Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen kaunis, mutta saan harvoin toisia treffejä :(

Vierailija
29.12.2016 |

minun on helppo päästä treffeille, sillä olen ollut onnekas geenijaossa. miehet kuitenkin olettavat minun olevan hiljaa istuva säyseä barbi, vaikka totuus on kaikkea muuta :D olen rämäpäinen, yllytyshullu, otan ja teen tatuointeja, minulla on lemmikkinä lisko ja hämähäkkejä, ajan moottoripyörällä. en myöskään ala yhdenillanpanoksi kellekkään, enkä sekoa varattuihin !

en kuitenkaan kulje missään ylettömässä sotamaalauksessa, pukeudun suht.koht. normisti ja minulla on vaaleat pitkät hiukset, eli näytän ilmeisesti hämäävän "normaalilta. vaikka olen kyllä maininnut ilmoituksessa tatuointini ja erikoiset lemmikkini..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäkö ole kaikki vaan jospa käytös ei ole kivaa.

Vierailija
2/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen suorapuheinen, kyllä. en myötäile hymyillen vaan avaan kyllä suuni, jos tarvis!  tyyliin jos treffikumppani uhoaa että rajat pitää sulkea , vastaan etten  hyväksy rasismia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset vääriä miehiä. Kaikki eivät suinkaan etsi säyseää barbia. Anna mahdollisuus kaikentyyppisille miehille, saatat yllättyä.

Vierailija
4/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai esittele tatuointejasi tai näytä niitten tekemiesi tatuointien kuvia ensitreffeillä?

Vierailija
5/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllytyshulluus on hyvin vastenmielinen piirre. Muuten kuulostat ihan kivalta.

Vierailija
6/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jo rupeisit pyörimään prätkähiirien ympärillä. Niille kelpaa white trashit.

Vierailija
7/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulle hyvät käytöstavat ja ystävällisyys = säyseä barbimaisuus? Oletko sellainen "räväkkä" nainen, joka laukoo aamulypsynä kaiken, mikä mieleen juolahtaa? Ja nauraa räkättää päälle?

Vierailija
8/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etsipä sieltä tatuointipiireistä joku itsesi kaltainen.

Vierailija
9/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on usein tosi surkeita kuvailee itteään joten epäilen, että täällä kukaan tulee sulle kertoo mistä kiikastaa. Voi olla että personaasi ei vastaa ulkonäköä, tai ehkä luulet itsestäs liikoja. Mene ja tiedä, kukaan meistä ei sua tunne tai tiedä miltä oikeesti näytät.

Vierailija
10/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oot ihan muuten vaan rasittavaa seuraa...?

Ei se hyvä ulkonäkö paljoa auta siinä tilanteessa

Vierailija
11/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla puhumatta liian innostuneesti siitä, mitä kaikkea erikoista harrastaa. Treffithän eivät ole mikään tilanne, jossa ihastellaan yhdessä sinun elämääsi, tosin et ehkä samalla lailla treffeillä kerrokaan elämästäsi kuin tuossa aloituksessa jossa vaikutat jotenkin hengästyneeltä omasta erilaisuudestasi. Kun sinulla on noin monta erikoista juttua kuten jotain hämähäkkejä lemmikkinä, niistä on hyvä mainita pikemminkin tavanomaisina asioina, mitä ne sinulle ovatkin. Jos miehellä on lieväkin araknofobia niin ei todellakaan kannata herkutella sillä, miten suuria ja karvaisia hämähäkkejä sinulla on, eikä näyttää niiden kuvia.

Vierailija
12/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oot ihan muuten vaan rasittavaa seuraa...?

Ei se hyvä ulkonäkö paljoa auta siinä tilanteessa

Kyllä se yleensä auttaa kun toisena osapuolena on mies. 

Vierailija
13/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap on hyökkäävä ja rämäpäinen nainen, prätkäsussu, tatskatyttö ja ilmeisesti vielä punavihreä ja suvaitseva. Monelle jo yksikin noista olisi deal breaker, joten enpä ihmettele ettei treffeille tule jatkoa. Asutko kenties Porvoossa?

Vierailija
14/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen suorapuheinen, kyllä. en myötäile hymyillen vaan avaan kyllä suuni, jos tarvis!  tyyliin jos treffikumppani uhoaa että rajat pitää sulkea , vastaan etten  hyväksy rasismia.

ap

Ole avarakatseisempi. Jos tuota esimerkkiäsi pitäisi kommentoida niin ei kaikki, joiden mielestä rajat pitää sulkea, ole rasisteja. Itse olen sitä mieltä että noiden sotalapsien valintaperusteet pitäisi saada muutettua. Ei se minusta ole oikein että 19v terve mies voi ostaa rahalla sen paikkansa täältä, kun se pommi-iskussa kädensä menettänyt 10v tyttö jää ilman paikkaa. Ei ole reilua.

Erikseen on sitten ihmiset jotka ihonvärin perusteella tuomitsee.

Minua on muuten kutsuttu rasistiksi sen vuoksi kun minulla oli collegehousut jalassa joissa luki Suomi 1917 ja oli suomileijonan kuva :D Vaikka ostin ne siksi koska halusin collegehousut ja ne olivat mukavanoloiset ja näköiset.

Teetkö tuota kaikkien asioiden kohdalla? Jos olet jostain asiasta eri mieltä niin sanot sen etkä pysty ajattelemaan toisen näkökantaa yhtään?

Jos joku sanoo pitävänsä maksalaatikosta ja itse et pidä niin kerrotko hänen olevan väärässä?

Vierailija
15/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites intiimihygenian laita? Löyhähtääkö housuista mädän sillin tuoksu? Yleensä näissä tapauksissa vika on naisen intiimihygeniassa. Pese pillusi useammin niin kyllä se siitä.

Vierailija
16/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengästynyt aloitus kyllä 😄 Kyllä treffeille pääsee ihan peruspirkkokin. Kai olet nähnyt pariskuntia? Puhuitko vain itsestäsi? Pidätkö itseäsi jotenkin supererikoisena?

Vierailija
17/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit kysyy treffikumppanilta et haluaisko se nähdä hämähäkis väärinpäin? Sit vois sillee niiku löytyy yhteinen harrastus. Ostaisitte tatskasarjan ja hakkaisitte ihoanne vuoronperään. Miten kliffaa eiks je! Yllyttyäisitte toisiinne kaikkeen kivaa, liittyisitte SVL:ään ja rajat kiinni jengiin.

Vierailija
18/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat kivalta mutta epäilys on että saatat olla vähän "rasittava", mitä se sitten tarkkoitaakin.

Mä voisin lähteä kokeilemaan, siis treffeille, ja kertoa sitten miksi...

Veikkaisin kyllä että en ole oikein tyyppiäsi ;-)

Vierailija
19/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuot mieleeni opiskelukaverini aikojen takaa. Myös hän oli nätti blondi, joka pukeutui mielellään mustaan nahkaan ja teki numeron kypäränsä alta paljastuvista pitkistä hiuksista. Hän kertoi mielellään olevansa rämäpääpoikatyttö, käyttävänsä Opiumia, siemailevansa raakaa viskiä ja olevansa moottoripyöräkerhonsa ainoa tyttö ja maskotti. Oikeasti hän oli aika rasittava linssilude, joka kuvitteli, että kerhon poikien mielestä oli suloista, ettei hän pystynyt edes potkimaan ylimitoittamaansa pyöräänsä seisontatuilta, vaan joutui aina lähtemään liikkeelle avustettuna. Jutut olivat kovat, mutta siihen se sitten jäi. Olisiko sinulla samanlainen händikäppi rasitteenasi?

Vierailija
20/23 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihminen joka sanoo itseään hyvännäköiseksi ei ole välttämättä fiksuin sillä jokaisella on omat mieltymykset ja voi joku minuakin pitää kauniina vaikka sitä en kaikkien mielestä ole.

Nykyään on insta täynnä nuoria jotka kuvaa itseään vain ja aina suht sama poseeraus eli voiko enemmän itsekeskeinen olla...

Ehkä näitä itsekeskeisiä ei jaksa livenä katsella.

Ja joo tiedän useampia nuoria jotka laittaa kuviaan ja on helppoja nakkia treffeille mut parisuhteessa heitä ei ole pitkään ja yllättävää on, että miehet jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän