Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku jo saanut Kelasta kirjeen kansalaispalkasta?

Vierailija
29.12.2016 |

Tai onko merkintä kelan sivulla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan työssäkäyväkin kansalainen, kyllä mullekin pitää maksaa saatana.

Vierailija
2/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjettä tuskin kukaan on saanut, kela lähetti kirjeet toissapäivänä ja jokainen tietää postin...katsotaan jos kirjeet ehtivät ennen kokeilun loppua perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeet lähetettiin eilen 28.12

Vierailija
4/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin saada sydärin kun tuli kelan kirje tänään postissa, oli vaan asumistuen vuositarkastus eikä tuo juttu :Z

Kyllähän se kelpaisi mutta todennäköisyydet on huonot.

Vierailija
5/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna saattaa jo jollain olla postilaatikossa. Suurin osa saa varmaan odottaa ensi vuoteen.

Vierailija
6/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin mukaan. Hoitovapaalla oleva, yrittäjä, 36.v, kaksi lasta. Etelä-Suomi. Halutaan ilmeisesti tietää miten perustulo vaikuttaa hoitovapaalla olevan yrittäjän tulojen mahdolliseen nousuun. Aion palkata sillä itselleni lastenhoitoapua kotiin, että saan tehtyä paremmin töitä.

Vierailija
7/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sai kirjeen. Minä olen kateellinen, olisin itsekin halunnut. Saisi mennä opiskelemaan 560/kk korvauksella.

Vierailija
8/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pääsin mukaan. Hoitovapaalla oleva, yrittäjä, 36.v, kaksi lasta. Etelä-Suomi. Halutaan ilmeisesti tietää miten perustulo vaikuttaa hoitovapaalla olevan yrittäjän tulojen mahdolliseen nousuun. Aion palkata sillä itselleni lastenhoitoapua kotiin, että saan tehtyä paremmin töitä.

Valepukki. Siihen otetaan mukaan vain työmarkkinatukea tai peruspäivärahaa saavia.

Vierailija
9/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti siihen otetaan mukaan, mutten jaksa uskoa että kirjeet olisivat vielä tänään perillä.

Vierailija
10/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti saa lasten kotihoidon tukea tai jos saat, et saa sinä aikana perustuloa:

Perustulon maksamisen estäviä sosiaalietuuksia ovat:

lasten kotihoidon tuki...

http://www.kela.fi/perustulokokeilu-ilmoita-muutoksista

Vierailija
11/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satunnaisesti siihen otetaan mukaan, mutten jaksa uskoa että kirjeet olisivat vielä tänään perillä.

Osalle on tosiaan jo tänään tullut.

Vierailija
12/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän