Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tästä suhteesta tulla mitään? (Uudehko suhde)

Vierailija
29.12.2016 |

Ollaan seurusteltu kohta vuosi. Mies rakastaa mökkeilyä, minä en. Mies rakastaa patikointia ja laavussa nukkumista, metsää, järvessä uimista yms. Itse rakastan kaupunkia. Ahdistun ja tylsistyn mökillä, ja laavulla lähinnä palelen ja tönötän. Vihaan nukkua teltassa ja oikeastaan vihaan miehen kosteaa mökkiä jossa ei ole juoksevaa vettä eikä kunnon takkaa..

Muuten meillä menee todella hyvin. Yhteinen aika vaan on vähän surkeaa kun mies taas ei viihdy kaupungin tapahtumissa.
Onko tässä järkeä??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
2/11 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te molemmat rakastatte eli mikä teitä yhdistää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan teistä.Pidemmän päälle tuollainen tekeminen toimi, siis että ette pidä toistenne vapaa-ajanvietto tavoista ja harrastuksista ja väkisin yritätte niihin sopeutua.Ratkaisuna ainoastaan, että näette toisianne harvemmin. 

Vierailija
4/11 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viihdytte muuten niin onnistuu. Sun ei ole pakko lähteä patikoimaan mukaan, luultavimmin pilaat hänenkin reissun nyrppäilemällä. Hanki oma elämä ja harrastatte yhdessä sitten vaikka seksiä ja leffoja.

Jos tuntuu että sun mielestä parisuhde on vain yhteistä juttua niin päästä miesparka vapaaksi.

Vierailija
5/11 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tähän asti yhdistävä on seksi, leffat ja hyvä ruoka 😄 En tiedä riittääkö ne. Nytkin mies haluaisi talvilomaksi minut Lappiin. Hiihtämään! Voin lasketella kerran talvessa, nyt pitäisi hiihtää yli 100km ja nukkua taas mökeissä.. Yritän olla valittamatta, mutta paras asia noissa reissussa on olla sängyssä mökillä, kun tuli on ollut takassa jo aika kauan...

Ap

Vierailija
6/11 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo ei kävisi, mutta tältä palstalta olen saanut lukea, ettei kumppanin kanssa tarvitse olla paljon mitään yhteistä, joten persoonallisuuskysymys selvästi.

Vierailija
7/11 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo erilaisuutenne tullut sinulle yllätyksenä, tai sitten ette ole puhuneet yhtään mistään ennen sitoutumista.

En minäkään mene poikaystävän mukaan tylsän genren leffoihin tai joillekin "elämysmatkoille" metsään rämpimään, mutta on meillä yhteistäkin, eikä ainakaan tällä hetkellä mitään sellaista, että toinen haluaisi erakoitua metsään ja toinen asua kaupungissa. Ei sellainen voi toimia ikinä.

Vierailija
8/11 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä itsekään RAKASTA mökkeilyä, mutta voisin poikaystävän pyynnöstä lähteä vaikkapa viikoksi johonkin mökille, ehdoilla että on siisti ulkohuussi/sisävessa, suihkumahdollisuus jne. Eli olen kuitenkin joustava, mutta en luovu kaikista vaatimuksistani toisen vuoksi ja lisäksi vaadin poikaystävääkin huomioimaan minun tarpeeni samalla tavoin. Joskus voisin jopa uhrautua tylsään leffaan seuraksi, jos saisin vastapalvelukseksi jotain kivaa.

Vierailija
9/11 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi. Tehdään vaihtokaupat. Anna mies mulle, saat vaihdossa mun city-miehen.

Vierailija
10/11 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kovasti miehestä seuralaisen moneen kulttuuritapahtumaan, mutta häntä ei kiinnosta pönöttää vaikkei ne ole sellaisia tilaisuuksia..

Nyt ollaan menty aika paljon niin, että minä joustan, eräjormani ei..

Noh, onneksi on kavereita, mutta välillä tuntuu tyhmältä kun muilla on puolisot mukana.

Tavattiin baarissa ja yhden illan juttu johti viikonloppuihin jne. Kuten sanoin, yhdistävä tekijä on seksi.. Ja läheisyys. Tykätään myös tehdä hyvää ruokaa.

Ap

Vierailija
11/11 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kovasti miehestä seuralaisen moneen kulttuuritapahtumaan, mutta häntä ei kiinnosta pönöttää vaikkei ne ole sellaisia tilaisuuksia..

Nyt ollaan menty aika paljon niin, että minä joustan, eräjormani ei..

Noh, onneksi on kavereita, mutta välillä tuntuu tyhmältä kun muilla on puolisot mukana.

Tavattiin baarissa ja yhden illan juttu johti viikonloppuihin jne. Kuten sanoin, yhdistävä tekijä on seksi.. Ja läheisyys. Tykätään myös tehdä hyvää ruokaa.

Ap

Asutte kuitenkin kaupungissa, eli mies joustaa arjessa koko ajan? Vapaa-ajastakin oletettavasti vietätte suurimman osan kaupungissa, eli mies joustaa suurimman osan vapaa-aikaa? Kai sitä nyt muutaman viikon ja viikonlopun vuodessa voi viettää siellä, missä mies viihtyy, kun loput vuodesta olette siellä kaupungissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän