Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Influenssarokote ja koko porukka kipeenä

Vierailija
29.12.2016 |

Kaikki muut paitsi mies joka ei rokotetta ottanut. Mitä olen muulta perheeltä kysellyt niin muillakin on ollut rintaa repivää yskää, huonompi kuntoinen jopa sairaalaan joutunut. Itsellä lisäksi jäseniä kolottaa ja kuumetta pitänyt. Kaikki nämä alkaneet rokotteen jälkeen.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään voi olla sattumaa, että meidänkin perheessä seitsemällä ihmisellä alkoi oireet heti rokotteen jälkeen.

Rokotteesta tuleekin usein lieviä oireita, mutta ne eivät ole mitään itse influenssaan verrattuna.

Vierailija
42/52 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Influenssarokote suojaa vain ja ainoastaan kausi-influenssalta, ei flunssilta. Influenssa ei ole sama asia kuin flunssa. Flunssia on joka talvi liikkeellä pari sataa eri virustyyppiä, ja flunssienkin oireet voivat olla voimakkaat.

Joten jos joku nyt oikeasti kuvitteli, että influenssarokote takaa, ettei voi lainkaan sairastua kuumeiseen flunssaan, niin HALOO, herätkää jo todellisuuteen!

Terveisin kymmenen vuotta influessarokotteet ottanut, ja influenssoilta välttynyt, mutta useamman flunssan silti sairastanut

Olen muutaman kerran ottanut rokotteen ja joka kerran sairastanut influenssan, ihan on testattu, ja taas olen influenssassa.

Ja sairastuin siis kuukausi pari piikin jälkeen. Sitä en tiedä onko tää piikin takia lievempää. Ihan kamalaa yhtä kaikki. Lapsella kuitenkin oireet ollut lievät, joten ehkä häntä piikki auttoi. Hitto kun paranisi uudeksi vuodeksi. Eka kerta vuoteen kun pääsisi omien ystävien kanssa ulos ilman lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut influenssarokotuksen vuosittain, mutta vuonna 2010 jäi ottamatta. Paha virhe. Olin koko joulun ja välipäivät, jotka olin ottanut lomaa, kaameassa taudissa. Joka paikkaa kolotti, kuume nousi 39 asteeseen useaksi päiväksi, päätä särki ja olo oli hyvin heikko. Lomasuunnitelmat menivät uusiksi. Joulun ja uudenvuoden juhlintaan en jaksanut osallistua. Sairastin sitten jälkitauteja koko tammikuun; keuhkoputkentulehdus, poskiontelontulehdus ja jopa korvatulehdus, jota minulla ei ollut edes lapsena. Korvatulehdus vei tilapäisesti tasapainon, mikä oli todella kurjaa. Sen jälkeen olen ottanut rokotteen heti, kun tulee saataville.

Vierailija
44/52 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi ottaa, mutta on lähete hus: n,

ja ohjeena ottaa rokote. Kurjaa.

Eittämättä kurjaa. Sinut on tuomittu sairastumaan.

Ajatella, että lähettävät jo ennestään sairaita ja huonokuntoisia ihmisiä OTTAMAAN ROKOTTEEN, mikä tarkoittaa sairastumista ennennäkemättömän pahaan tautiin! Onko tässä salaliitto, jolla pyritään hankkiutumaan YHTEISKUNNAN POHJASAKASTA, KALLEIMMAKSI TULEVASTA VÄESTÖNOSASTA EROON? Kyse ei olekaan suojelusta, vaan NAAMIOIDUSTA ROTUEROTTELUSTA ja VÄESTÖN HARVENNUKSESTA LÄÄKETIETEEN KEINOIN. Onko sinulla perussairaus? Pistämme sinuun tappavan taudin. Oletko yli 65-v? Rokotamme sinusta ELÄMÄN POIS!

MIKSEI TÄSTÄ PUHUTA1!?!?!?!??111

Vierailija
45/52 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ihmiset ottavat jokavuotisia rokotteita. Suorastaan joka vuosi myrkkyä kehoonsa. Ymmärrän kyllä rokotteet, jotka saamme lapsena tai hepatiitia vastaan.. En ottaisi mistään hinnasta t. Hoitaja

Et sitten niistä hoidettavistasi juurikaan välitä. :(

Vierailija
46/52 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hölmöt menitte ottamaan! Itse en ole ottanut enää moneen vuoteen, kun tulin näistä rokotteista paljon kipeämmäksi kuin olen ollut ikinä infl. sairastaessani. Vaarallisia myrkkyjä, joista keho ei todella tykkää!

Vierailija
47/52 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa nuo, saatte oikeata tietoa!

Vierailija
48/52 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa vei mut pyörötuoliin 27 vuotiaana. Että miettikää vielä kerran.

Vierailija
49/52 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin marraskuussa viikon sairaalassa, diagnoosina influenssa. Rokotteen otin lokakuussa, ei näköjään tehonnut.

Ilman rokotetta tauti olisi ollut paljon rajumpi. Se nimittäin lieventää oireita tosi paljon, vaikka läpäisyinfektio syntyisikin. Mieti mitä sinulle olisi käynyt ilman rokotetta...

Vierailija
50/52 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppikaa nyt hyvät ihmiset erottamaan jo flunssa ja influenssa toisistaan! Trust me, sitten kun sen influenssan oikeasti sairastaa niin tajuaa eron. Siinä on todella kipeä. Olen sairastanut influenssan muutama vuosi sitten. Muistakaa myös se että influenssan lisäksi tulee usein jälkitauti joka voi olla mitä vaan korvatulehduksesta keuhkokuumeeseen. Tuttavani hoiti viime talvena teholla influenssapotilaita. Iso osa oli rokottamattomia perusterveitä aikuisia. Tiesittekö että influenssapotilaita pidetään teholla keinotekoisesti nukutettuna ja vatsallaan hengityskoneessa? Räkää imetään keuhkoista vähän väliä. Jos suinkin mahdollista niin haluan estää tuota tapahtumasta. Rokotettuna sairastaa ainakin lievemmän influenssan jos sen nyt sattuu saamaan.

Just näin. Todellakin influenssa ihan eri maailmasta.

Nimim. sairaalassa influenssan takia

Vierailija
51/52 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä. Rokote otettiin samaan aikaan miehen kanssa 2.11 ja välittömästi kummatkin erittäin kovassa ja sitkeässä taudissa. Näin kävi myös kollegalleen joka otti rokotteen aivan samana päivänä.

Mitähän tässä nyt on?

Sehän on aivan selvä salaliitto juuri henkilöhkohtaisesti teitä vastaan, sitähän tässä nyt on....

Vierailija
52/52 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tämä sama 😡Influenssa ja FLUNSSA ovat kaksi aivan eri tautia!! Itse sairastin 3v sitten (sika-)influenssan ja voi morjens mikä tauti! Siinä meinas järki lähteä. Kyllä tavallinen nuhakuumekin voi nostaa kuumeen korkealle ja päätä särkee ja nenä vuotaa niin että olo on karmea mutta kun influenssa iskee niin siinä on ihan eri taudista kyse 😞 Yskä joka repii keuhkoja, oksettava olo, korkea kuume ja yleinen pahoinvointi niin ettei edes telkkaria jaksanut katsoa vaan maata vain peiton alla liikkumatta. Olen ottanut sittemmin rokotteen ja toivon että se suojaa ainakin pahimmalta tautimuodolta.

Kuin minun tauti kolme vuotta sitten, mutta minut piti viedä sairaalaan jossa sain suonensisäistä lääkitystä ja nesteytystä. Jumpraviti olin sekaisin ja kipeä, rehellisesti sanottuna tajuton oksennuksen keskellä kylppärin lattialla josta lapseni minut löysi ja osasi soittaa 112. En esim. muista ambulanssimatkasta mitään. Sairaalaan tuotaessa kuume 40,3 ja en vastannut kysymyksiin. Olin silloin 33 v hyväkuntoinen ja terve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä