yksinäiset uv:na !
Tällä kertaa en halua kenenkään olevan yksin. Kerro tähän mistäpäin olet, ja toivotaan että mahdollisimman moni löytää toisensa. Kaikki saa osallistua, ja saman paikkakunnan henkilöt sopikoon missä tapaavat!
Itse vietän Uv: Jyväskylässä. Muita ?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
vieras-m kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieras-m kirjoitti:
Paljon taas näköjään puhetta, mutta toteutuuko yksikään näkeminen tälläkään kertaa?
Hmmmmm pitäisköhän kertoo/sopia jotai vähän tarkempaa kuin Jyväskylä tai Pori :D
Tai sitten se AV-kyltti kaulaan ja baanalle. Jos tapaat matkalla kohtalotoverisi liity joukkoon.
Av merkintä käyttöön ! kynsilakkaan voisi toimia :D
Mulla ei o kynsilakkaa :[
Siis eikö tosiaan Helsingistä löydy seuraa? Mihin kaikki hävis? Höh..
Kassa-täti teki poikkeuksen kohdallani eikä viitsinyt edes silmiin katsoa moikatessaan. On tainnut maine mennä hullunkurisilla ostoksilla ja epäsovinnaisella pukeutumisella ja ehkä kasvonikin ovat lähettäneet viestiä ''haista vittu, ei kiinnosta'' No valitettavasti nyt on alkanut vähän kiinnostaa muutkin ihmiset mutta kun matkaa maahan on 5 metriä ja laskuvarjo avaamatta niih..
länsi-helsinki
Mä oon menossa ensin Töölönlahdelle, saa liittyä seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Kassa-täti teki poikkeuksen kohdallani eikä viitsinyt edes silmiin katsoa moikatessaan. On tainnut maine mennä hullunkurisilla ostoksilla ja epäsovinnaisella pukeutumisella ja ehkä kasvonikin ovat lähettäneet viestiä ''haista vittu, ei kiinnosta'' No valitettavasti nyt on alkanut vähän kiinnostaa muutkin ihmiset mutta kun matkaa maahan on 5 metriä ja laskuvarjo avaamatta niih..
länsi-helsinki[/quote
siis mitä?
vieras-m kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieras-m kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieras-m kirjoitti:
Paljon taas näköjään puhetta, mutta toteutuuko yksikään näkeminen tälläkään kertaa?
Hmmmmm pitäisköhän kertoo/sopia jotai vähän tarkempaa kuin Jyväskylä tai Pori :D
Tai sitten se AV-kyltti kaulaan ja baanalle. Jos tapaat matkalla kohtalotoverisi liity joukkoon.
Mulla ei o kynsilakkaa :[
Tussia? (toivotan myös hyvän Uv:n sijaan hyvää av:ta) palstoille pitäisi olla promilleraja :'D
On täällä Helsingissä seurattomia (ehkä vain toistaiseksi). Töölönlahti varmaankin suuntana vähän myöhemmin :)
Aikaisemmin jo täällä huutelin. Ite menen näil näkymin Porin pk(punainen kukko)
Vierailija kirjoitti:
Löysikö kukaan ketään :D
En täältä, mutta jonkun tuntemattoman kanssa lähdin baariin. Hirveä olo nyt, mitään alkoholillists ei pitänyt juoda!
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysikö kukaan ketään :D
En täältä, mutta jonkun tuntemattoman kanssa lähdin baariin. Hirveä olo nyt, mitään alkoholillists ei pitänyt juoda!
N23
Hihhii, noh mutta ainakin lähdit :)