yksinäiset uv:na !
Tällä kertaa en halua kenenkään olevan yksin. Kerro tähän mistäpäin olet, ja toivotaan että mahdollisimman moni löytää toisensa. Kaikki saa osallistua, ja saman paikkakunnan henkilöt sopikoon missä tapaavat!
Itse vietän Uv: Jyväskylässä. Muita ?
Kommentit (74)
Minnehän Porissa kannattaisi suunnistaa ? Paljastakaa suunnitelmanne av:t!!!! :D
Täälläkin Jyväskylästä. Yksinäni olen sen takia, että vähän masiksessa äkillisestä sinkkuudesta. Mutta jännä ajatus että joskus voisi saada porukan kasaan näinkin hataralta pohjalta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! 23v nainen Helsingistä.
Meetkö/haluatko mennä keskustaan? :)
Joo, keskustaan päin ajattelin. Töölönlahdelle ehkä tai baariin. :)
N23
fddfh kirjoitti:
Täälläkin Jyväskylästä. Yksinäni olen sen takia, että vähän masiksessa äkillisestä sinkkuudesta. Mutta jännä ajatus että joskus voisi saada porukan kasaan näinkin hataralta pohjalta :)
Luulen että tälläinen "yhteinen juhla" tai mikä mikä lie , helpottaa ihmisten kohtaamista tai yhdistymistä, vaikka sitten edes sen yhden illan ajan. MUTTA! Muistakaa pitää järki päässä, tapaamiset yleisillä paikoilla yms. Ja kertokaa jollekin minne olette menossa, tai kirjoittakaa vaikka kotio lappu jos ei ole ketään kelle kertoa(niinkuin kunnon vainoharhaisen kuuluu:D)
Turvallista Uutta Vuotta kaikille
Paljon porilaisia :D minäkin siis.
Noh missäs ne Porin uudenvuoden bailut järjestetään?
Turussa ketään yksin uv aattona?
Mua tuskin kukaan halua seuraksi: en juo.
Vierailija kirjoitti:
Noh missäs ne Porin uudenvuoden bailut järjestetään?
porilaisethan ei moista paljasta. (tai ainaki siltä tuntuu:D) kerääntyykö täällä porukka esim torille kattelee ilotulituksia vai minne?
Ketään helsinkiläistä joka haluaisi mennä jonnekin?
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kuopio. Yöelämässä varmaan käyn. Saa tulla naisseuraksi.
Minnepäin ajattelit suunnata yöelämään? :)
Aion suosia matalan pääsymaksun tai ilmaisen sisäänpääsyn paikkoja.
Täälläkin yksi Jyväskylästä 🖑 Olisin voinut lähtee jonnekin, mutta flunssa vaivaa ja ei oikeastaan edes kiinnosta juoda.
N26
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan olla yksin ja mennä kymmeneltä nukkumaan.
Mahdotonta taajamassa koska pauke.
Vierailija kirjoitti:
Ketää Porista ?:)
Minä , tulen katsomaan suurilotulitusta raatihuoneelle
Paljon taas näköjään puhetta, mutta toteutuuko yksikään näkeminen tälläkään kertaa?
vieras-m kirjoitti:
Paljon taas näköjään puhetta, mutta toteutuuko yksikään näkeminen tälläkään kertaa?
Hmmmmm pitäisköhän kertoo/sopia jotai vähän tarkempaa kuin Jyväskylä tai Pori :D
Tampereella! Tää on kyl ehkä enimmäkseen oma valinta, ei huvita mennä ulos. Vituttaa kun telkkarista ei tuu mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
vieras-m kirjoitti:
Hmmmmm pitäisköhän kertoo/sopia jotai vähän tarkempaa kuin Jyväskylä tai Pori :D
Tai sitten se AV-kyltti kaulaan ja baanalle. Jos tapaat matkalla kohtalotoverisi liity joukkoon.