Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yksinäiset uv:na !

Vierailija
29.12.2016 |

Tällä kertaa en halua kenenkään olevan yksin. Kerro tähän mistäpäin olet, ja toivotaan että mahdollisimman moni löytää toisensa. Kaikki saa osallistua, ja saman paikkakunnan henkilöt sopikoon missä tapaavat!
Itse vietän Uv: Jyväskylässä. Muita ?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa paljon siis munankipeetä nuorehkoa lihaa liikeellä jykylässä. Taidampa siis suunnata Londoniin saalistaan. Minusta riittää vaikka useammalle ;) jos sellanen kiinnostaa.

Vierailija
22/74 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa paljon siis munankipeetä nuorehkoa lihaa liikeellä jykylässä. Taidampa siis suunnata Londoniin saalistaan. Minusta riittää vaikka useammalle ;) jos sellanen kiinnostaa.

Minkä ikäinen olet jos ~~30w muikkelit on nuorehkoja? :D (siis ei olekaan vanhoja munkaa mielestä mutta jännä sanavalinta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen 20 v mies ilmoittautuu Kirkkonummelta

Vierailija
24/74 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen 20 v mies ilmoittautuu Kirkkonummelta

Ootkos aatellu helsinkii päi tulla ?:)

Vierailija
25/74 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet jos ~~30w muikkelit on nuorehkoja? :D (siis ei olekaan vanhoja munkaa mielestä mutta jännä sanavalinta)

No 30v ei ole vanha, muttei enää nuorikaan, joten nuorehko. Just paras ikä pantavaksi, ei tartte opettaa kaikkee kädestä pitäen.

Vierailija
26/74 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No 30v ei ole vanha, muttei enää nuorikaan, joten nuorehko. Just paras ikä pantavaksi, ei tartte opettaa kaikkee kädestä pitäen.

Hmmm nojoo totta :D

Vierailija
27/74 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse menossa juhliin puolituttujen luokse minne vapaa pääsy myös muillekin:D Toki torillakin voi tavata . Pippaloista löytyy miehiä ja naisia ja ikähaarukka aika levee. Itse N27, entäs sinä?

niin siis vastaus tuolle Jyväskylässä olevalle ihmiselle! :)

Onko kaikki seukkaavia pariskuntia?

Ei :'D sekalainen seurakunta. Ootko ite m/n? Ikä? Tulipa fläspäkki Kiss fm chättiin:D

Minä olisin 26 ja nainen. Tuskin kuitenkaan olen tulossa. Vähän tuntuisi oudolta mennä porukkaan josta en tunne yhtään ketään. Pari viestiä vaihdettu jossain av-palstalla. :D  Ei siis pahalla!

Ymmärrän en mäkää menisi:D :D mutta noh, ehkä torille/baariin ottaa drinksut, lupaan että ei oo pity party :D

Ajattelin suunata itsekseni baariin. Mahdollisesti Londoniin. Ehkä törmätään siellä! :D

Joo eiköhän me toisemme tunnisteta näin hyvillä tuntomerkeillä :D

Voin laittaa kaulaani kyltin jossa lukee av-mamma ;D Sen lisänä vaaleat hiukset ja varmaan olen mustissa.

Vierailija
28/74 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos ei halua sopia ns. Treffejä, vois olla jokin merkki mistä kaikki täällä tunnistaa toisensa ,olkoon yksinäinen tai porukassa . Ehdotan myös tunnuslauseeksi "a" johon toinen vastaa "v" tai mahdollisesti vain hämmentynyt ilme :D (vitsipohjalla,mutta toimivalla sellaisella")

Vierailija
29/74 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! 23v nainen Helsingistä.

Vierailija
30/74 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketää Porista ?:)

Täällä!

Vierailija
31/74 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä!

Ootkos miettiny baariin lähtemistä?:D pientä infoo? Ite nainen alle 30w ja näillä näkymin ehkä tuonne keskustaan eksyn

Vierailija
32/74 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä!

Ootkos miettiny baariin lähtemistä?:D pientä infoo? Ite nainen alle 30w ja näillä näkymin ehkä tuonne keskustaan eksyn

63v mies.

Vierailija
33/74 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä!

63v mies.

No mites se baarii lähtö ?:D

Vierailija
34/74 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! 23v nainen Helsingistä.

Meetkö/haluatko mennä keskustaan? :)

Vierailija
35/74 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä!

28v,baareissa en viihdy joten todennäköisesti kotona iltaan asti ja sieltä rantaan katsomaan ilotulitukset.

Vierailija
36/74 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopio. Yöelämässä varmaan käyn. Saa tulla naisseuraksi.

Vierailija
37/74 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä!

28v,baareissa en viihdy joten todennäköisesti kotona iltaan asti ja sieltä rantaan katsomaan ilotulitukset.

Minne rantaan? Siis onko tää joku yleinen tapa missä on porukkaa? Itse en oo porilainen mutta ehkä Porissa tänään niin sillä kyselen :)

Vierailija
38/74 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N21ja Jyväskylästä myös. Kai mä suuntaan escapeen jos saan hyvät nousuhumalat

Vierailija
39/74 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon Jyväskylästä

Vierailija
40/74 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Kuopio. Yöelämässä varmaan käyn. Saa tulla naisseuraksi.

Minnepäin ajattelit suunnata yöelämään? :)