Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka ei onnittele kuullessaan vauvauutiset?

Vierailija
29.12.2016 |

Mitä mieltä ihmisistä, jotka ei lainkaan onnittele kuullessaan, että jollekin on tulossa vauva? Osalla tietenkin voi olla aiheeseen liittyen vaikeaa (esim. oma lapsettomuus) mutta tuskin kuitenkaan kaikilla. Esim. keski-ikäisillä perheellisillä tai parikymppisillä sinkuilla.

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen iloinen teidän puolesta. Onnea odotukseen." Miten vaikea tämä on sanoa ellei ole mt-ongelmainen tai autisti.

Onko sinulla useinkin tapana valehdella ystävillesi? Minä en ole iloinen kenenkään raskausuutisista ja toivon aina mielessäni, että raskaus menisi kesken. Lisääntyminen ei ole mitenkään positiviinen asia. Se, että olen hiljaa ajatuksistani, on jo aivan riittävän kohteliasta.

Vierailija
202/205 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.. kateus se siellä puhuu syvällä jossain.

Vierailija kirjoitti:

En yleensä onnittele siitä että joku on harrastanut seksiä ilman ehkäisyä. Katsotaan sitten jos sieltä jalkovälistä tulee mitään järkevää ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen iloinen teidän puolesta. Onnea odotukseen." Miten vaikea tämä on sanoa ellei ole mt-ongelmainen tai autisti.

Onko sinulla useinkin tapana valehdella ystävillesi? Minä en ole iloinen kenenkään raskausuutisista ja toivon aina mielessäni, että raskaus menisi kesken. Lisääntyminen ei ole mitenkään positiviinen asia. Se, että olen hiljaa ajatuksistani, on jo aivan riittävän kohteliasta.

Tämä ei ole tervettä..

Vierailija
204/205 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole tervettä..

Miksei olisi?

Vierailija
205/205 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi