Olen 25 ja mielestäni on hassua miten yli 10 vuotta vanhemmat miehet iskevät minua
Ei sillä, että he olisivat jotenkin kurpahtaneita tms, mutta ollaanhan me ihan eri elämäntilanteessa :D nuo miehet usein tuntuvat etsivän tulevien lastensa äitiä tai vähintäänkin haluaiaivat muuttaa omakotitalon rauhaan ja mennä naimisiin. Itse haluan vielä rellestää, käydä festareilla ja matkustaa. Avioliitto tai lapset eivät kuulu suunnitelmiini.
Kommentit (95)
No mikäs siinä on nyt niin hassua? Mua on vanhemmat ja nuoremmat miehet katselleet koko ikäni, oon nyt lähemmäs nelikymppinen. Eikö se oo ihan normaalia? Muistan teiniajoilta kuinka reilu kolmekymppiset mieht koittivat tehdä tuttavuutta, enkä suinkaan ollut ainoa joka koki tällaista. Mikä tässä on ihmeellistä tai hassua? Enkä ole edes mikään missi, ihan kivannäköinen kyllä, varsinkin nuorempana, mutta ilmeisesti ei tän kummoisempi tarvii ollakaan.
Ikis leikkii nyt parikymppistä naista. Miksei sitä saada jo banniin ja hoitoon??
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on aivan käsittämätön harha hyvin säilyneistä 50-vuotiaista miehistä. Moni näkee itsensä edestä päin peilistä eli eivät näe miehille tyypillisiä roikkuvia poskia. Myös takaapäin näky on surullinen, kun takapuoli on kadonnut. Ihan kamalaa sängyssä, kun käteen osuu se veltto vanhan miehen perse.
Ja sekös sinua kismittää, kun miehet eivät vanhetessaan kipuile itsetunto-ongelmien kanssa. Annan sinulle vinkin, on fiksumpaa yrittää parantaa omaa itsetuntoasi kuin yrittää haukkua miehiä niin kauan, että heidän itsetuntonsa vajoaa omasi tasolle. Tuo jälkimmäinen kun ei tule koskaan onnistumaan, vaikka haukkuisit miehiä kaiken valveillaoloaikasi.
Vierailija kirjoitti:
Naisten iho on ohuempi joten yksinkertaisesti se myös rypistyy aikaisemmin.
Mutta kun ne rypyt ovat vain osa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 28v ja minusta on hassua, että 10v nuoremmat iskevät minua. Oikeasti. No mitäs olen tällainen hädintuskin 15 vuotiaalta näyttävä nainen. Omanikäiset miehet eivät vilkaisekaan. Siksi olenkin ikisinkku, kun omanikäiset ei tykkää, mutta en mä nyt mitään teinipoikiakaan deittaile. Js tämä on ihan oikeasti ongelma. En sitten tiedä kumpi on parempi. Sanoisin, että sinun tilanteesi.
Itse näytän myös kymmenisen vuotta nuoremmalta. Olen nyt 35-vuotias. Aikaisemmin tämä hämäsi ja tyydyin yksinoloon kun omanikäistä kumppania oli vaikea löytää. Ollessani 25-vuotias, silloinen poikaystäväni oli mm. aivan vainoharhainen, että häntä katsotaan tuomitsevasti kun seurustelee teini-ikäisen kanssa.
Mutta nyt kun minua lähestyvät miehet ovat itsekin "jo" noin 25-vuotiaita, niin en enää välitä. Kyse on kuitenkin jo aikuisista ihmisistä, joten jos minä vielä heitä kiinnostan siinäkin vaiheessa kun kuulevat oikean ikäni, niin mikäs siinä. Tietenkin joidenkin kanssa ikäero näkyy henkisellä tasolla, mutta monet 25-vuotiaat ovat jo ihan elämää nähneitäkin. Eli jos sama linja jatkuu ja vain nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita, niin ehkä kannattaa sitten vain pitää silmät ja sydän avoinna, että milloin se tietty kymmenen vuotta nuorempi mies natsaa niin henkisesti kuin ulkonäöllisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on aivan käsittämätön harha hyvin säilyneistä 50-vuotiaista miehistä. Moni näkee itsensä edestä päin peilistä eli eivät näe miehille tyypillisiä roikkuvia poskia. Myös takaapäin näky on surullinen, kun takapuoli on kadonnut. Ihan kamalaa sängyssä, kun käteen osuu se veltto vanhan miehen perse.
Ja sekös sinua kismittää, kun miehet eivät vanhetessaan kipuile itsetunto-ongelmien kanssa. Annan sinulle vinkin, on fiksumpaa yrittää parantaa omaa itsetuntoasi kuin yrittää haukkua miehiä niin kauan, että heidän itsetuntonsa vajoaa omasi tasolle. Tuo jälkimmäinen kun ei tule koskaan onnistumaan, vaikka haukkuisit miehiä kaiken valveillaoloaikasi.
Realismin puute kismittää. Naiset ovat keskimäärin realistisempia. Keskustelussa olisi muuten hyvä pysyä asiassa, eikä lähteä käymään muiden keskustelijoiden itsetuntoja miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi 25-vuotiaana voinut kuvitellakaan olevani itseäni 10 vuotta vanhemman kanssa. He olivat silloin minusta ihan pystyynkuolleita ukkoja! Nyt kun olen itse vieläkin vanhempi niin ihan hyvin voisin ottaa 10 vuotta nuoremman miehen. Niin se näkökulma muuttuu (epärealistiseksi) kun ikää tulee :D.
Miehet vanhenevat keskimäärin selvästi hitaammin kolmenkympin jälkeen naisiin verrattuna. Olen itse nelikymppinen ja suurin osa ikäluokkani naissista on karseita tätejä tai sitten itsensä nälkiinnyttäneitä ryppynaamoja. Tiedostan etten itsekään näytä parikymppiseltä mallillta, mutta keskimäärin huomattavasti paremmin olen vanhentunut.
Minusta taas toisin päin. Naiset pitävät usein hyvää huolta ihostaan ja kunnostaan jo nuoresta lähtien. Monet kolmevitoset ystäväni eivät juuri ole muuttunut siitä kuin olivat reilu kaksikymppisiä.
No, kai sitä voi itseään näinkin huijata :) Jokainen terve ihminen näkee päivänselvän eron 25 ja 35 vuotiaiden naisten kasvoissa. Miehissäkin näkee eron, mutta se ei ole samalla tavalla vain huonompaan ja väsyneempään suuntaan vaan osa miehistä näyttää oikeasti paremmilta, charmikkaammilta ja vetävämmiltä 35 vuotiaina. Tietenkin tärkeää on, että mies on pitänyt itsestään huolen.
Voithan sä noin itsellesi uskotella, jos se helpottaa sun oloa. :D
Ei tarvitse uskotella kun on minua 9 vuotta nuorempi kaunis nainen. Kyllä, ulkomaalainen mutta eivät nuo slovakialaiset niin rumia ole ;) Saattaisipa joku ilkeämpi todeta että pesevät suomalaisen naisen mennen tullen :D
No voi voi. Itse olen 38 ja käynyt panemassa 20-25v naisia vaikka miten paljon.
Jos joku ihminen, josta et viehäty, lähestyy sinua, voit varmasti sanoa että ei nyt valitettavasti kiinnosta. Asia on todennäköisesti sillä selvä..
Voi voi kun on taas niiiin tuore puheenaihe täällä,että...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi 25-vuotiaana voinut kuvitellakaan olevani itseäni 10 vuotta vanhemman kanssa. He olivat silloin minusta ihan pystyynkuolleita ukkoja! Nyt kun olen itse vieläkin vanhempi niin ihan hyvin voisin ottaa 10 vuotta nuoremman miehen. Niin se näkökulma muuttuu (epärealistiseksi) kun ikää tulee :D.
Miehet vanhenevat keskimäärin selvästi hitaammin kolmenkympin jälkeen naisiin verrattuna. Olen itse nelikymppinen ja suurin osa ikäluokkani naissista on karseita tätejä tai sitten itsensä nälkiinnyttäneitä ryppynaamoja. Tiedostan etten itsekään näytä parikymppiseltä mallillta, mutta keskimäärin huomattavasti paremmin olen vanhentunut.
Minusta taas toisin päin. Naiset pitävät usein hyvää huolta ihostaan ja kunnostaan jo nuoresta lähtien. Monet kolmevitoset ystäväni eivät juuri ole muuttunut siitä kuin olivat reilu kaksikymppisiä.
No, kai sitä voi itseään näinkin huijata :) Jokainen terve ihminen näkee päivänselvän eron 25 ja 35 vuotiaiden naisten kasvoissa. Miehissäkin näkee eron, mutta se ei ole samalla tavalla vain huonompaan ja väsyneempään suuntaan vaan osa miehistä näyttää oikeasti paremmilta, charmikkaammilta ja vetävämmiltä 35 vuotiaina. Tietenkin tärkeää on, että mies on pitänyt itsestään huolen.
Ei tarvitse uskotella kun on minua 9 vuotta nuorempi kaunis nainen. Kyllä, ulkomaalainen mutta eivät nuo slovakialaiset niin rumia ole ;) Saattaisipa joku ilkeämpi todeta että pesevät suomalaisen naisen mennen tullen :D
Höpsis, toista se on kiihkeä eskimonainen ! Sulattaa katseellaan jäänkin grogilasistani...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realismin puute kismittää. Naiset ovat keskimäärin realistisempia. Keskustelussa olisi muuten hyvä pysyä asiassa, eikä lähteä käymään muiden keskustelijoiden itsetuntoja miettimään.
Pysyin asiassa, sillä motiivisi miesten mollaamiselle on omassa huonossa itsetunnossasi. Vai miksi muuten sinua niin kovin harmittaisi se, että joku on omasta mielestään paremman näköinen kuin sinun mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
No itse koen itseni ihan teiniksi vielä :D lapsia tuskin edes haluan koskaan. Yliopistokin on vielä kesken.
Tällä hetkellä olen onnellisesti sinkku, mutta jos miehen haluaisin niin läheltä omaa ikääni kiitos.
Ap
Minä oon sua 11v vanhempi, yliopisto kesken ja tykkään matkustella ja käydä festareilla. Lapsia ja omakotitaloa en ikinä jaksaisi. Vastaavasti löytyy paljon sun ikäisiä asettumishaluisia miehiä. Kumpi sitten on tärkeämpää: ikä vai elämäntilanne?
Itse olen 22 ja etsinyt (noh, en nyt etsinyt mutta katsellut) aina tulevien lasteni toista vanhempaa, sitä henkilöä kuka asuisi kanssani (oli se sitten yhteisessä opiskelija-asunnossa tai omakotitalossa) ja niin sanotusti leikkisi kotia. Valitettavasti ihastuin ja rakastuin sitten 6 vuotta vanhempaan mieheen jolla ei ole mitään ajatuksiakaan varsinaisesta vakiintumisesta vaan haluaa elää edelleen jotain menetettyä nuoruutta.
Jos saisin valita järjellä enkä tuolla rakkauden tunteella mitä nyt koen, ottaisin ehdottomasti jonkun ap:n kuvaileman vanhemman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän alueen naiset on opetettu etsimään vanhempaa, rikkaampaa ja mieluiten ulkomaalaistakin elättäjää; myös nykypäivänä, koska se on portti pois heidän näkemästään kotimaansa ankeudesta. Parisuhde voi totta kai olla onnellinen, mutta ei sitä kannata ottaa totuutena omasta rupsahtamattomuudestaan. T. Tsekissä asuva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 28v ja minusta on hassua, että 10v nuoremmat iskevät minua. Oikeasti. No mitäs olen tällainen hädintuskin 15 vuotiaalta näyttävä nainen. Omanikäiset miehet eivät vilkaisekaan. Siksi olenkin ikisinkku, kun omanikäiset ei tykkää, mutta en mä nyt mitään teinipoikiakaan deittaile. Js tämä on ihan oikeasti ongelma. En sitten tiedä kumpi on parempi. Sanoisin, että sinun tilanteesi.
Itse näytän myös kymmenisen vuotta nuoremmalta. Olen nyt 35-vuotias. Aikaisemmin tämä hämäsi ja tyydyin yksinoloon kun omanikäistä kumppania oli vaikea löytää. Ollessani 25-vuotias, silloinen poikaystäväni oli mm. aivan vainoharhainen, että häntä katsotaan tuomitsevasti kun seurustelee teini-ikäisen kanssa.
Mutta nyt kun minua lähestyvät miehet ovat itsekin "jo" noin 25-vuotiaita, niin en enää välitä. Kyse on kuitenkin jo aikuisista ihmisistä, joten jos minä vielä heitä kiinnostan siinäkin vaiheessa kun kuulevat oikean ikäni, niin mikäs siinä. Tietenkin joidenkin kanssa ikäero näkyy henkisellä tasolla, mutta monet 25-vuotiaat ovat jo ihan elämää nähneitäkin. Eli jos sama linja jatkuu ja vain nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita, niin ehkä kannattaa sitten vain pitää silmät ja sydän avoinna, että milloin se tietty kymmenen vuotta nuorempi mies natsaa niin henkisesti kuin ulkonäöllisestikin.
Kiitos tästä! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyin asiassa, sillä motiivisi miesten mollaamiselle on omassa huonossa itsetunnossasi. Vai miksi muuten sinua niin kovin harmittaisi se, että joku on omasta mielestään paremman näköinen kuin sinun mielestäsi?
Eniten harmittaa se, että nämä "nuorekkaat" miehet ahdistelevat, eivätkä usko puhetta. Enkä mollannut miehiä. Noi nyt oli vain sellaisia faktoja. Pakarat oikeasti häviävät miehiltä iäm myötä. Ei se ihminen persoonaa huonoksi tee, vaikka perse on huono.
Onpas tänne tullut paljon kommentteja, monilla ihan hyviä ajatuksia! Itse en ole siis ikinä halunnut lasta, enkä niitä nyt ala tekemään sen takia, että joskus ehkä haluan.
Nautin sinkkuudesta, koska ei ole tilivelvollinen kenellekkään. Juuri jouluna mietin, että onpa ihanaa viettää joulua ihan vaan oman perheen kesken, ei tarvitse sukuloida miehen vanhempien luona.
Nämä minua iskeneet miehet ovat kyllä tienneet ikäni ja ovat itse kertoneet avoimesti haluavansa naimisiin ja/tai lapsia. Ovat jatkaneet iskemistä, vaikka olen kertonut heille lähteväni reppureissaamaan tai festareille keski-Eurooppaan. Ihmettelen lähinnä sitä, eivätkö kyseiset miehet tajua ettei minulla ole kiinnostusta kotileikkeihin ja vakiintumiseen.
Ja mitä sitten, jos olen kurpahtanut 10 vuoden kuluttua enkä saisi enää miestä niin helposti. Elämä voi olla hyvää ilman kumppaniakin. Aika surullista, jos joku kokee ainoaksi ilokseen parisuhteen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten harmittaa se, että nämä "nuorekkaat" miehet ahdistelevat, eivätkä usko puhetta. Enkä mollannut miehiä. Noi nyt oli vain sellaisia faktoja. Pakarat oikeasti häviävät miehiltä iäm myötä. Ei se ihminen persoonaa huonoksi tee, vaikka perse on huono.
Älä nyt viitsi leikkiä tyhmää. Kyllä tiedät itsekin, että mollasit miehiä. Ja jos sinua todelllakin joku ahdistelee, niin kohdista haukkusi siihen ahdistelijaan, Ethän sinäkään pilkkaisi kaikkia muslimeja, vaikka jotkut muslimit sinua ahdistelisivatkin, ethän? Etkä varmaan hyväksyisi vastaavaa puhetta omasta viiteryhmästäsi sillä verukkeella, että joku sen edustaja on joskus tehnyt jotain ikävää?
Vierailija kirjoitti:
Onpas tänne tullut paljon kommentteja, monilla ihan hyviä ajatuksia! Itse en ole siis ikinä halunnut lasta, enkä niitä nyt ala tekemään sen takia, että joskus ehkä haluan.
Nautin sinkkuudesta, koska ei ole tilivelvollinen kenellekkään. Juuri jouluna mietin, että onpa ihanaa viettää joulua ihan vaan oman perheen kesken, ei tarvitse sukuloida miehen vanhempien luona.Nämä minua iskeneet miehet ovat kyllä tienneet ikäni ja ovat itse kertoneet avoimesti haluavansa naimisiin ja/tai lapsia. Ovat jatkaneet iskemistä, vaikka olen kertonut heille lähteväni reppureissaamaan tai festareille keski-Eurooppaan. Ihmettelen lähinnä sitä, eivätkö kyseiset miehet tajua ettei minulla ole kiinnostusta kotileikkeihin ja vakiintumiseen.
Ja mitä sitten, jos olen kurpahtanut 10 vuoden kuluttua enkä saisi enää miestä niin helposti. Elämä voi olla hyvää ilman kumppaniakin. Aika surullista, jos joku kokee ainoaksi ilokseen parisuhteen.
Ap
Eli et siis ole edes eri elämäntilanteissa näiden miesten kanssa vaan haluat että koko elämäsi on erilaista. Olisit sanonut sen jo alussa. Tee mitä teet mutta ymmärrä myös olevasi vähemmistössä: suurin osa ihmisistä kuitenkin edelleen haluaa jossakin vaiheessa elämäänsä sitä sinulle tylsää, vanhemmillemme perinteistä ja monille tavallista perhe-elämää.
Naisten iho on ohuempi joten yksinkertaisesti se myös rypistyy aikaisemmin.