaako joku muu lasta aina idioottivarmasti kun haluat treenata, puunata ja panna? Ap

Kyllä tai sitten hän nukkuu tai on mukana esim. Kauneuden hoidossa.

Painajaismainen asiakas: Tuo persehedelmänsä tilaan hoitonsa ajaksi, jonne muut asiakkaat ovat tulleet rentoutumaan. T.Kosmetologi

Vierailija
52/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä kuinka paljon ja valinnoista. Lapset haluaa viettää aikaa perheenä ja minun kanssani. Toki voisin lähteä joka ilta parin tunnin lenkille ja loppuverkat ja venyttelyt päälle ja lihashuolto. Mutta olen tehnyt valinnan, että jätän sen tekemättä, kun lapset haluaa viettää aikaa äidinkin kanssa

Vierailija
53/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin muutetaan miehen kanssa pois täältä "lapsiperhelähiöstä". Voi että odotan sitä. Vihaan tätä lähiötä. Vihaan!

Toiseksikin ostamme mökin. Voin tehdä loputtomiin puutarhatöitä, marjastaa, uida, lukea jne ilman että kuuluu äitii, äitii, äitii, tylsäää äitiii.

Joka helvetin pelikone, pädi, älypuhelin ja televisiot häviää tästä huushollista. Samoin legot, junaradat, little pet shopit jne. Tilalle tulee ihana tyhjyys ja itsekseen hurruuttava robotti-imuri joka ei tukehdu heti hikisukkaan!

Pyykit. Vien ne pesulaan siitä lähtien kun viimeinen penska lähtee ovesta. Voisin kyydä pyykkikoneenkin. Voi kyllä!

En vie ketään harrastukseen koskaan enää.

Ruokaa en tee enää ikinä. Ainakaan nakkeja, lihapullia tai makaronilaatikkoa. Siirryn myös kasvisruokaan kokonaan.

Pääsen viimein reissaamaan! En ole koskaan käynyt edes Tallinnassa.

Luovun autosta, voi sitä ilon päivää!

Nukun yli kuuteen-seitsemään. Kenties jopa puolillepäivin.

Katson kokonaisen elokuvan ilman että kukaan keskeyttää tai nukahdan väsymykseen.

Kävelen päin punaisia, ei tartte olla enää hyvä esimerkki.

Töihin en takuulla mene enää siinä vaiheessa kun lapsiperhekulut loppuu.

Menen jollekkin kielikurssille tai vaikka keramiikkakurssille. Voin laittaa kännykän pois siksi aikaa päältä kokonaan ilman että perhe soittaa häkeen minun kadonneen.

En aio koskaan enää nähdä vanhempiani, jos lapset haluaa sosialisoida heidän kanssa niin voivat kahvitella keskenään.

Kiroilen ja piereskelen varauksetta.

En järjestä yksiäkään juhlia, varsinkaan synttäreitä, ikinä.

Käyn oitkillä kävelyillä, liityn kalliille kuntosalille. Trimmaan itseäni ajan kanssa.

En laita joulua tai jouluruokia ollenkaan, meen jonkun penskani luo syömään.

Mieheni kanssa voisimme viimein hommailla seksihommia rauhassa.

Saisin sairastaa rauhassa, voih <3

Kulu aika äkkiä!! -neljän 7-13v. lapsen väsynyt mutsi

Vierailija
54/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jonain päivänä lapsesi on teini

Et todellakaan tiedä vielä mitään mistään, joten miksi ihmeessä yrität päteä tässä ketjussa??

Vierailija
55/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota ne iltalääkkeet tai pyydä siltä hoitajalta.

Vaikka itse tainnutat sielusi niillä pillereillä, kaikki eivät sitä harrasta. Yllätys.

Olin vain huolissani, tuo jankkaaminen on pelottavaa.

Vierailija
56/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin muutetaan miehen kanssa pois täältä "lapsiperhelähiöstä". Voi että odotan sitä. Vihaan tätä lähiötä. Vihaan!

Toiseksikin ostamme mökin. Voin tehdä loputtomiin puutarhatöitä, marjastaa, uida, lukea jne ilman että kuuluu äitii, äitii, äitii, tylsäää äitiii.

Joka helvetin pelikone, pädi, älypuhelin ja televisiot häviää tästä huushollista. Samoin legot, junaradat, little pet shopit jne. Tilalle tulee ihana tyhjyys ja itsekseen hurruuttava robotti-imuri joka ei tukehdu heti hikisukkaan!

Pyykit. Vien ne pesulaan siitä lähtien kun viimeinen penska lähtee ovesta. Voisin kyydä pyykkikoneenkin. Voi kyllä!

En vie ketään harrastukseen koskaan enää.

Ruokaa en tee enää ikinä. Ainakaan nakkeja, lihapullia tai makaronilaatikkoa. Siirryn myös kasvisruokaan kokonaan.

Pääsen viimein reissaamaan! En ole koskaan käynyt edes Tallinnassa.

Luovun autosta, voi sitä ilon päivää!

Nukun yli kuuteen-seitsemään. Kenties jopa puolillepäivin.

Katson kokonaisen elokuvan ilman että kukaan keskeyttää tai nukahdan väsymykseen.

Kävelen päin punaisia, ei tartte olla enää hyvä esimerkki.

Töihin en takuulla mene enää siinä vaiheessa kun lapsiperhekulut loppuu.

Menen jollekkin kielikurssille tai vaikka keramiikkakurssille. Voin laittaa kännykän pois siksi aikaa päältä kokonaan ilman että perhe soittaa häkeen minun kadonneen.

En aio koskaan enää nähdä vanhempiani, jos lapset haluaa sosialisoida heidän kanssa niin voivat kahvitella keskenään.

Kiroilen ja piereskelen varauksetta.

En järjestä yksiäkään juhlia, varsinkaan synttäreitä, ikinä.

Käyn oitkillä kävelyillä, liityn kalliille kuntosalille. Trimmaan itseäni ajan kanssa.

En laita joulua tai jouluruokia ollenkaan, meen jonkun penskani luo syömään.

Mieheni kanssa voisimme viimein hommailla seksihommia rauhassa.

Saisin sairastaa rauhassa, voih <3

Kulu aika äkkiä!! -neljän 7-13v. lapsen väsynyt mutsi

Aika hyvä summaus siitä, miksi lapsia ei kannata hankkia.

Vierailija
57/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti et halua lähteä vuodeksi reppureissulle maailmaa kiertämään? Tuskin edes haluat nukkua puoleen päivään. Niinpä, onnen avain on se, että on tyytyväinen siihen, mitä on.

En halua, olin vuoden ulkomailla reissaamassa ennenkuin tulin raskaaksi, se on jo nähty. Ja vauva herää klo. 10-11 eli juu ei herätä myöskään aamulla.

Vierailija
58/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sitten osaat vastata, jos lapsia tulee olemaan enemmän. Ja toki jotkut naiset haluavat elämältään vain lapsenhoitoa. Ap

Ei elämäni ole pelkkää lapsenhoitoa :D miksei kaikkea voisi tehdä myös lasten kanssa? Pl. Jos nyt haaveilee jostakin ryyppäämisestä jne mitä nyt ei lapsen kanssa voi tehdä tietenkään.

Sinä siis pystyt treenaamaan, hoitamaan ulkonäköäsi ja harrastamaan seksiä lapsen kanssa? ? :D ap

Hänestä huolimatta, kyllä. Etkö sinä pysty?

Hoitaako joku muu lasta aina idioottivarmasti kun haluat treenata, puunata ja panna? Ap

Kyllä tai sitten hän nukkuu tai on mukana esim. Kauneuden hoidossa.

Painajaismainen asiakas: Tuo persehedelmänsä tilaan hoitonsa ajaksi, jonne muut asiakkaat ovat tulleet rentoutumaan. T.Kosmetologi

Toivottavasti sinun yritykseesi on lapsille porttikielto.

Vierailija
59/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä kuinka paljon ja valinnoista. Lapset haluaa viettää aikaa perheenä ja minun kanssani. Toki voisin lähteä joka ilta parin tunnin lenkille ja loppuverkat ja venyttelyt päälle ja lihashuolto. Mutta olen tehnyt valinnan, että jätän sen tekemättä, kun lapset haluaa viettää aikaa äidinkin kanssa

Kuten huomautan, enemmän työni rajoittaa elämääni. Tuolla työajalla pääsen nukkumaan aikaisintaan klo 4.30, ja nukun puoleen päivään. Lapsi menee hoitoon klo 9 ja on kahteen (ja huom, ei ole maanantaisin hoidossa koska minä menen vasta yöksi töihin). Herättyäni käyn salilla ja haen lapsen. Harrastusosio on tällä kuitattu, lapsi ei rajoita. Olen lapseni kanssa siis enemmän kuin 8-16 töissä olevat vanhemmat.

Puunaaminen ei ole koskaan juuri kiinnostanut, mulle riittää että tukka on puhdas, vaatteet puhtaat, oikean kokoiset ja ehjät. Ja paneminen muutenkin rajoittuu viikonlopuille koska työajat ovat molemmilla omituiset. 

Vierailija
60/117 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kesällä kuukauden reppureissaamassa Puolassa nelivuotiaan kanssa. Enemmän raha tai sen puute rajoittaa elämää kuin lapset. Asenteesta kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä