Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen kaunis, mutta saan harvoin toisia treffejä :(

Vierailija
29.12.2016 |

minun on helppo päästä treffeille, sillä olen ollut onnekas geenijaossa. miehet kuitenkin olettavat minun olevan hiljaa istuva säyseä barbi, vaikka totuus on kaikkea muuta :D olen rämäpäinen, yllytyshullu, otan ja teen tatuointeja, minulla on lemmikkinä lisko ja hämähäkkejä, ajan moottoripyörällä. en myöskään ala yhdenillanpanoksi kellekkään, enkä sekoa varattuihin !

en kuitenkaan kulje missään ylettömässä sotamaalauksessa, pukeudun suht.koht. normisti ja minulla on vaaleat pitkät hiukset, eli näytän ilmeisesti hämäävän "normaalilta. vaikka olen kyllä maininnut ilmoituksessa tatuointini ja erikoiset lemmikkini..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoi kumppanit tarkemmin! Kysele aktiivisesti. Selvennä itsellesi haetko samanhenkistä moottoripyöräilijää ja tatuointi-innokasta.. Kohtaantosi kenties nyt pielessä? Mitä SINÄ kaipaat ja eikun kysyt.

Oliko joku kiinnostava? Miksi et itse kysellyt treffeistä?

Terkut Porvooseen kuitenkin, sanoisin 2/5.

Vierailija
22/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tatuointeja ja liskoja, hurjaa hohhoh. Sulaudut massaan et erotu, siinä syy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on turn off jos deittikumppani tuo liikaa esille itse erikoisena tai erityisen hienona pitämäänsä työtä tai harrastusta tai muuta ulkoista juttua. Korostaa ja odottaa jotain kommentteja niitä koskien. Ehkä jos määrittelet itsesi sen kautta että sinulla on tatskoja ja hämiksiä ja pidät luonnettasi hyvin erityisenä ja tuot sen itse ilmi, niin sitä voidaan pitää rasittavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi